Zondag 4 juni, eten bij Otto!

Gestart door suzuki-girl, 17 mei, 2006, 14:30:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

B-Witch

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "suzuki-girl"@Karin, mss nog niet zo'n slecht idee van Dwars

:shock: Dwars heeft toch alleen maar goeie ideeën :mrgreen: wel ook een hoop onzin in de kop, helaas  :oops:


:banghead4rv:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Karin

Citaat van: "suzuki-girl"@Karin, mss nog niet zo'n slecht idee van Dwars, gaan wij toch lekker koetsjen... :wink:

laat maar horen....Otto of ardennen?

Haha...maar als er mannen meewillen dan mag dat hoor  :wink:
Had eigenlijk morgen een lange daginvullende route willen rijden. Maar ik heb nog wel andere leuke routes die iets minder lang zijn. Zo rond de 200 km, kunnen we ook een paar leuke uurtjes mee invullen.

Waarheen maakt mij eigenlijk niet zo heel veel uit. Mijn gedachte was meer dat ik al zoveel in de Eifel geweest ben de laatste tijd dat het wel weer eens leuk zou zijn om weer eens de Ardennen in te duiken?

Ik lees het vanavond wel. Meeste stemmen gelden?  :mrgreen:

Desmo-devil

Kan helaas niet mee, verjaardag van dochter gaat voor.

Karin

Niemand ...? Wacht tot half 10 en anders ga ik mijn rit in de Ardennen rijden  8)

B-Witch

Zooo!! de dames zijn terug :wink:
Samen met Karin een heel mooie route gereden, met fantastische bochten! :thumbsup:
Wat is de eifel toch mooi he Karin, ongelooflijk!
trouwens we hebben nog lekker gegeten bij Otto!!! :yes6rs:

Karin heeft piccies gemaakt, die zal ze ontgetwijfeld posten.

iig, jullie hebben echt wel wat gemist :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Karin

Ja, het was zeker een hele mooi route van ruim 200 km. Eifel raak je idd nooit op uitgekeken.


Prachtig uitzicht uiteraard:



Onze eerste koffiestop en plaspauze:






Onze lunch genuttigd bij Otto's:


Nicole, had niet overdreven....alles is groot bij Otto, zelfs de salatteller  :yes6rs:


Tevreden en voldaan voor de volgende 100 km:






Deze route komt vast nog een keer in de herhaling  8)  :wink:

DeWitte

Citaat van: "suzuki-girl"iig, jullie hebben echt wel wat gemist :wink:

:? leuk verslag, wrijf het er maar in :cry:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

ik heb het moeten doen met ritje zuid limburg...(eijsden-kerkrade binnendoor..) mja..zaterdag ritje rurberg gedaan met dochterlief...viel alleen op dat die boede daar waar we altijd koffie drinken of friet eten om 19.45 al dicht was..

een volgende keer zijn er mischien meer die met de dames mee kunnen (willen).. :P
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Motzippaldy

Mooie verslag en fotos  8)  dames  :worship-cool:
Proud on the South  

AngelInMe

Och was dat nu al? :lol:

Ik heb zaterdag lekker gereden, gister was ik niet in staat om te rijden  :oops: