Zondag 4 juni, eten bij Otto!

Gestart door suzuki-girl, 17 mei, 2006, 14:30:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

B-Witch

Op onze terugweg vanuit het Bergisches land hebben wij een heel leuke Bikertreff/ steakhouse gevonden, waar het heel lekker eten is.
Ligt ook nog aan een leuke route, kort bij Blankenheim

http://www.ottos-bikertreff.de/

Wie heeft er zin om op een zondag daar eens naar toe te rijden?
Is echt meer dan de moeite waard, weten wij uit eigen ervaring.
Bovendien een leuke route om te rijden :wink:

Wie gaat mee?
ik stel als datum voor : zondag 4 juni
You may own the bike, but the bike possesses you.

Karin

Dat is een goed plan. Rijden en lekker eten....wat willen we nog meer  :wink:

Zwerver

Mochten jullie daar in de buurt nog een ritje willen rijden, we (mTc Holland) staan dan een paar kilometer verderop in Dorsel/Ahr op een camping voor ons Pinkster kampeer weekend, en hebben daarvandaan een toerrit van rond de 150 km uitgezet.
Er zijn altijd wel een paar roubeschrijvingen extra, dus kom maar langs...
Geert Hp2
Only dead fish go with the flow

DeWitte

Citaat van: "Karin"Dat is een goed plan. Rijden en lekker eten....wat willen we nog meer  :wink:

:? eh Zon misschien ? :mrgreen:

:wink: 4 juni is pinkersterzondag he?? Kan ut wel druk worre

iig Otto's






ik durf het nu nog niet te zeggen of wij meegaan en maak nog een voorbehoud:  :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

ik zeg nog niks...lijkt me wel leuk om mee te gaan..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

Zin wel...maar tijd he...kan pas sávonds op de motor stappen en ben graag voor donker thuis  :oops:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Busaberke

Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Karin

Is Otto wel open op 1e pinksterdag?

B-Witch

neem ik wel aan, pinksterdag is natuurlijk een topdag voor de horeca, zou raar zijn als juist dan gesloten is..
Die moeten het hebben van de touristen :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Helaas lukt niet :wink: veel plezier: maak er anders een "Lady's exclusive tour" van?? :idea: wel niet over ons roddelen bij Otto aan de schnitzel he?? :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: "Dwars"Helaas lukt niet :wink: veel plezier: maak er anders een "Lady's exclusive tour" van?? :idea: wel niet over ons roddelen bij Otto aan de schnitzel he?? :mrgreen:

mogen we wel over jullie lachen :twisted:  :mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "Dwars"Helaas lukt niet :wink: veel plezier: maak er anders een "Lady's exclusive tour" van?? :idea: wel niet over ons roddelen bij Otto aan de schnitzel he?? :mrgreen:

mogen we wel over jullie lachen :twisted:  :mrgreen:

:banghead4rv:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

@Karin, mss nog niet zo'n slecht idee van Dwars, gaan wij toch lekker koetsjen... :wink:

laat maar horen....Otto of ardennen?
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Citaat van: "suzuki-girl"@Karin, mss nog niet zo'n slecht idee van Dwars

:shock: Dwars heeft toch alleen maar goeie ideeën :mrgreen: wel ook een hoop onzin in de kop, helaas  :oops:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away