Hoofdmenu

MP3 wieler

Gestart door suzuki-girl, 18 mei, 2006, 20:45:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

B-Witch




De Piaggio MP3. Dat klinkt als een of ander bestand met brommergeluiden, maar het gaat hier om een geheel nieuwe scooter. Eentje met drie wielen dus.

De Piaggio MP3 heeft twee voorwielen en één achterwiel. Dit moet de scooter meer stabiliteit geven in bochten, bij hoge snelheden of slechte weersomstandigheden. Piaggio hoopt dat de veilige en praktische MP3 een populair vervoersmiddel wordt in de drukke steden.

De MP3  wordt vanaf juni in Italië op de markt gebracht en is uitgerust met een 250 cc motor. Buiten Italië wordt de MP3 eerst uitgebracht met een 125 cc motor.

bron: Motor Magazine
You may own the bike, but the bike possesses you.

Herr Tod

Pifaggio :roll:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

idd  :? die Italiaanse ontwerper heeft z'n hoofd gestoten aan een pan spaghetti  :shock:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

MP3? Wanneer komt de WAV variant?

:roll:

Herr Tod

Hmmm ik wilde eigenlijk een foto zoeken van een mega 3 wieler. Ik typ in mega 3 wheeler in google en krijg een plaatje van..... nog zo'n ding maar dan Aprilia :roll:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Schmetzke

Piaggio maakt trouwens nog veel meer debiele (?) voertuigen:

Piaggio Porter



Piaggio Ape


Piaggio Quargo


Ook in 4x4 leverbaar  :rofl: En natuurlijk allemaal te besturen zonder autorijbewijs  8)

Schmetzke

Citaat van: "Herr Tod"Hmmm ik wilde eigenlijk een foto zoeken van een mega 3 wieler. Ik typ in mega 3 wheeler in google en krijg een plaatje van..... nog zo'n ding maar dan Aprilia :roll:

Ja echt ongelofelijk.

Dat wil toch niemand............!!!!!!

DeWitte

Citaat van: "Schmetzke"Piaggio Ape

8) VET, zo ene wil ik wel, maar dan wel een ouwe :mrgreen: just 4fun erbij :!: mja ik heb nou eenmaal een rare smaak volgens sommigen :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

Motzy's dream  8)

Proud on the South  

DeWitte

wel ene met rechtsstuur he M?? :worship-cool:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Dan bel ik Rowan Atkinson :lol:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


WhomBom

zo'n quargo rijdt ook in aken rond  :lol:  en n geluidje dat dat ding maakt..... is wat als n puch die bijna afslaat  :shock:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."