Dodelijk ongeval Eemshaven

Gestart door Mounty, 29 mei, 2006, 05:38:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mounty

Door Victor Stokmans (Viccie), geplaatst op 28 mei 2006 om 22:04
Bron: RTV Noord



Bij trainingen voor de motorraces in de Eemshaven is vrijdagmiddag een 48-jarige coureur uit Den Oever om het leven gekomen. De motorrijder verloor bij een snelheid van meer dan 200 kilometer per uur zijn remblokken en kon niet meer stoppen. Hij belandde buiten de baan en overleed ter plaatse.

In de Eemshaven worden tot en met zondag verschillende races gereden. Door het ongeval werd er vrijdag niet meer in de Eemshaven geracet. Zaterdag en zondag ging het programma wel gewoon door.
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Bakkertjedeeg

:cry:  :cry:  :cry:

R.I.P.

Triest. Remblokken verloren, dat heb ik nog nooit gehoord. Ik vind die stratencircuits sowieso al niks. Gisteren bij RTL Motorsport de race in Hengelo gezien. Jonge jonge. Wat een drama. Eemshaven is het zelfde laken in pak of nog erger. Kan er nog steeds niet bij dat het ONK hier rijdt. :shock:

DeWitte

:shock:  Remblokken verloren :?: zoiets geloof je toch niet :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

Citaat van: "Dwars":shock:  Remblokken verloren :?: zoiets geloof je toch niet :?

Ik hoop dat de rijder ze zelf gemonteerd heeft, en anders heeft er nóg iemand geen leven meer......

Hakinnen

Citaat van: "Bakkertjedeeg":cry:  :cry:  :cry:

R.I.P.

Triest. Remblokken verloren, dat heb ik nog nooit gehoord. Ik vind die stratencircuits sowieso al niks. Gisteren bij RTL Motorsport de race in Hengelo gezien. Jonge jonge. Wat een drama. Eemshaven is het zelfde laken in pak of nog erger. Kan er nog steeds niet bij dat het ONK hier rijdt. :shock:

de blokken kletterden eruit op startfinish..en even later ging de rode vlag uit :cry:  :cry:

zeer triest.

Ik hoorde het s'avonds al  , had er eigenlijk heen gegaan voor danny de boer maar ben niet geweest..de 1000 heeft uberhaupt niet meer gereden uit respect voor de overledene

terzijde over stratencircuits...
Hengelo, Eemshaven , Oss...ik vindt het allemaal niks..
De organisaties van die stratenraces doen zich meestal moeite genoeg om iets goeds op poten te zetten maar alé...de baan in hengelo heeft ongeveer de breedte van een kartbaan...leuk voor pocketbikes of zo maar niet voor 600cc+ ONK.

Er is helaas geen tot weinig animo voor de nederlandse racerij..de paar fanatiekelingen die iets organiseren moeten "roeien met de riemen" die ze hebben als ze iets organiseren.

Stratencircuits zijn op zich wel cool..denk aan Isle of man of macao of het "real roadracing" gebeuren in ierland en zo..megacool, megasnel . megagevaarlijk....coureurs weten de risico's..
Maar dat is dan wel echt racen en niet wat lopen te klooien op een "nederlands bokkiewokkie baantje".

Ik begin zeer helaas een steeds mindere mening te krijgen over de nederlandse racerij te krijgen..

Er zijn geen degelijke opleidingen voor de jonge coureurs,.er is geen sponsoring,geen promotie,  T'is of een stratencircuitje of het eeuwige assen,  het regent altijd (heb er dit jaar vier gedaan en vier keer regende het/(in hengelo stond het complete paddock in een wei (lees:bak modder)

Geef mij maar EK of IDM /BSB ..

alé..volgende week dan maar weer vrolijk naar Oss voor Allard

Hakinnen

Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "Dwars":shock:  Remblokken verloren :?: zoiets geloof je toch niet :?

Ik hoop dat de rijder ze zelf gemonteerd heeft, en anders heeft er nóg iemand geen leven meer......

die had ie idd zelf gemonteerd..

Motzippaldy

Proud on the South  

B-Witch

Heel erg zoiets, maakt verder niet meer uit hoe, wat en wie.
Het verlies van hun dierbare is voor de nabestaanden al erg genoeg. :cry:
You may own the bike, but the bike possesses you.