Hoofdmenu

Expansievat

Gestart door DeWitte, 31 mei, 2006, 06:09:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Beste MFL-er, vandaag of morgen zal de nieuwsbrief in je mailbox vallen! MFL wil heel graag expanderen  8) Daarbij hebben we jouw hulp als enthousiaste gebruiker nodig. Stuur de nieuwsbrief naar al je kennissen gerust door. Maak van je collega, vriend of familielid ook een enthousiaste MFL-er.

Mocht je een goed idee hebben om het ledental uit te breiden laat het ons weten :thumbsup: Daarbij zijn we ook bezig om een complete MFL dag op te zetten, wss aug/sept: we tillen het ffkes over de zomer/vakantieperiode heen: nieuws volgt snel :!: Yep  :yes6rs: gaat er echt van komen met ieder wat wils 8)

samen onderweg, ook @MFL. Het enige echte Limburgse Motor Forum. Pretentieloos voor motorrijders door motorrijders :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

edit: kleine aanvulling:

heb dit topic geopend zodat goede Ideeën hieronder geventileerd kunnen worden :wink: (geen flauwekul aub) :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

als er iemand "visitekaartjes" wil hebben van MFL  :wink: mail to Dwars@hetnet.nl (betreft een publisher(office 2003) bestand dat jezelf kunt afdrukken)

Binnenkort staan deze online op MFL en kun je ze zelf downloaden :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Ik zie midden limburg is MFL aan het versterken :thumbsup: Na HD4ever nu ook Musquito als nieuwste gebruiker 8) Suzuki-Girl is goe bezig :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: "Dwars"Ik zie midden limburg is MFL aan het versterken :thumbsup: Na HD4ever nu ook Musquito als nieuwste gebruiker 8) Suzuki-Girl is goe bezig :wink:

Musquito heb ik niks mee te maken hoor, maar probeer wel om hier zoveel mogelijk nieuwe MFL'ers te vinden...dus waar blijven die visitekaartjes :?:
Kan ik er misschien hier wat in de local motorzaken droppen. (en dat zijn er wel een aantal hier in Echt)
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "Dwars"Ik zie midden limburg is MFL aan het versterken :thumbsup: Na HD4ever nu ook Musquito als nieuwste gebruiker 8) Suzuki-Girl is goe bezig :wink:

Musquito heb ik niks mee te maken hoor, maar probeer wel om hier zoveel mogelijk nieuwe MFL'ers te vinden...dus waar blijven die visitekaartjes :?:
Kan ik er misschien hier wat in de local motorzaken droppen. (en dat zijn er wel een aantal hier in Echt)

R-Yen???????????????? van mij mag ie online hoor :wink:  (ben er zelf niet zo bedreven in zeg maar :oops: )
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

R-yen

Het visitekaartje is hier te downloaden

Ik zal straks een A4 vol met visitekaartjes als pdf posten, dat is misschien wat makkelijker.

Karin

Je bent goed bezig R-yen. Kan ik ook links en rechts wat uitdelen.

R-yen


DeWitte

we gaan richting de 150 gebruikers  8) dankjewel allemaal en keep up the good work :worship-cool:

voor ut eind van het jaar de 200 halen?? moet mogelijk zijn zeker als ons dames MFL promoteam eenmaal de weg op gaat 8) : eens kijken of ze ook hun aandeel (Motorrijdsters dus) flink kunnen laten groeien. :wink:

:thumbsup:

visitekaartjes kun je hierboven downloaden :!:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

_P_

OMG... hopenlijk geen LRT-alike-ambities...  :roll:

karz

:yes6rs: De bobbejaanland groepskorting is al geregeld ;)
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

en Karz rijdt het busje  :lol: @ P nee hoor wees niet bevreesd  8)  bij ons mogen alleen motorrijders zich aanmelden :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

_P_

Ik zal deze gang van zaken even oogluikend in de gaten houden..  :lol:

DeWitte

Citaat van: "_P_"Ik zal deze gang van zaken even oogluikend in de gaten houden..  :lol:

zou ik zeker doen: een kritisch "oog" werkt verhelderend :wink:
btw al visitekaartjes voor je motorrijdende vrienden gedownload?? :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away