Hoofdmenu

VANDAAG RIJDEN.....??

Gestart door NrGiZeR, 05 juni, 2006, 08:58:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

NrGiZeR

Vandaag nog iemand rijden.
b]Ledenon[/b]-------->15&16 maart
Zolder----------->10 mei
Pannonia------->18t/m20 mei
Hockenheim--->11 juni
Assen------------>9 juli
Zolder----------->23 juli
Spa Franco----->23 augustus

The Dominator

Citaat van: "NrGiZeR"Vandaag nog iemand rijden.

ik trek dr zometeen nog effe op uit (uur of elf zou bijrijdster zich melden), ga eens kijken of de DL1000 zich ook MET bijrijdster goed houd in de ardennen......... maar tempo zal redelijk aan de maat zijn, moet m nog heel houden tot komend weekend he :mrgreen:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Karin

Ik ga straks mijn Ardennenrit van gisteren nog rijden. Misschien kom ik jullie onderweg nog wel tegen.......wel zwaaien dan he  :wink:

The Dominator

Citaat van: "Karin"Ik ga straks mijn Ardennenrit van gisteren nog rijden. Misschien kom ik jullie onderweg nog wel tegen.......wel zwaaien dan he  :wink:

geef me de route maar, kunnen we onderweg bakkie doen........

@energizer, is nu misschien je kans om effe in de buurt van franco naar hotels te gaan zoeken :mrgreen:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

NrGiZeR

Ga mss hier in de buurt ff kachelen. Heb weinig zin om helemaal daarheen te rijden. En aangezien jij duo gaat rijden zal het tempo toch wel niet zo hoog liggen.
En je kent mijn rijstijl, toch..... ;)
b]Ledenon[/b]-------->15&16 maart
Zolder----------->10 mei
Pannonia------->18t/m20 mei
Hockenheim--->11 juni
Assen------------>9 juli
Zolder----------->23 juli
Spa Franco----->23 augustus

Karin

Citaat van: "The Dominator"

geef me de route maar, kunnen we onderweg bakkie doen........


Check je mail

The Dominator

Citaat van: "NrGiZeR"Ga mss hier in de buurt ff kachelen. Heb weinig zin om helemaal daarheen te rijden. En aangezien jij duo gaat rijden zal het tempo toch wel niet zo hoog liggen.
En je kent mijn rijstijl, toch..... ;)

rijstijl?? ja van horen zeggen hahaha tsja, zou ook nog graag de andere rijstijl zijn blijven beoefenen op de busa, maar heeft niet zo mogen zijn, maar moet zeggen ook op "adventure sports" is t leuk raggen hetzij iets anders dan op racy machines....... na dolletietenrit misschien weer es ergens een avondje up tempo doen (dan zal DL wel ingereden zijn) 8)
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

The Dominator

Citaat van: "Karin"
Citaat van: "The Dominator"

geef me de route maar, kunnen we onderweg bakkie doen........


Check je mail

leuk rondje, ken ik nagenoeg vanbuiten (ja zeg t maar hoofd is er dik genoeg voor)
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

AngelInMe

ik ga zo een rondje maken :lol:

WhomBom

net terug van een rondje  :?   Je bent meer om autos heen aan het zeilen als gewoon lekker wat bochtjes maken, en anders hebben we nog steeds wat wielrenners over om je ritje mee te versauwen  :evil:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

B-Witch

Ik ben ook nog geweest vanavond, rondje Epen, Slenaken, Vijlen..
viel wel mee met de drukte, maar goed het was ook na 6 uur, denk dat iedereen dan aan het avondeten zit.
(op een paar opa's na die me danig in de weg zaten net in de leukste bochten) :evil:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

ik was ook nog ff onderweg de throttlerocker nog es uitproberen :?



lang geleden eens gekocht en zeker 2 jaar niet meer mee gereden: duurt ff voordat je de juiste positie hebt om hem erop te klemmen en nog langer voordat je aan die andere houding van je hand went :? werkt wel op lange afstanden om je hand/pols te ontlasten :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Desmo-devil

Vandaag ook nog gereden met mevrouw Desmo , omgeving Hasselt, was helaas veel te druk om lekker te rijden.

WhomBom

img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Busaberke

Vandaag heb ik nog ff met Miss T, Mr. H.O.W. en een CBR1000-dude tussen 9:00 en 14:00 uur een stukkie door de Ardennen gestuurd.
Ik had een rondrit om Huy van internet geplukt, en die is errug leuk!
Er zitten veel (voor mij) bekende stukken in, maar ook enkele leuke nieuwe stukken.
Helaas was de tijdspanne te kort om de route helemaal te rijden, maar dat komt nog wel.





Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009