5e Magic Bike Rally in Rudesheim am Rhein.

Gestart door HD4ever, 05 juni, 2006, 21:04:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

HD4ever

Komend weekend is het weer zover :D Vrijdagmorgen vertrekken we naar Rudesheim aan de Rijn ( ritje van maar 300 km ! ) voor de jaarlijkse 'Magic Bike Rally'. Zie de link  http://www.magic-bike-rally.com/
Dit is geen Harley treffen, dus alle motormerken zijn welkom.
Schitterende omgeving voor leuke ritjes langs de Rijn. Ride-outs, bike shows, stunt show, Bier, Booz, bikes and Babes !
En.... het weerbericht voorspeld maar liefst 25°C  :lol:
Veel live muziek op het event terrein en in de kroegjes in het centrum van Rudesheim. Deze party mogen jullie niet missen!

Zie de fotos van voorgaande jaren op hun site onder 'Galerien':

See you there !!   :P

Groetjes HD4ever. :lol:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

DeWitte

:shock:


idd vele leuke clubs zijn er aanwezig zie ik :rofl:



:wink: veel plezier iig
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

HD4ever

Citaat van: "Dwars":shock:


idd vele leuke clubs zijn er aanwezig zie ik :rofl:



:wink: veel plezier iig

Net terug gekomen van de Bike Rally. Alweer 833 km meer op de teller en mijn kop verbrand door de zon  :D  .
Van bovenstaande 'club' had trouwens niemand last. Zelfs het rijden met open pijpen was geen probleem. Er waren maar 3 'polizei beambte' beschikbaar. De rest zat bij de WK voetbal.  :wink:

Het was een zwaar weekend met circa 9 uur slaap in 3 dagen en veel te veel bier, Wisky en zelfs Taquilla. :oops:

Enkele sfeer foto's:

Eigenlijk komen al die toeristen om zoiets te bekijken. Ouwe rommel  :lol:


Nog zo'n ouwe troep  :) :


En tot slot nog zoiets:


Op de grote camping stonden honderden 'trilplaten'.


'Burning rubber' voor de ingang van de camping:


Het centrum van het stadje stond ook vol brommers:


Nogmaals het centrum:


Jongedame op Harley Davidson V-Rod:


Alweer in het centrum:


V-Rod met zijspan:


'Old Skool':


Tot zover een aantal sfeer foto's.

HD4ever.
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

The Dominator

Citaat van: "HD4ever"
Jongedame op Harley Davidson V-Rod:


heb t er afgelopen weekend nog met dwars over gehad dat zo'n Vrod toch wel een lekker kontje heeft wat op deze foto nog es benadrukt wordt :mrgreen:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Desmo-devil

Mooie piccies HD4ever, staat zelfs nog een halve duc supersport op.

HD4ever

Citaat van: "Desmo-devil"Mooie piccies HD4ever, staat zelfs nog een halve duc supersport op.

Ja, klopt, er stonden werkelijk alle merken maar 90% was natuurlijk HD. Ook werd er wel eens, eens over en weer een grapje gemaakt over de merken, maar de sfeer was perfect. Iedereen kon doen en laten waar hij zin in had en rijden wat hij wou, zonder 'gezeik' te moeten aanhoren over het 'verkeerde' merk en dergelijke.

Maarja, als je met je 'trilplaat' zoals gewoonlijk rustig langs de Nurnburgring ploft, op weg naar het treffen, zie je toch een stel halve gare op Tupperware voorbij komen vliegen.  :? ( en ook zo nu en dan de ambulance ! )


Blij dat ik die tijd achter de rug heb en ik op mijn trilplaat kan 'onthaasten' :D

gr.HD4ever.
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"