NrGiZeR at your service

Gestart door NrGiZeR, 14 september, 2005, 22:26:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

NrGiZeR

Yep, voor de meeste een bekende hier ;)
b]Ledenon[/b]-------->15&16 maart
Zolder----------->10 mei
Pannonia------->18t/m20 mei
Hockenheim--->11 juni
Assen------------>9 juli
Zolder----------->23 juli
Spa Franco----->23 augustus

King-Kurt


Herr Tod

It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Busaberke

Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

AngelInMe


DeWitte

Iig Welkom en dat van harte.  :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gehaktbal

naked bike or wife,i like it both

eddie


Hakinnen

Ey Kawadude...

Welkom,

Hoe was "mas du clos" trouwens...?

B-Witch

You may own the bike, but the bike possesses you.

NrGiZeR

Yep, thx all voor je welkom.

@Hakinnen,

Mas du Clos was in een woord geweldig, dat circuit is echt toppie, vind het een beetje francourshamps maar dan in het klein, ook lekker heuvelachtig, dus wel ff wennen, is de eerste keer dat ik een heuvelachtig circuit bereden heb, en is me goed bevallen. De eerste dag heb ik maar 4 van de 7 sessie's gereden ivm de regen die we gehad hebben en de 2e dag alle 7. gereden. Organisatie zijn vriendelijke mensen zonder eigendunk, komen gewoon met je praten, en genieten zelf ook van andere die rijden, dit heb je niet overal dat je zo "close" bent met de organisatie.
En qua glijders is het meegevallen, de 1e was een marshall die op z'n bek ging en later nog 1e in de experts groep. Bij gelukkig nix ernstigs en konden zoals ik gehoord had met wat ducktape en tirerips gewoon weer doorrijden. Wc's zijn heel netjes. En toen het feestje voorbij was kregen we nog een gratis drankje van de organisatie.
Is iig zeker voor herhaling vatbaar. En die ene bocht waar sommige het over hadden waar direct de vangrails erlangs staat, wie daar tegenaan rijd door een eigen fout kan beter meteen stoppen en een driewieler gaan kopen, is een 2e versnelling bocht en je komt daar rustig aanrijden want men heeft hier een kunstmatige chicane gemaakt waar je zigzag doorheen moet, kunt er ook overheen maar dat doe je maar 1 keer, zijn hetzelfde idee als men een rijstrook op de snelweg afsluiten, dan hebben ze 50m voor die grote pijl van die gele "drempels" liggen.

Had je trouwens een mailtje gestuurd voor een keer m'n vering af te stellen, want hij rijd als een dweil die een week in de stijfsel heeft gelegen. Heb je hier een keertje tijd voor, kom ik naar jou toe, mag ook op een zondag ofzo, had nl op het geweldig forum van LRT gelezen dat jij dit bij iemand gedaan had of wou doen, moest je zijn gewicht weten enzo.

Verder wil ik wel nog een keer een stukkie sturen met jou dit jaar, want op Folembray heb ik je geen ene keer zien rijden, heb jij geen zin om een zondag ergens te gaan rijden in de Eifel of Ardennen...??... Ik rijd nu veel met jongens uit Weert (Noord Limburg) en willen graag een keer de Ardennen of Eifel in, maar ik ken geen routes daar, en a.s. Zondag is het mooi weer, dus ik weet niet of je tijd en zin hebt. Voorkeur gaat uit van Ardennen ivm Open Uitlaat.
b]Ledenon[/b]-------->15&16 maart
Zolder----------->10 mei
Pannonia------->18t/m20 mei
Hockenheim--->11 juni
Assen------------>9 juli
Zolder----------->23 juli
Spa Franco----->23 augustus

Dr. A.

Welkom @MFL nice to talk to you again :wink: have fun hiero
otor Forum Limburg Ghost

_P_


Rookie

Welkom @ MFL  :D

We're doing the best we can to keep 'gezever' out :!:

Motzippaldy

Welkom NrGiZeR  :twisted:
Proud on the South