Hoofdmenu

Veiligere Motor

Gestart door suzuki-girl, 06 juni, 2006, 11:51:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

B-Witch



Veiligere motor :shock:

Het Britse Genesis Motorcycles heeft een nieuw concept van een veiligere motorfiets gepresenteerd. Veiliger betekent in dit geval niet mooier.

Deze Genesis Mk 111 is gebouwd met gebruik van een 650cc Suzuki. De berijder kan zich met driepuntsgordels in het voertuig bevestigen. De motor werd in Groot-Brittannië ontworpen en ontwikkeld met financiële steun van het London Development Agency. De zogenaamde 'safety cell' werd ontwikkeld in samenwerking met een aantal raceteams.

Bron: MCN
You may own the bike, but the bike possesses you.

Busaberke

WTF!  :shock:  

Dat is nog erger dan de C1!
Nee dank je, doe dan maar een Beemer.........
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Motzippaldy

Motor met auto stoel  :shock:  :?
Proud on the South  

Road Racing Tonnie

Citaat van: "Busaberke"WTF!  :shock:  

Dat is nog erger dan de C1!
Nee dank je, doe dan maar een Beemer.........

Helemaal mee eens, hoe verzin je zoiets, te gek voor woorden, dan maar liever 10 stappen terug, en mij op een Beemer verplaatsen :oops:  :oops:  :D
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Herr Tod

Volgens mij is het juist onveilig om vast te zitten aan een tweewieler :roll:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Karin

:shock:  :shock:

Wat is dat voor een gedrocht. Als ik dan toch een kast om me heen wil hebben dan kies ik toch voor een gewone auto....zijn veel mooiere modellen in te krijgen.

The Dominator

een motor met een kap over....... klinkt als .....
ja

ja

ja


EEN AUTO
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Herr Tod

Citaat van: "suzuki-girl"Deze Genesis Mk 111 is gebouwd met gebruik van een 650cc Suzuki.

Dat wil overigens niet zeggen 'met toestemming van Suzuki' ... voor de duidelijkheid :evil: Nieuwe uitleg van het woord 'Schande' in de Van Dale zou zijn 'Zie Genesis Mk 111' :roll:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


WhomBom

ik vind hem wel wat hebben... :oops:  in ieder geval beter dan n C1  :?
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

B-Witch

Al dit soort pogingen slaan werkelijk nergens op, heeft helemaal niks meer met motorrijden te maken, ik moet Karin echt gelijk geven, als je in een doosje wil zitten, koop dan een cinquecento :rofl:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Schmetzke


HD4ever

Citaat van: "suzuki-girl"

Veiligere motor :shock:

Het Britse Genesis Motorcycles heeft een nieuw concept van een veiligere motorfiets gepresenteerd. Veiliger betekent in dit geval niet mooier.

Deze Genesis Mk 111 is gebouwd met gebruik van een 650cc Suzuki. De berijder kan zich met driepuntsgordels in het voertuig bevestigen. De motor werd in Groot-Brittannië ontworpen en ontwikkeld met financiële steun van het London Development Agency. De zogenaamde 'safety cell' werd ontwikkeld in samenwerking met een aantal raceteams.

Bron: MCN




Groetjes HD4ever. :D
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

@Nippon

heeft iets weg van een grote zetpil :roll: