Zero-tolerance bij TT Assen

Gestart door suzuki-girl, 07 juni, 2006, 20:39:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

B-Witch

Zero-tolerance bij TT van Assen



CiteerVriendelijk als het kan, streng als het moet". Dat is het credo van het Drentse politiekorps rondom de TT van Assen. "Regels worden vanaf het begin gehandhaafd en overtreders worden bekeurd" aldus een bericht op de site van de politie.

Op de plekken waar het publiek is zal de politie nadrukkelijk aanwezig zijn. Om duidelijk te maken wat de spelregels zijn geeft het bericht het volgende overzicht. Eigenlijk vrij overbodig, maar goed.

De politie treedt in de TT-week in ieder geval op bij:

bron Motormagazine
• Confrontaties gericht tegen de politie
• Confrontaties tussen bezoekersgroepen
• Iedere vorm van geweld
• Brandstichting
• Rijden onder invloed
• Bezit van wapens
• Bezit van drugs
• Openbare dronkenschap
• Zedendelicten
• Wildplassen
• Wildkamperen
You may own the bike, but the bike possesses you.

Motzippaldy

Onzin, ze durven niks, met eigen ogen gezien hoe ze weg rennen van debielen die vuur achter taluds stoken .Aso's die helemaal gezopen, half(of helemaal) naakt rond lopen, ruzie zoeken met iedereen en niets met motorsport maken hebben  :banghead4rv:
Onze duur betaalde beschermers wachten alleen maar naar iemand die wheely makt of iets dergelijks en dan bekeuringen uitdelen
:fuckyou:
Proud on the South  

NrGiZeR

b]Ledenon[/b]-------->15&16 maart
Zolder----------->10 mei
Pannonia------->18t/m20 mei
Hockenheim--->11 juni
Assen------------>9 juli
Zolder----------->23 juli
Spa Franco----->23 augustus

Road Racing Tonnie

Vele zeer oude TT gangers, gaan Zaterdags, al niet meer, dit vanwege het feit, dat ze zich daar niet meer prettig voelen, (lees veilig) door, groepen straal bezopen, ruzie zoekende groepen, die nog nooit van normen en waarden hebben gehoord, en in een grote groep, dan durven die "helden" om mensen die puur voor de motorsport komen, hun dag compleet te vergallen, bah bah.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Karin

Is inderdaad triest. Ik ga ook altijd bij mijn zus slapen, zij woont in Assen. Want op de camping zou ik me echt niet veilig voelen.

Joep

Tsja, je normaal gedragen en iedereen laten genieten wat tijdens zo'n weekend voorbij komt is toch moeilijk voor die "binken"...........


Ik hoop dat ik in ieder geval een prachtig en hopelijk droog weekend tegemoet ga en dat ik op mijn gemak een pilske kan drinken vrijdag, naar de trainingen kan gaan, 's avonds gewoon en lekker relx ook weer een pilske kan drinken en zaterdag kan genieten van de races.

Maar als je dan weer dit soort berichten leest.......dan gaat je de zin wel over. Gelukkig is er nog niets gebeurd, want ik ben een heel verstandig menneke :oops:

@Nippon

tis voor mij ook veelal de reden dat ik niet meer naar de TT ga

kep nog nooit zo'n gore zooi gezien  :shutup:
ik vraag me wel eens af waar komen ze voor  :!:  om te zuipen of de race
bij de superbike zie je een heel ander publiek

WhomBom

Citaat van: "Road Racing Hayabusa"en in een grote groep, dan durven die "helden"

en als ze alleen zijn durven ze je nog niet aan te kijken...trieste figuren  :?
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

HD4ever

Citaat van: "suzuki-girl"Zero-tolerance bij TT van Assen


• Confrontaties gericht tegen de politie
• Confrontaties tussen bezoekersgroepen
• Iedere vorm van geweld
• Brandstichting
• Rijden onder invloed
• Bezit van wapens
• Bezit van drugs
• Openbare dronkenschap
• Zedendelicten
• Wildplassen
• Wildkamperen


Tjonge, en dat moet allemaal leuk zijn?
Ik zoek dan liever mijn vertier bij de 'oudere jongere'. Die hebben die Bullshit niet nodig en houden meer van dit soort vermaak......

:arrow: Zet het geluid aan en klik op http://www.rebelroads.com/ en klik daarna linksonder op 'Sturgis, Laconia en Sturgis. En vergeet zeker de 'Bonus' niet.  :D

greetings HD4ever  :wink:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Mounty

ik denk niet dat ik nog ga.....de pret is over .. :cry:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

Nee zover zou ik niet gaan, om niet te gaan.
Mr.Suzuki gaat met Suzuki Junior, en ik weet zeker dat die zich goed gaan amuseren :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

ik zou iegenlijk samen met een vriend/kennis gaan maar we hebben unaniem besloten om dit jaar niet te gaan.. We gaan wat anders leuks doen met beide families...dan sávonds bbq....daar sla ik TT assen wel voor over.., de races intreseren me bitter weinig, het evenement op zich moet sterves druk zijn, er worden motoren met de vleet gejat, en de trugweg op de motor is levensgevaarlijk met al die gekken op de weg...

Tja...choices.. :!:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Karin

Mwah, je gaat toch zeker vooral naar de TT voor de race  :shock:

De rest erom heen is leuk, maar ik vind het toppunt van die dagen toch wel de race op zich. En de terugreis is echt niet gevaarlijk, hooguit traag en langzaam.

Motzippaldy

Citaat van: "Karin"Mwah, je gaat toch zeker vooral naar de TT voor de race  :shock:

De rest erom heen is leuk, maar ik vind het toppunt van die dagen toch wel de race op zich. En de terugreis is echt niet gevaarlijk, hooguit traag en langzaam.


:yes6rs:  :stupid:
Proud on the South  

Bakkertjedeeg

Ben 1 x naar de TT geweest. Nooit meer!!!! Wat een boeren feest. Race is voor velen helemaal niet belangrijk. Als ze maar kunnen zuipen. Bij de superbike's komen gelukkig voor het merendeel de 'echte' fans.