Hoofdmenu

zolder 12 juni

Gestart door May Day, 10 juni, 2006, 09:55:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

May Day

Ik heb een last minute boeking gedaan voor de 12e. Zag dat ook de jongens van dnq-dnf er zullen zijn. Ik neem aan dat jullie in 'snel' rijden?

Ik heb er een keer gereden tot nu toe en mijn tijd was 1.53. Nu ga ik voor de 1.52 of lager  :twisted: Welke groep kan ik dan het beste kiezen?

Misschien toch maar eens gaan lobbyen voor een wild-card...  :twisted:
edenon: 15 + 16 maart
Pannoniaring: 18 t/m 20 mei
Zolder: 23 juli
Spa-francorchamps: 13 + 14 aug
Assen: waarschijnlijk juni
Brno: waarschijnlijk oktober

NrGiZeR

Citaat van: "May Day"Ik heb een last minute boeking gedaan voor de 12e. Zag dat ook de jongens van dnq-dnf er zullen zijn. Ik neem aan dat jullie in 'snel' rijden?

Ik heb er een keer gereden tot nu toe en mijn tijd was 1.53. Nu ga ik voor de 1.52 of lager  :twisted: Welke groep kan ik dan het beste kiezen?

Misschien toch maar eens gaan lobbyen voor een wild-card...  :twisted:

Heb je de voorvork aangepast......??

Ik zou gewoon snel pakken, weet zeker dat je er nog voorbij gaat.
Word liever ingehaald dan ik me continu lig te ergeren omdat ik in moet halen.
b]Ledenon[/b]-------->15&16 maart
Zolder----------->10 mei
Pannonia------->18t/m20 mei
Hockenheim--->11 juni
Assen------------>9 juli
Zolder----------->23 juli
Spa Franco----->23 augustus

May Day

De veertjes zijn er pas in de loop van volgende week, dus nog altijd met fietspomp. Croix zat overigens al vol voor de 19e, jammer!
edenon: 15 + 16 maart
Pannoniaring: 18 t/m 20 mei
Zolder: 23 juli
Spa-francorchamps: 13 + 14 aug
Assen: waarschijnlijk juni
Brno: waarschijnlijk oktober

Hakinnen

Citaat van: "May Day"Ik heb een last minute boeking gedaan voor de 12e. Zag dat ook de jongens van dnq-dnf er zullen zijn. Ik neem aan dat jullie in 'snel' rijden?

Ik heb er een keer gereden tot nu toe en mijn tijd was 1.53. Nu ga ik voor de 1.52 of lager  :twisted: Welke groep kan ik dan het beste kiezen?

Misschien toch maar eens gaan lobbyen voor een wild-card...  
:twisted:

Welke groep..?
Als je de maandag onder de 1.38 rijdt bezorg ik je "ne wildcard" voor de donderdag!  :D  snelle groep  :lol:

have fun maandag he..heel wellicht kom ik nog ff langs

:wink:

May Day

Heb mijn doelstelling gehaald: 1.51.7!
edenon: 15 + 16 maart
Pannoniaring: 18 t/m 20 mei
Zolder: 23 juli
Spa-francorchamps: 13 + 14 aug
Assen: waarschijnlijk juni
Brno: waarschijnlijk oktober

NrGiZeR

Netjes....... :!:  :!:

En met dezelfde setup als op Mas du Clos...??
b]Ledenon[/b]-------->15&16 maart
Zolder----------->10 mei
Pannonia------->18t/m20 mei
Hockenheim--->11 juni
Assen------------>9 juli
Zolder----------->23 juli
Spa Franco----->23 augustus

_P_

circuitsletjes..  :cry:














:wink:

Bakkertjedeeg

Citaat van: "May Day"Heb mijn doelstelling gehaald: 1.51.7!

Hmmm..... zie dit topic nu pas... :oops:  :oops: Nette tijd hoor met die voorvering. Let maar op. Volgende keer zit je onder de 1,50. Je had je best mogen inschrijven bij de snelste groep hoor. Ik vond het echt super. Niet veel mensen op de baan. Tempo in de groep was ook prima. Jammer dat er veel stof in het begin op de baan lag. Maar ja, ik heb mijn ambiteuse doestelling ook gerealiseerd. :wink:

May Day

Ik wilde ook in de snelste groep, daar had ik me ook voor ingeschreven. Maar ik was met een collega, die had in minder snel ingeschreven en we wilden toch samen rijden. Beide naar de snelste groep ging niet. Dus dan maar bij de 2e groep, daar lag het tempo van heel veel rijders natuurlijk weer te laag. Ik vraag me af hoe die erbij komen om bij 'snel' in te schrijven.
edenon: 15 + 16 maart
Pannoniaring: 18 t/m 20 mei
Zolder: 23 juli
Spa-francorchamps: 13 + 14 aug
Assen: waarschijnlijk juni
Brno: waarschijnlijk oktober

Bakkertjedeeg

Citaat van: "May Day"Ik wilde ook in de snelste groep, daar had ik me ook voor ingeschreven. Maar ik was met een collega, die had in minder snel ingeschreven en we wilden toch samen rijden. Beide naar de snelste groep ging niet. Dus dan maar bij de 2e groep, daar lag het tempo van heel veel rijders natuurlijk weer te laag. Ik vraag me af hoe die erbij komen om bij 'snel' in te schrijven.

Groep 2 van de snelle (60 -120) was echt een dump groepje imo. 2 nieuwe rijders in ons groepje vroegen om gevorderden en werden ook in deze snelle groep ingedeeld. Zij reden tijden tussen 1.58 en 2.05. :roll: