Waar leren motorpak laten repareren?

Gestart door _P_, 12 juni, 2006, 09:07:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

B-Witch

Citaat van: "Dwars"voering in een leren broek is die ook te vernieuwen?? :?

Is wel te vernieuwen, maar omdat voering in de naden meegestikt wordt is het natuurlijk heel veel werk, en dus een duur grapje. :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Karin

Ik vind het dat gewoon functioneel moet worden opgeknapt en dat heeft A&A gedaan  :wink:  En 20 euro is lekker goedkoop en snel. Het is natuurlijk allemaal heel persoonlijk, maar ik vind een opgelapt pak wel wat hebben  :mrgreen:

DeWitte

Citaat van: "Karin"ik vind een opgelapt pak wel wat hebben  :mrgreen:

zoiets als ringen bij een boom of rimpels bij een oma??? dat de "ervaring" ervan af straalt ? :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

_P_

Citaat van: "QuattroFrits":oops: Sorry, maar als aan de andere kant van de ritssluiting zo'n zelfde stukje (skay)leer had gezeten was het naar mijn mening toch mooier geweest. :oops:

:? Maar ik ben toch blij dat meningen verschillen. :wink:

Het moet STEVIG zijn, niet mooi. Ben niet zo'n terrasganger.. ;)

Citaat van: "Karin"Ik vind het dat gewoon functioneel moet worden opgeknapt en dat heeft A&A gedaan  :wink:  En 20 euro is lekker goedkoop en snel. Het is natuurlijk allemaal heel persoonlijk, maar ik vind een opgelapt pak wel wat hebben  :mrgreen:

Mee eens, de rest van m'n pak is alles behalve ongeschonden na 2 valpartijen, dus het laatste waar ik me zorgen over maak is een lapje skai. :)  50 euro zou ik veel te veel vinden, daar ik voor 200 euro een prima pak kan scoren op ebay.de!

Misschien had ik er anders over gedacht als de rest van m'n pak nog maagdelijk wit was, maar ach..  :twisted:

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Karin"ik vind een opgelapt pak wel wat hebben  :mrgreen:

zoiets als ringen bij een boom of rimpels bij een oma??? dat de "ervaring" ervan af straalt ? :mrgreen:

Exact! Niets ergers als snelle mannen in snelle (bult)pakken met replica-helmen + handschoenen, incl. ongeschonden kneesliders..  :oops:

moto'kouture

Stop met zoeken !  Alhoewel we voor jullie in Limburg misschien wat ver zijn kunnen we jullie de perfecte service tegen een eerlijke prijs bezorgen.
Wij zijn namelijk een redelijk jong bedrijf (koppel) die gestart is met het repareren en maken van motorkleding in alle denkbare materialen.  Ook personaliseren ligt ons perfect.  We hebben alle nodige machines, en wat vooral belangrijk is : we hebben ook de nodige ervaring.  Tussen onze klanten kunnen we reeds enkele redactieleden van Motoren en Toerisme, Motorwereld en heel wat rijscholen rekenen. We werken ook af en toe voor RAD en enkele belangrijke motorzaken hier in Oost- en West Vlaanderen.  Er is eventueel een samenwerking mogelijk met een motorzaak in jullie streek.  Geef een reactie en we zorgen ervoor dat alles kan opgehaald worden.  Meestal duren herstellingen een week.  Voordeel is dat we weten wat we doen.  We zijn zelf kilometervreters (Aprilia RST 1000 en Tuono).  Aarzel niet om ons te contacteren : Moto'kouture, Avelgemstraat 64, Zwevegem. 056 40 06 85 of steven.decaluwe2@telenet.be
En vallen maar..... En vergeet niet dat jouw schoenmaker geen motorrijder is.  Je gaat toch ook niet met jouw motor naar een autogarage...
mdat jouw schoenmaker geen motorrijder is !

Schmetzke

Citaat van: "moto'kouture"Stop met zoeken !  Alhoewel we voor jullie in Limburg misschien wat ver zijn kunnen we jullie de perfecte service tegen een eerlijke prijs bezorgen.
Wij zijn namelijk een redelijk jong bedrijf (koppel) die gestart is met het repareren en maken van motorkleding in alle denkbare materialen.  Ook personaliseren ligt ons perfect.  We hebben alle nodige machines, en wat vooral belangrijk is : we hebben ook de nodige ervaring.  Tussen onze klanten kunnen we reeds enkele redactieleden van Motoren en Toerisme, Motorwereld en heel wat rijscholen rekenen. We werken ook af en toe voor RAD en enkele belangrijke motorzaken hier in Oost- en West Vlaanderen.  Er is eventueel een samenwerking mogelijk met een motorzaak in jullie streek.  Geef een reactie en we zorgen ervoor dat alles kan opgehaald worden.  Meestal duren herstellingen een week.  Voordeel is dat we weten wat we doen.  We zijn zelf kilometervreters (Aprilia RST 1000 en Tuono).  Aarzel niet om ons te contacteren : Moto'kouture, Avelgemstraat 64, Zwevegem. 056 40 06 85 of steven.decaluwe2@telenet.be
En vallen maar..... En vergeet niet dat jouw schoenmaker geen motorrijder is.  Je gaat toch ook niet met jouw motor naar een autogarage...

Spam heet dat. Stel je in ieder geval eerst even voor... http://www.motorforumlimburg.nl/viewforum.php?f=27

QuattroFrits

Citaat van: "Schmetzke"Spam heet dat. Stel je in ieder geval eerst even voor... http://www.motorforumlimburg.nl/viewforum.php?f=27

:shock: Waarom is dit spam?? :shock:

Er wordt gevraagd waar een motorpak te repareren is en zij bieden zich aan. :roll: en voorstellen mag altijd. :wink:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Schmetzke

Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "Schmetzke"Spam heet dat. Stel je in ieder geval eerst even voor... http://www.motorforumlimburg.nl/viewforum.php?f=27

:shock: Waarom is dit spam?? :shock:

Registreren om reclame te kunnen maken.  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:

Is maar hoe je het bekijkt he  :wink:

The Dominator

Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "Schmetzke"Spam heet dat. Stel je in ieder geval eerst even voor... http://www.motorforumlimburg.nl/viewforum.php?f=27

:shock: Waarom is dit spam?? :shock:

Registreren om reclame te kunnen maken.  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:

Is maar hoe je het bekijkt he  :wink:

kvindt ut wel een goede actie want totnutoe hadden we nog niet echt een adres gekregen om dit te laten doen!

nu maar hopen dat we ze nooit nodig hebben :mrgreen:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

Citaat van: "Schmetzke"Spam heet dat. Stel je in ieder geval eerst even voor... http://www.motorforumlimburg.nl/viewforum.php?f=27

idd, waar blijven "onze" goede manieren?   :wink:

Citaat van: "The Dominator"kvindt ut wel een goede actie want totnutoe hadden we nog niet echt een adres gekregen om dit te laten doen!

nu maar hopen dat we ze nooit nodig hebben :mrgreen:

:stupid:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away