Waar leren motorpak laten repareren?

Gestart door _P_, 12 juni, 2006, 09:07:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

_P_

Afgelopen weekeinde zijn m'n ballen uit m'n pak gescheurd..  :evil:  Heb nu een flinke scheur lopen naast m'n rits, koelt lekker maar ben bang dat't verder inscheurt.

Afgelopen weekeinde was ik bij Tiger Leathers in Den Haag, deze gaf aan voor 45 euro een nieuw stuk in te kunnen naaien. Zijn er in Limburg wellicht ook 'leerlappers' waarbij men voor dit soort klusjes terecht kan?

Op dit ogenblik behelp ik me met Ductape  :twisted:

Karin

Ik heb dit jaar mijn broek laten repareren bij A en A, Gelrestraat 2a in Echt. Heeft er ook een stuk leer opgezet (flink gat erin na een schuiver) en bij een andere leren broek een nieuwe rits. Voor deze 2 reparaties was ik in totaal € 60 kwijt.

_P_

Hmz, da's wel ERG in de buurt voor mij ;) Thx! Zal er eens informeren..

B-Witch

Die repareert ook voor motoport Echt.

Maar alleen betaal je bij Motoport heel wat meer...
Hoezo snel verdient :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Schmetzke

Eigenlijk wel een gouden tip dit  :D

Ik heb ook nog wel wat pakken te repareren  :rofl:

Karin

Juist, ik heb dit adresje ook van Suzuki-girl gekregen en dat blijft in mijn agenda  :mrgreen:

@Nippon

Mhhhh..... :oops:
doen ze ook verstellen  :shock:

de leren broek van de vrouw is te klein geworden  :roll: ze vertelt me dat 't komt door de regen (lees: krimpen) :shutup:
ik zeg moppie  :twisted:  je hebt n' flinke bibs gekregen wordt ze boos

Ik denk dat 1 bij 1 meter genoeg is  :angel:

QuattroFrits

Citaat van: "_P_"Afgelopen weekeinde zijn m'n ballen uit m'n pak gescheurd..  :evil:

Beste _P_, is het volgende keer niet beter de andere kant op te kijken als er een verdomd leuke meid ergens loopt??? :rofl:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

SuzukiLimburg

of gewoon zorgen dat je wat vaker op ut vrouwke mag? Dat is in de meeste gevallen goedkoper. Alhoewel  :?
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Joep

@ _P_

Weet niet of je nog een adres moet hebben maar je kunt ook nog eens langs gaan bij TK-leder in Horn.

_P_

Heb vandaag m'n broek weggebracht naar A & A, zou iets van 2 tientjes gaan kosten :)

_P_

Guess what? Kreeg vandaag telefoon, m'n broek was al klaar!!

Waar eens een 'onvrijwillige gulp' als een dodelijk diep ravijn ten aanschouw lag, zit nu een mooi stukkie skai!



Schade: 20 euro

Toch weer wat anders dan die 45 euro bij Tiger Leathers.. ;)

Binnenkort m'n jasje maar's langsbrengen, daar mag ook het e.e.a. aan vernaaid worden..

QuattroFrits

:oops: Sorry, maar als aan de andere kant van de ritssluiting zo'n zelfde stukje (skay)leer had gezeten was het naar mijn mening toch mooier geweest. :oops:

:? Maar ik ben toch blij dat meningen verschillen. :wink:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mounty

Citaat van: "QuattroFrits":oops: Sorry, maar als aan de andere kant van de ritssluiting zo'n zelfde stukje (skay)leer had gezeten was het naar mijn mening toch mooier geweest. :oops:

:? Maar ik ben toch blij dat meningen verschillen. :wink:

Tiger leathers had dat wel gedaan... :wink:  vandaar die 45 euro
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

voering in een leren broek is die ook te vernieuwen?? :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away