recalcitrance Brussel tour patat kujen 21-06

Gestart door DeWitte, 13 juni, 2006, 10:38:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

:shock:

waar slaat dat nou weer op  :roll: Nou aangezien 2 van onze vrijgezellige MFL-ers (Gieskes & the Dominator) de hele week in Belgie vertoeven een bezoekje aan Brussel/Antwerpen om hun eenzaamheid een beetje op te lossen :wink:

op de woensdagavond van 21-06 (heen net een uurtje kachelen autoweg) belgisch patatje (met die lekkere belgische mayonaise) kujen wat ouwehoeren die jongens een hart onder de riem steken en mss een leuke route terug (karin???)

Na??? shoot??
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Karin

Als er niks tussen komt ga ik wel mee. Scheelt me weer een dag koken  :mrgreen:

B-Witch

Dan ga ik ook wel mee...(of gaat het weer heeeeeel erg hard) :?:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Citaat van: "suzuki-girl"Dan ga ik ook wel mee...(of gaat het weer heeeeeel erg hard) :?:

:yes6rs:  

:lol: nee hoor karin moet toch voorop met de televisie :mrgreen:

He jongens jullie laten me toch nie alleen met 2 dames op pad :shock: Hellupppppp :idea: allee nog toffe mannen????
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

The Dominator

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "suzuki-girl"Dan ga ik ook wel mee...(of gaat het weer heeeeeel erg hard) :?:

:yes6rs:  

:lol: nee hoor karin moet toch voorop met de televisie :mrgreen:

He jongens jullie laten me toch nie alleen met 2 dames op pad :shock: Hellupppppp :idea: allee nog toffe mannen????

alleeh, ik zal je wel redden dan, ga ik ook wel mee.........
word dan een thuiswedstrijd  :mrgreen:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Gieskes

Citaat van: "The Dominator"
Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "suzuki-girl"Dan ga ik ook wel mee...(of gaat het weer heeeeeel erg hard) :?:

:yes6rs:  

:lol: nee hoor karin moet toch voorop met de televisie :mrgreen:

He jongens jullie laten me toch nie alleen met 2 dames op pad :shock: Hellupppppp :idea: allee nog toffe mannen????

alleeh, ik zal je wel redden dan, ga ik ook wel mee.........
word dan een thuiswedstrijd  :mrgreen:

Meh joa, veur te kujen make veer de tied waal vriej en aangezeen ich hiej toch bun :mrgreen:

Dussuh....de dames motte de verhouding opnuuj recht trekke...tis 3-2 noe   :wink:

Euhm...moet ik er natuurlijk wel voor zorgen dat ik met de brommer hier ben  :roll:
oFast! Racing @ Honda CBR600FSi
Aprilia RSV 1000 R

Mounty

Ik wil ook wel mee...maar hebben jullie rekening gehouden dat Nederland dan voetbalt ? of zijn we 21.00 uur terug ? Mij maakt het niks uit..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Citaat van: "FZ_Ron"Ik wil ook wel mee...maar hebben jullie rekening gehouden dat Nederland dan voetbalt ? of zijn we 21.00 uur terug ? Mij maakt het niks uit..

je kunt niet van 2 walletjes eten  :roll: : mij persoonlijk interesseert dat voetbal geen ruk, dus ga ik liever koetschen :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gieskes

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "FZ_Ron"Ik wil ook wel mee...maar hebben jullie rekening gehouden dat Nederland dan voetbalt ? of zijn we 21.00 uur terug ? Mij maakt het niks uit..

je kunt niet van 2 walletjes eten  :roll: : mij persoonlijk interesseert dat voetbal geen ruk, dus ga ik liever koetschen :wink:

:stupid:

Voetbal ?? :thatsgay:

Ach ja, het hep 'n voordeel voor ons dat het niet druk is op de weg :thumbsup:
oFast! Racing @ Honda CBR600FSi
Aprilia RSV 1000 R

AngelInMe

Misschien ga ik ook mee, afhankelijk van het tempo natuurlijk ;) Om nou de honda van mn pa te pakken om jullie bij te houden... :roll:

DeWitte

:wink: gezellie 8) enne samen uit, samen thuis toch? :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Als er niets tussen komt ga ik ook mee, toevallig woont een Bandit 400 collega van me in Brussel :D
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Mounty

Citaat van: "FZ_Ron"Ik wil ook wel mee...maar hebben jullie rekening gehouden dat Nederland dan voetbalt ? of zijn we 21.00 uur terug ? Mij maakt het niks uit..

Citaat van: "Dwars"je kunt niet van 2 walletjes eten  : mij persoonlijk interesseert dat voetbal geen ruk, dus ga ik liever koetschen

zoals ik al zei..mij maakt het niks uit, ik ga wel mee..

Citaat van: "gieskes"Voetbal ??  

Ach ja, het hep 'n voordeel voor ons dat het niet druk is op de weg

jah...en de gendarmerie zit ook aan de tv..


Citaat van: "AngelInMe"Misschien ga ik ook mee, afhankelijk van het tempo natuurlijk  Om nou de honda van mn pa te pakken om jullie bij te houden...

We gaan niet als een gek rijden en dus hou je ons met gemak bij...
Al haal je dan Brussel niet op een uur..en zoals Dwars zegt...samen uit en thuis..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

The Dominator

Citaat van: "FZ_Ron"
We gaan niet als een gek rijden en dus hou je ons met gemak bij...
Al haal je dan Brussel niet op een uur..en zoals Dwars zegt...samen uit en thuis..

brussel haal je op je sloffen nog in een dik uur......... maargoed we kunnen misschien beter in de richting van antwerpen afspreken hoef ik niet constant voor tolk te spelen :mrgreen:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Busaberke

De datum valt voor mij erg ongunstig, precies tussen de bronk en Assen in ik da dus i.i.g. niet mee.  :(

Have fun!
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009