recalcitrance Brussel tour patat kujen 21-06

Gestart door DeWitte, 13 juni, 2006, 10:38:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

B-Witch

Dan doen we het toch gewoon een andere keer....
Komen nog gelegenheden zat...

en ja Hub beterschap :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

Beterschap huub..

Het weer schijnt ook tegen te zitten dus...we doe nhet idd wel een andere keer..

@Karin: vond het ook wel laat worden dan, maar ik heb de dag erna de laatste werkdag bij deze werkgever dus alleen maar handjes schudden en alles inleveren. Maar goed, we doen het een andere keer..mischien in de vakantie een keer?
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Karin

@ Ron, dan zouden we ook iets vroeger kunnen vertrekken. Nu is het echt al donker voordat we thuis zijn.

Mounty

yep...das de bedoeling ook..

Volgende week kan ik ook vroeger, heb toch vrij/vrlof
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

volgende week hoop ik ook van de partij te zijn: me nek doet alweer een beetje mee :wink: leve de farmacie en de fysio  :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Citaat van: "Dwars"me nek doet alweer een beetje mee :wink:



:roll: Heb je ook nog iets waar je geen last van hebt??? :shock:

Buiten je baas natuurlijk, mevr. Dwars. :wink:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

WhomBom

Citaat van: "Dwars"domme breuzel


hij is bezig met zn autobiografie! :mrgreen:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

DeWitte

slotje dan maar :roll: gaat nergens meer over

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away