Gewonde MotoGP coureurs nog steeds in ziekenhuis

Gestart door suzuki-girl, 19 juni, 2006, 11:33:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

B-Witch

Wat ik mij dus afvraag, waarom zou een team vd Goorbergh laten rijden?
(of heeft de organisatie zo'n grote vinger in de pap.)
Kan mij nl niet aan de indruk ontrekken dat Jurgen niet de capaciteiten heeft van een Melandri, of zit ik er dan naast.
Sure Jurgen kan wel rijden, maar ook weer niet zo goed dat een GP team op hem zit te wachten. (of wel dan?)
Zou natuurlijk wel leuk zijn voor de nederlandse toeschouwer, of zouden die gewoon komen voor mannen als Rossi aan het werk te zien?
You may own the bike, but the bike possesses you.

Motzippaldy

Citaat van: "Hakinnen"
Citaat van: "Road Racing Hayabusa"Zou zo maar kunnen zijn, dat de keizer uit Rome (Max Biaggi) zijn opwachting zal gaan maken, als vervanger van Sete Gibernau, en als het zo mocht zijn, dat Loris kan starten in Assen, kan Max mooi als stoorzender optreden, dat kun je aan hem wel overlaten, zodat Loris, v.w.b het klassement, niet teveel achterstand oploopt.

imo absoluut uitgesloten Tonnie..


Ik denk dat Max volgend jaar gaat voor ILMOR(Eskil Suter) rijden  :shock:
Proud on the South  

B-Witch

You may own the bike, but the bike possesses you.

B-Witch

CiteerLoris Capirossi doet komend weekeinde mee aan de TT van Assen in de MotoGP-klasse. De Italiaanse Ducati-coureur liep gisteren bij een crash op het circuit van Barcelona een groot aantal blauwe plekken en kneuzingen op, maar kreeg van de artsen desondanks toestemming om weer te racen.

Marco Melandri liep een hersenschudding, nekletsel en een ontwrichte schouder op, maar heeft deelname in Assen nog niet uit zijn hoofd gezet. De Italiaan zal in Assen deelnemen aan de trainingen, waarna de teamarts van Honda zal beoordelen of Melandri kan starten.
You may own the bike, but the bike possesses you.

Herr Tod

"Zware bakken deze MotoGP machines, 148 kilo droog" .... tot zover het commentaar :rofl:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Mounty

Citaat van: "Herr Tod""Zware bakken deze MotoGP machines, 148 kilo droog" .... tot zover het commentaar :rofl:

Voor een racemotor is dat mischien zwaar..
?
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Bakkertjedeeg

Citaat van: "suzuki-girl"Wat ik mij dus afvraag, waarom zou een team vd Goorbergh laten rijden?
(of heeft de organisatie zo'n grote vinger in de pap.)
Kan mij nl niet aan de indruk ontrekken dat Jurgen niet de capaciteiten heeft van een Melandri, of zit ik er dan naast.
Sure Jurgen kan wel rijden, maar ook weer niet zo goed dat een GP team op hem zit te wachten. (of wel dan?)
Zou natuurlijk wel leuk zijn voor de nederlandse toeschouwer, of zouden die gewoon komen voor mannen als Rossi aan het werk te zien?

De TT organisatie heeft er absoluut baat bij. Als Jurgen rijdt, dan zal waarschijnlijk het toestromend publiek toenemen. Verder zal een sponsor natuurlijk willen dat er 2 motoren  rijden. Wie er ook baat bij heeft is de MotoGP organisatie zelf. MotoGP heeft op dit moment door transfers en sponsordeals een dip. WSBK daarentegen gaat als een trein. Iedere rijder is van harte welkom voor de grid.

Bakkertjedeeg

Citaat van: "Motzippaldy"
Citaat van: "Hakinnen"
Citaat van: "Road Racing Hayabusa"Zou zo maar kunnen zijn, dat de keizer uit Rome (Max Biaggi) zijn opwachting zal gaan maken, als vervanger van Sete Gibernau, en als het zo mocht zijn, dat Loris kan starten in Assen, kan Max mooi als stoorzender optreden, dat kun je aan hem wel overlaten, zodat Loris, v.w.b het klassement, niet teveel achterstand oploopt.

imo absoluut uitgesloten Tonnie..


Ik denk dat Max volgend jaar gaat voor ILMOR(Eskil Suter) rijden  :shock:

Ik ben benieuwd? Zou het wel gaaf vinden. Jammer dat ik geen italiaans kan lezen.... :(

Motzippaldy

Alex Hoffman is vervanger van Sete Gibernau tijdens TT  :shock:
Proud on the South  

DeWitte

duitsers samen met italianen? :? hadden we al in 40-45  :roll: is ook nix goeds van terecht gekomen :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

het commentaar van Hoffman zelf:

'
CiteerIk ben opgewonden en gelukkig tegelijk,' aldus Hofmann. ' De mogelijkheid om een fabrieks-Ducati te rijden, is voor mij een grote kans, die ik met beide handen aangrijp. Ik ben gemotiveerd en ik wil graag een goed resultaat neerzetten. De Ducati is mij niet vreemd en de Bridgestonebanden ken ik ook goed,' besloot Hofmann

bron: Sportone
You may own the bike, but the bike possesses you.