Hoofdmenu

Pimp my GsA research

Gestart door DeWitte, 19 juni, 2006, 18:57:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


DeWitte

ben bezig met ne set 17""te vergaren, :roll:  als het goed is zijn ze ook nog in de originele GsA kleur blauw  8) ze komen nl van ne getunede GsA 8) piccie volgt, hoop ik snel :wink:

nu wat moeten daar voor banden op? weet nog niet of het ne 5 of 5.5 velg betreft, en ik heb alleen ervaring met rupsbanden :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

WhomBom

5" 170 geloof ik, 5,5" 180  8)
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Schmetzke

Citaat van: "WhomBom"5" 170 geloof ik, 5,5" 180  8)

Juissssssst

MPP natuurlijk  :!: Of SC1 als je geld teveel hebt  :rofl:

180/55-17 of 170/60-17 achter dus, en vooraan zou ik gewoon een 120/70-17 doen.

Mounty

Citaat van: "Dwars"ben bezig met ne set 17""te vergaren, :roll:  als het goed is zijn ze ook nog in de originele GsA kleur blauw  8) ze komen nl van ne getunede GsA 8) piccie volgt, hoop ik snel :wink:

nu wat moeten daar voor banden op? weet nog niet of het ne 5 of 5.5 velg betreft, en ik heb alleen ervaring met rupsbanden :?

wat heeft de GS dan standaard voor velgen ?
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

voor 19" en achter 17"  :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

dit zijn de velgen waar ik het over heb  8)

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

8)

En nog met banden zonder schaamranden  :mrgreen:
Proud on the South  

Schmetzke

Citaat van: "Dwars"dit zijn de velgen waar ik het over heb  8)


Wow vette wielen  :shock:

Maar die KTM op de achtergrond is ruiger  :yes6rs:  :yes6rs:  :yes6rs:  :yes6rs:  :yes6rs:

DeWitte

Wielen kan ik nix mee aanvangen. De ABS-ring kan er niet op gemonteerd worden naar het schijnt :? Op zoek naar een volgend koopje dan maar :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

WhomBom

schaf die abs dan af  :twisted:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

DeWitte

zal jou zaterdag het verschil zonder ABS eens laten merken :rofl: regel alvast ne schone onderbroek :rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

WhomBom

jong, bertel heeft ne echte jolf, zonder abs  :lol:  ben wel wat gewend inmiddels  :roll:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Schmetzke

Citaat van: "Dwars"Wielen kan ik nix mee aanvangen. De ABS-ring kan er niet op gemonteerd worden naar het schijnt :? Op zoek naar een volgend koopje dan maar :wink:

Geloof ik geen hol van. Dus een ABS versie heeft andere wielen? Echni  :?

DeWitte

waarom moet jij van alles overtuigd worden? :? zo stronteigenwijs kan toch niemand solo wezen :roll: tis een ander "partnr" en dus een verschillend onderdeel. (de naaf is anders)

Nou jij weer vregelvot :banghead4rv:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away