TT Assen, Rossi mogelijk geblesseerd bij val

Gestart door suzuki-girl, 22 juni, 2006, 12:09:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

B-Witch

TT Assen: Rossi mogelijk geblesseerd bij val
 

Valentino Rossi is tijdens een val in de vrije training voor de TT van Assen die komende zaterdag verreden wordt, hard ten val gekomen. Volgens nog onbevestigde berichten zou de Italiaanse wereldkampioen mogelijk een pols en een sleutelbeen hebben gebroken.

Later meer...
You may own the bike, but the bike possesses you.


B-Witch

:oops:  had ik nog niet gezien...

maar hopelijk valt het mee voor Rossi :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Hakinnen

het valt mee..

;)

vindt het veel knapper dat melandri gewoon rijdt

B-Witch

CiteerUpdate
Rossi's team heeft bekendgemaakt dat de Italiaan bij zijn val scheurtjes in zijn pols en een verschoven botje in een enkel heeft opgelopen. Het is nog onbekend of The Doctor mee kan doen aan de tweede vrije training.



bron:sportone
You may own the bike, but the bike possesses you.

B-Witch

CiteerValentino Rossi mag komend weekeinde deelnemen aan de TT van Assen in de MotoGP-klasse. De Italiaanse wereldkampioen ging vanmorgen in de training onderuit, maar kreeg vanmiddag van de artsen toestemming om te racen.

Rossi ging vanmorgen in de Ramshoek onderuit en werd met een pijnlijke hand, enkel en borst afgevoerd naar het ziekenhuis. De Italiaan bleek na onderzoek een scheurtje in de rechterpols te hebben, maar kan met een ingetapete pols gewoon van start gaan. Toni Elias kan deelname aan de TT wel vergeten. Bij de Spanjaard brak bij een val een stukje bot van zijn schouder af.

Colin Edwards zette op de Drentse hei de snelste tijd neer in de tweede vrij training. De Amerikaanse teamgenoot van Valentino Rossi was op zijn Yamaha Carlos Checa, Casey Stoner en Kenny Roberts jr. te snel af. Rossi zette met een achterstand van 1,3 seconden de twaalfde tijd neer. De vorige week geblesseerd geraakte Marco Melandri werd veertiende met 1.5 seconden achterstand op Edwards.


bron sportone
You may own the bike, but the bike possesses you.

B-Witch

CiteerMotoGP: Hopkins op pole, Rossi laatste

John Hopkins heeft de pole-position in de MotoGP op de TT van Assen veroverd. De Amerikaan, die rijdt op een Suzuki, was dertien duizendsten sneller dan de Japanse Kawasaki-coureur Shinya Nakano. De Amerikaan Colin Edwards van Yamaha maakt de eerste startrij vol.

Valentino Rossi kwam niet verder dan de laatste positie, omdat de Italiaanse Yamaha-coureur niet met 'qualifiers' op de baan kwam. The Doctor ondervond te veel hinder van zijn val, eerder dit weekend.

Op de tweede startrij staat de leider in het wereldkampioenschap, Nicky Hayden. Ook Daniel Pedrosa en Chris Vermeulen zijn op die rij terug te vinden. De derde startrij wordt gevormd door Marco Melandri, Carlos Checa en Alex Hofmann. Kenny Roberts Jr., Randy de Puniet en Casey Stoner starten vanaf de vierde rij.

bron: sportone

Las net nog dat Rossi nog niet zeker weet of ie wel start morgen.
Hij beslist morgen pas. :?
You may own the bike, but the bike possesses you.

Hakinnen

"inside" update..

Hoorde ik nu juist van iemand van Freaks vanuit de paddock in Assen..
Rossi kwam zojuist nog (een kwartier geleden..omstreeks 23.30 dus )uit de "clinica mobile" gelopen met zijn arm in een Mitella..

Ik weet het niet hoor...als ie zo laat op de avond een dag voor de race nog bij de artsen is geweest..

ben zeer benieuwd of ie rijdt..

schijnt dat ie vandaag steeds met "een hoop pijn" van de fiets afstapte..
ik denk dat ie morgen na de warming up besluit of ie rijdt

ben benieuwd..

B-Witch

Die rijdt morgen niet!

De pijn die die jongen morgen zal hebben is erger dan de dag van de val.
Dat is een gegeven dat ik vaak zie in mijn dagelijkse werk.
Bij een botbreuk of een scheur in het bot komt de ergste pijn vaak pas een dag of 2 later, dat is het punt waarop de zwelling het ergst is. :?
You may own the bike, but the bike possesses you.

Hakinnen

Citaat van: "suzuki-girl"Die rijdt morgen niet!

De pijn die die jongen morgen zal hebben is erger dan de dag van de val.
Dat is een gegeven dat ik vaak zie in mijn dagelijkse werk.
Bij een botbreuk of een scheur in het bot komt de ergste pijn vaak pas een dag of 2 later, dat is het punt waarop de zwelling het ergst is. :?

ik weet het niet...

belangen zijn groot voor Vale he...alhoewel hij niet voorin zal kunnen rijden is ieder punt welkom voor 'm nu

en dan is er nog de invloed van Yamaha en de sponsors..
onderschat dat niet hoor...ik weet hoe het soms in de SBK gaat..
Als Rossi niet rijdt is dat niet goed voor de sponsors..


wellicht "jassen" ze een spuit met pijnstillers erin..

de enige die Rossi of zijn team kan overrulen in een evt beslissing is dr costa van de clinica mobil...als die "nee"zegt is het "nee"

:wink:

Motzippaldy

Rosi,Capirex & Melandri  :worship-cool:  :worship-cool:

Edwards  :cry:
Hayden  :whipping:
Proud on the South  

DeWitte

Hayden een perfecte winnaar in mijn ogen: die blijdschap kwam uit z'n hart  8) beiden gegokt en Edwards verloor :wink: zoals vd Goorbergh zei na afloop: "thats racing"  :P spectaculaire finale; en Rossi toch nog 8e :worship-cool:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Was idd een mooie overwinning voor Hayden, jammer voor Edwards...en Rossi, die man heeft echt ballen, geweldig!!!!! 8)
You may own the bike, but the bike possesses you.

WhomBom

hayden pakte gewoon meteen de grindbak, terwijl edwards het toch nog probeerde, maar het helaas niet "geschaft" kreeg, was wel jammer voor hem  :?

125'ers waren ook wel spannend  :twisted:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Desmo-devil

Heel jammer voor Edwards, hoewel ik niet kan begrijpen dat hij vol het gas erop gooit terwijl hij over een stuk gras reed. Logisch dat je dan onderuit gaat. Hij reed een geweldige race en een tweede plaats was toch ook super goed geweest.
Iig was het een geweldige race, en ik denk dat de organisatie heeft bewezen dat het vernieuwde circuit geweldig is.