Het grote Twin topic

Gestart door DeWitte, 23 juni, 2006, 15:00:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

The Dominator

Citaat van: "Road Racing Hayabusa"Euh, wie zei dat ook alweer.
Een twin?, die heeft 1 cilinder teveel, of twee te weinig, maar goed ik heb daar ook geen verstand van :oops:  :oops:  :D  :D

it wasn't me :mrgreen:  toch??
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

:laughing49so:

inzicht komt met de jaren :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Citaat van: "The Dominator"

gas erop na de bocht???? gas gaat gewoon voor de bocht op constant en in uitkomen vd bocht gaat t gas er weer vol op!!

das eigenlijk wat ik ook bedoelde..anders val je ja helemaal stil in de bochten..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Desmo-devil

Het heeft allemaal wel wat. Het enorme vermogen van een twin als je een bocht uit accelereerd en het afremmen op de motor.
En toch mis ik mijn ZX 7 R nog wel eens, dat ding bleef maar gaan ook boven de 200. En dan dat geluid van de ram air als je tot in de toerbegrenzer trekt (11500 rpm)
De echte "schop" die ik kreeg op de Kawa mis ik wel op de Duc, maar wellicht is het voor mij beter zo ( lees verstandiger)
Het heeft allemaal zijn voor en nadelen.

B-Witch

Ik heb dus nog nooit op een twin gereden, dus kan me helemaal geen voorstelling van de verschillen maken. :?
Vooroordelen zijn er zat, bedoel als je tegen bepaalde mensen zegt dat je eens op een twin (in mijn geval een monster) wil rijden, beginnen ze van, nee moet je niet doen, das niks voor jou...waarom vraag ik me dan af, wat is dan zo anders aan het rijden op een Monster t.o.v. mijn Bandit.
(dat het een naked is, meer verschil zie ik niet....)
Of is het gewoon slap geouwhoer van mensen die niet weten waar ze over spreken???