Ze kunnen het niet laten...

Gestart door suzuki-girl, 23 juni, 2006, 18:54:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

B-Witch

De pliessie moet zeker weer quota halen :evil:  :evil:

CiteerMotorrijders onderworpen aan controles bij TT

(Novum) - De politie heeft 32 motoren van de weg gehaald in en rond Assen, waar de jaarlijkse motorraces van de TT worden gehouden. De voertuigen maakten veel meer lawaai dan is toegestaan. De geluidsproductie van ruim 350 motoren en tien auto's is donderdag en vrijdag gecontroleerd.
Het Korps Landelijke Politiediensten heeft vooral gecontroleerd op de snelweg A28 bij Beilen. Er zijn 59 processen-verbaal uitgeschreven voor diverse overtredingen, zoals het ontbreken van spiegels. Voorts hebben 1800 motorrijders een blaastest moeten afleggen. Onbekend is nog hoeveel van hen te veel hadden gedronken.

Op de wegen rond Assen stond om 15.45 uur acht kilometer file.

Bron: Trouw
You may own the bike, but the bike possesses you.

Joep

Ik heb weinig gemerkt van de controles. Ze stonden wel naast de weg te kijken naar wat er voorbij kwam, maar ik heb ze niemand aan de kant zien zetten.

En van de files ook weinig gemerkt. Vrijdag er tussen door kunnen rijden en en zaterdag om 19:00 vertrokken en binnendoor naar Apeldoorn gegaan ook geen problemen.

SuzukiLimburg

Ik vind dit helemaal geen slechte zaak die controles. Waarom zouden bezoekers van de TT wel mogen doen wat ze zelf willen, terwijl ik me hier netjes aan de regels moet houden! Nou ja, ZOU moeten houden  :twisted:
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Busaberke

ik VREES dat ik geflitst ben  :evil:
In een onbewaakt moment zag ik die flitsauto net te laat staan.
Mijn remactie heeft me waarschijnlijk een hoop geld bespaard, maar niet helemaal ......
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

Waar BB ?? oppe autoweeg??? :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Citaat van: "Dwars"Waar BB ?? oppe autoweeg??? :?
'

neuh, op een provinciale weg.
Ik rijdt het laatste stuk naar Assen altijd vanaf Meppel via Havelte langs het kanaal, best een leuk stuk met een paar hele lekkere bochten. (en flitswagens  :cry: )
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Joep

Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "Dwars"Waar BB ?? oppe autoweeg??? :?
'

neuh, op een provinciale weg.
Ik rijdt het laatste stuk naar Assen altijd vanaf Meppel via Havelte langs het kanaal, best een leuk stuk met een paar hele lekkere bochten. (en flitswagens  :cry: )

Dan kom je in Apeldoorn uit of niet op de terugweg. Geen file en het is maar iets van 30 km omrijden?

Busaberke

Citaat van: "Joep"
Dan kom je in Apeldoorn uit of niet op de terugweg. Geen file en het is maar iets van 30 km omrijden?

Nee, ff boven Zwolle, het is de N371, zie kaartje:

http://www.viamichelin.com/viamichelin/gbr/dyn/controller/mapPerformPage?strReflex=86154&mapId=-tub7fpb2f9cpcp&pim=true
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

May Day

Zo rij ik ook altijd als ik alleen naar de race ga, vooral op de terugweg scheelt dat enorm in de reistijd. Als ik ook op de camping sta, dan ga ik pas op zondag terug en is die route niet nodig, hoewel ie volgens mij een paar km korter is dan de autoweg.
edenon: 15 + 16 maart
Pannoniaring: 18 t/m 20 mei
Zolder: 23 juli
Spa-francorchamps: 13 + 14 aug
Assen: waarschijnlijk juni
Brno: waarschijnlijk oktober