VeeTwo Super Squalo

Gestart door suzuki-girl, 26 juni, 2006, 16:53:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

B-Witch

VeeTwo Super Squalo




Een tijdje terug werd de komst van de VeeTwo Super Squalo aangekondigd. Afgelopen weekend was de Super Squalo voor het eerst in volle glorie te bewonderen tijdens de Superbike ronde op Misano.

De Super Squalo, waarvan er slechts 99 gemaakt zullen worden, wordt aangedreven door een supercharged Ducati 999 Testastretta desmo V-twin motor. Het Australische Vee Two noemt het "the world's first volume production supercharged motorcycle of the modern era".


bron: motormagazine
Kijk voor meer informatie op www.supersqualo.com

link ff aangepast :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Herr Tod

Compressor power :twisted: :worship-cool:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


rsv2002

Kmag de site niet bekijken:
"U bent niet gemachtigd om deze..... " BLABLABLA.... :x  :x
 dirty mind is a joy forever!!!

Herr Tod

Haal de punt weg achter .com :wink:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


rsv2002

Citaat van: "Herr Tod"Haal de punt weg achter .com :wink:

Thnx!!! Nu wel gelukt...

Nice fietske!! (180+ achterwiel pk's :twisted: )
FF kijken of er in mijn oude sok nog ergens 45.000 dollar zit...

:cry:  :cry:  nee...
 dirty mind is a joy forever!!!

B-Witch

You may own the bike, but the bike possesses you.

SuzukiLimburg

Ik vind het een ietwat rare foto. Het lijkt wel alsof de wilen niet in 1 lijn staan, maar alsof het achterwiel rechts van de motor staat en het voorwiel links van de motor.

Verder vind ik hem ook niet bepaald mooi. Lijkt wel alsof die met knippen en plakken in elkaar is gezet. Dat wil overigens niet zeggen dat ikhem niet eens zou willen afmatten. :D
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Herr Tod

Die "foto's" zijn altijd getekend, ook de "fabrieksfoto's" die je ziet van nieuwe modellen zijn getekend. Maare... als je dat riempje ziet ronddraaien en je hoort die compressor pompen dan is dat ding opeens wel heel mooi 8)
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


B-Witch

ik zou er best eens een testritje mee willen maken :twisted:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Herr Tod

Ik ook... compressor dr af schroeven en terug brengen :angel: "Wat nou compressor weg? Die was er helemaal niet, dit is de 25 KW versie!" :twisted:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen: