Het filmpjes topic

Gestart door banzai, 15 september, 2005, 14:26:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

QuattroFrits

Citaat van: BMWhub op 21 november, 2011, 19:57:45
Dit doet menig japanserijstkokerrijder pijn. :mrgreen: :twisted:

http://www.dumpert.nl/mediabase/1796981/f9b237b8/harley_vs_honda_cbr1000rr_fireblade.html

Ik weet niet waar dat vandaan komt, maar ik vind dit echt KLASSE.  :yes6rs:
Volgens mij noemt men dit "mondje stoppen"  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

QuattroFrits

Misschien toch iets voor Mounty om over na te denken.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joker

Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Mounty

#1983
Citaat van: QuattroFrits op 21 november, 2011, 20:18:16
Misschien toch iets voor Mounty om over na te denken.  :mrgreen:

moi?? hoezo ? of bedoel je dat ik voor een harley moet gaan kijken ? nee gek....niet mijn type motor, op die paar na die ik al in een ander topic noemde..
Zo'n ratbike met een V weetikveelhoeveel motor erin kan best veel koppel hebben met 70 pk..
enne...vroeger moesten ze wel elke run de onderdelen bij elkaar schrapen en weer bij elkaar zetten....tegenwoordig bouwt Harley ook goeie motoren.  :mrgreen:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Leuk promofilmke vd nieuwe KTM Freeride E, toch wel apart dat gejank van die elektrobrommert?

http://www.youtube.com/watch?v=t5SqoyR8Ht0&feature=player_embedded#!
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

d'r Blieje

Blieve lache...8)

Joker

Heel knap. Maar ik blijf er moeite mee hebben je ruikt hoort en voelt niks   :(
Dus het roept bij mee weinig emoties op  :dunno:
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

DeWitte

Citaat van: d'r Blieje op 22 november, 2011, 18:40:10
Toch had 't get...

dat was ook mijn gedachte, mss kwestie van omdenken?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Desmo-devil

Als je Julien Dupont op een motor zet is dat altijd garantie voor spectakel.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joker

Yes Old Spise komt meteen op mijn verlanglijstje voor de kerst te staan. En dan nog een halve liter Aze  :lol:
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Toledo

BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

DeWitte

volgens mij heeft dat mormel zijn piek opgevreten :rofl: :schater:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Timeeh


DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away