Het filmpjes topic

Gestart door banzai, 15 september, 2005, 14:26:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

Toch rijdt die motorrijder helemaal niet slecht (voor iemand die net 4 rijlessen gehad heeft en nog aan het worstelen is met de theorie) :yawn:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joker

Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

De Sjeng


Een (voor sommige) gruwlijk filmje, persoonlijk vondt ik het intressant. Over een motortrauma en de nasleep. Als je niet tegen kunt niet!! kijken.

U bent gewaarschuwd!


God Forgives, I Don't

Mounty

Citaat van: De Sjeng op 25 januari, 2013, 10:31:48

Een (voor sommige) gruwlijk filmje, persoonlijk vondt ik het intressant. Over een motortrauma en de nasleep. Als je niet tegen kunt niet!! kijken.

U bent gewaarschuwd!

idd heftig gruwelijk.... :-X
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

De Sjeng

Citaat van: Mounty op 25 januari, 2013, 16:53:43
Citaat van: De Sjeng op 25 januari, 2013, 10:31:48

Een (voor sommige) gruwlijk filmje, persoonlijk vondt ik het intressant. Over een motortrauma en de nasleep. Als je niet tegen kunt niet!! kijken.

U bent gewaarschuwd!

idd heftig gruwelijk.... :-X

Misschien dat mensen zich eens realiseren wat bv zorgverleners (soms dagelijks) zien/meemaken.
God Forgives, I Don't

@Nippon

je zou er vegetariƫr door worden :?

wat een bende

Joepie1958

na 1,15 had ik het wel gezien :oops: vertelt het verhaal ook nog welke beschermende kleding dit slachtoffer wel of niet droeg? ik neem niet aan dat hij in z'n onderbroek op de motor zat (hoewel?) :(
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

De Sjeng

Gezien het trauma, denk ik niet dat hij veel(niets) qua bescherming heeft aangehad.
God Forgives, I Don't

Joker

 Inderdaad een knap stukje werk van die artsen  :worship-cool:
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

QuattroFrits

Ik heb het hele filmpje afgekeken.
Ik ben nog al wat gewend en kan hier heel goed naar kijken zonder daar verder over na te denken en het ziet er af en toe echt onsmakelijk uit.
Je hoeft maar gewoon even de pech te hebben om de controle over de motor te verliezen, eigen schuld of niet, het is heel snel gebeurd.
Ik zal er niet meer of minder door rijden.

En inderdaad, waardering voor de artsen.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.