Bikersclassics 1 en 2 juli

Gestart door Busaberke, 26 juni, 2006, 22:47:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Busaberke

Naar alle waarschijnlijkheid ga ik zaterdag 1 juli na Spa-Franco.  8)
Zijn er nog andere gegadigden?

Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Busaberke

Nou, het was genieten tijdens de bikers classics!

Heel goed weer, veel mooie machines, geen overbevolkte tribunes en een hele leuke, gemoedelijke sfeer.
Als je van motortechniek en/of motorracen houdt, is dit "The Place To Be" !!
Het entreebedrag bedraagt 25 Euro, en als je weet dat je daarmee 3 dagen lang toegang tot het circuit hebt, krijg je zeker waar voor je geld.

ff wat fotokes:


De nieuwe Bimota: hij is wel heel mooi geconstrueerd, maar het is niet echt mijn ding.



veel oud ijzer in de paddock




stands van Ducati en Triumph met hun retro modellen


een ex- Capirossi GP racer. De berijder van dit ding scheet in z'n broek, hij werd constant door veel minder snelle machines ingehaald  :lol:


De Cagiva van Lawson, zeker niet de beste, maar IMO wel de allermooiste 500cc GP racer uit zijn tijd!





meneer Ago kon tevreden zijn. Zijn petjes a 25 Euri  :shock:  vonden gretig aftrek. Niet gek als je na zoveel jaren nog steeds op je oude successen kunt teren!




Jim Redman deed ff een tukkie  8)


de endurance machines waren ook rijkelijk vertegenwoordigd  8)


wat zijn ze mooi he, die ELf racers  8)






hi-tech 50cc techniek!


smal he!


toerenteller tot 18.000 tpm


een van de allervetste: een Laverda V6 racer  8)  8)


een ex-checa GP racer


te koop:voor 20.000 Euro kan 'ie van jou zijn!


kijk eens naar dat mooie blok onder die NSU


een snelle Harley Davidson ?  :shock:   :wink:


Hollands glorie!




tijdens de start van zo'n demo run kan het erg snel behoorlijk mistig worden!  :)







Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Motzippaldy

Proud on the South  

WhomBom

img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

karz

Ziet er leuk uit, moet een leuke dag geweest zijn.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Road Racing Tonnie

kwijl kwijl, mooie foto,s Robert, dat moet super genieten zijn geweest.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Busaberke

Citaat van: "Road Racing Hayabusa"kwijl kwijl, mooie foto,s Robert, dat moet super genieten zijn geweest.

Dat was het zeker!
En Tonnie, volgend jaar gaan we samen! .............. toch ? :yes6rs:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Road Racing Tonnie

Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "Road Racing Hayabusa"kwijl kwijl, mooie foto,s Robert, dat moet super genieten zijn geweest.

Dat was het zeker!
En Tonnie, volgend jaar gaan we samen! .............. toch ? :yes6rs:

OK Robert, hoop niet dat je het erg vindt, dat ik dan nogal spontaan een hele story vertel, over die unieke motoren :oops:  :oops:  :D
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Busaberke

Citaat van: "Road Racing Hayabusa"
OK Robert, hoop niet dat je het erg vindt, dat ik dan nogal spontaan een hele story vertel, over die unieke motoren :oops:  :oops:  :D

Be my guest!   :)

Maar Tonnie, ik hoor regelmatig klachten van diverse MFL-ers dat de alom geprezen verhalen uit Tonnie's grote avonturenboek achterwege blijven.... :cry:

Zijn ze "op" ??  :wink:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "Road Racing Hayabusa"
OK Robert, hoop niet dat je het erg vindt, dat ik dan nogal spontaan een hele story vertel, over die unieke motoren :oops:  :oops:  :D

Be my guest!   :)

Maar Tonnie, ik hoor regelmatig klachten van diverse MFL-ers dat de alom geprezen verhalen uit Tonnie's grote avonturenboek achterwege blijven.... :cry:

Zijn ze "op" ??  :wink:

zal toch nie??  :cry:  :cry:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Road Racing Tonnie

Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "Road Racing Hayabusa"
OK Robert, hoop niet dat je het erg vindt, dat ik dan nogal spontaan een hele story vertel, over die unieke motoren :oops:  :oops:  :D

Be my guest!   :)

Maar Tonnie, ik hoor regelmatig klachten van diverse MFL-ers dat de alom geprezen verhalen uit Tonnie's grote avonturenboek achterwege blijven.... :cry:

Zijn ze "op" ??  :wink:

Nou Robert, ik heb nog verhalen genoeg, al weet ik niet of iedereen daar nu op zit te wachten, had voor me zelf, de conclusie getrokken om het wat anders te doen, door zo af en toe, een oud coureur of iemand die ook zeer betroken is geweest, bij de edele tak v/d motorsport, het wegracen te interviewen, en dat te ventileren.
Heb inmiddels met een zeer bekend iemand, gecontact, en ga daar op termijn naar toe, en dat zal dan smullen worden, daar die man door dik en dun is gegaan, en een berg aan informatie heeft, hij was jarenlang een top monteur, bij div Hollandse topcoureurs, komt goed.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Hakinnen

Die foto van de oude Jim Redman al slapend naast zijn motor van vroegah..

Mooi !

Busaberke

Citaat van: "Road Racing Hayabusa"
Nou Robert, ik heb nog verhalen genoeg, al weet ik niet of iedereen daar nu op zit te wachten, had voor me zelf, de conclusie getrokken om het wat anders te doen, door zo af en toe, een oud coureur of iemand die ook zeer betroken is geweest, bij de edele tak v/d motorsport, het wegracen te interviewen, en dat te ventileren.
Heb inmiddels met een zeer bekend iemand, gecontact, en ga daar op termijn naar toe, en dat zal dan smullen worden, daar die man door dik en dun is gegaan, en een berg aan informatie heeft, hij was jarenlang een top monteur, bij div Hollandse topcoureurs, komt goed.

Tonnie, ik zou zeggen "laat je gáán!" en wel HIER
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

@Nippon

Citaat van: "Hakinnen"Die foto van de oude Jim Redman al slapend naast zijn motor van vroegah..

Mooi !

ja  :shock:  idd wakker maken en 'n handtekeing vragen  :mrgreen:



hé Jim  :!:  krabbeltje  :twisted: