Hoofdmenu

Edwards zint op wraak

Gestart door Busaberke, 28 juni, 2006, 10:05:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Busaberke

De Britse Grand Prix kan niet snel genoeg beginnen voor coureur Colin Edwards. Op Donington Park wil de Amerikaan de herinnering aan zijn ongelukkige val op Assen achter zich laten en alsnog die felbegeerde Grand Prix overwinning pakken.



Edwards wil niet teveel napeinzen over het drama in de laatste bocht van het Asser circuit, maar is wel extra gedreven om op Donington een goed resultaat neer te zetten.

"Ik zal niet ontkennen dat ik nog steeds teleurgesteld ben na wat er op Assen gebeurde, maar ik moet dat nu achter me laten en me concentreren op Donington, dat een van mijn favoriete circuits is en tevens een plek waar ik altijd redelijk presteer. Ik moet datgene wat er aan het einde van de race op Assen gebeurde vergeten en me bedenken dat mijn motor het hele weekend perfect functioneerde, ik constant snel was en tot de laatste chicane een geweldige race gereden heb" verklaarde Edwards tegenover Crash.net.

"Nu hopen we dat de omstandigheden op Donington hetzelfde zijn als bij de vorige race, want ik ben van plan om wraak te nemen en de teleurstelling voor het team en de fans goed te maken en hen een reden te geven om weer te juichen. In Groot-Brittanniƫ heb ik altijd veel fans, waarvan er ook een flink aantal op Assen aanwezig waren. Ik hoop dus dat ze dit weekend weer voor me klaar staan om me toe te juichen" aldus Edwards.

Bron: Crash.net
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009