Aparte verschijning

Gestart door suzuki-girl, 28 juni, 2006, 18:54:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

B-Witch

vanavond was hier in het dorp een rit georganiseerd met de kinderen van de basisschool (de schoolverlaters)
Dit is het 3de jaar dat dit evenement wordt gehouden, en ook al evenveel keer is deze opvallende verschijning van de partij







Een babbeltje met de eigenaar leerde dat dit span helemaal zelf gebouwd is, er zijn hierop zelfs 2 studenten van de hogeschool in Oss (meen ik) op afgestudeerd. :!:
Al bij al heeft het de bouwer 15 jaar gekost om te bouwen en op de weg te krijgen.
Dat noem ik pas doorzetten!!!! :worship-cool:


Een hele leuke groep motoren die daar aanwezig was, van alles wat!



De jongste deelneemster, de dochter van de organisator:



en ja....ook ik moest ff op de foto :oops:

You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Citaat van: "suzuki-girl"


was da ??? :shock: wel gedurfd zeg maar :?

wel een mooie actie voor de kids en ja zo'n tjsoppert staat je wel :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Dat is nu het aparte hieraan, het is helemaal self build.
Hier is geen motor of auto voor gebruikt, echt allemaal zelf uitgedokterd, voor het frame (chassis) is de hulp ingeroepen van die studenten.
Het is dus geen doorgezaagde auto tegen een motor aangeplakt :wink:
Ik vind het hoe dan ook knap gedaan. of je het mooi vind, dat is wat anders. apart is het zeker :wink:

en die tjoppert, das de motor van een vriendin, en niks voor moi :?
You may own the bike, but the bike possesses you.

SuzukiLimburg

Ik weet niet of ik met deze creatie moet lachen of huilen, maar het is inderdaad knap gedaan. Wat ik op de foto zie tenminste. Afwerking is moeilijk te zeggen op een foto, maar dat maakt of kraakt een project.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Busaberke

Apart ........  :shock:
Maar ik zou het gekke ding best eens nader willen bestuderen!
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

karz

waarschijnlijk zijn de plannen uit de jaren 70 en de uitvoering later
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Herr Tod

Als die 90 mph bereikt gaat ie Back to the Future :mrgreen: Afgezien van het ontwerp niets dan lof voor zoiets, hoop ik ook nog eens te doen 8)
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


AngelInMe

Citaat van: "suzuki-girl"


Die heb ik al meerdere malen in het echt zien, vind het wel knap als iemand zoiets op de weg krijgt.

B-Witch

Citaat van: "karz"waarschijnlijk zijn de plannen uit de jaren 70 en de uitvoering later

De eigenaar heeft er 15 jaar over gedaan en heeft hem nu 10 op de weg, zijn er dus 25......dus jaren 80 ontwerp :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.