Rubberbutt Endurance tour 2006

Gestart door suzuki-girl, 30 juni, 2006, 14:53:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

B-Witch

Rubberbutt Endurance tour 2006

Mss wel een idee om met wat MFL'ers naar toe te gaan:



Op 25 augustus organiseert de Aprilia Riders Association de Rubberbutt Toertocht 2006. De opbrengst van deze tocht komt ten goede van de stichting Kika (Kinderen Kankervrij).

De Rubberbutt 2006 gaat van start om 07.00 uur 's ochtends vanaf het vanaf het terrein van motorcamping en slaperij "In den Hof" in Heerlen ( www.indenhof.nl). Er zal worden gestart in kleine groepen (ca 5 rijders) met korte tussenpozen. De groepen worden ingedeeld naar snelheidsklasse en voorkeur. De tocht heeft een afstand van 1000 kilometer maar onderweg inkorten naar 750 of 500 kilometer is mogelijk.

Het doel van deze toertocht is om geld bijeen te rijden voor de stichting Kinderen Kankervrij (www.kika.nl ). Rijders laten zich per gereden km sponsoren door vrienden, familie en werkgevers. De minimum sponsoring is 10 euro.


Klik hier om de flyer/ inschrijvings formulier te downloaden..
http://www.aprilia-riders.nl/nieuws/nws_2006/Items/Rubberbutt/rubberbutt06pamfletgvk.doc
You may own the bike, but the bike possesses you.

Karin

Ben bang dat mij niemand wilt sponsoren ....... vinden dat ik al vaak genoeg in de lappenmand lig  :roll:  :wink:

DeWitte

Citaat van: "Karin"Ben bang dat mij niemand wilt sponsoren ....... vinden dat ik al vaak genoeg in de lappenmand lig  :roll:  :wink:

als het MFL damespromoteam daar gaat rijden geef ik alvast 3x10 pleuro voor het goede doel: Wie doet er nog een cent in het zakje?? na nie zo gierig heren :twisted:  en tsja dames dit schept verplichtingen om deze helemaal uit te rijden  :yes6rs:

8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Karin"Ben bang dat mij niemand wilt sponsoren ....... vinden dat ik al vaak genoeg in de lappenmand lig  :roll:  :wink:

als het MFL damespromoteam daar gaat rijden geef ik alvast 3x10 pleuro voor het goede doel: Wie doet er nog een cent in het zakje?? na nie zo gierig heren :twisted:  en tsja dames dit schept verplichtingen om deze helemaal uit te rijden  :yes6rs:

8)

Ik ga zorgen dat ik die dag beschikbaar ben, kom op heren, trek de portomonee maar!!!!
Voor het goede doel wil ik best proberen die rit te eindigen, en het liefst zo duur mogelijk voor jullie :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

AngelInMe

Ben bang dat ik dan tijdelijk zonder motor zit :roll: of wel een motor maar nog niet de permissie om erop te rijden...

Hakinnen

mooi initatief..

Das voor zieke kinderen immers...altijd de moeite waard.

1000km op één dag..?  das wel veel maar alé..zooitje redbull erin gooien

nu zat ik te denken he..da is georganiseerd door de "aprillia riders associationdinges"?

uh..wellicht is het mogelijk (ik roep hier maar wat he)  om aprillia nederland (das nimag / louwman groep)  hieraan te laten meewerken?
Een nieuwe appie demomotor (weet ik veel...persfiets of ex persfiets) gesponsord door appie NL voor die dag ..
Heeft aprillia ook wat reclame weer ...(en ze kunnen nogal moeilijk neen zeggen bij zo'n initatief) je zou bovendien motorgerelateerde bedrijven en forum's e.d  in onze regio kunnen benaderen voor sponsoring voor die kinderen. beetje aandacht ervoor in de pers..moet kunnen toch..

ik roep maar wat he..nogmaals...maar is dat niks voor MFL?

DeWitte

zou zo maar kunnen :wink: : leg jij contact??  :wink: dan regelen we die Fiets voor Karin zolang haar Fazer in de kreukels ligt of voor Anja als die nog zonder zit???

na??
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Hakinnen

Citaat van: "Dwars"zou zo maar kunnen :wink: : leg jij contact??  :wink: dan regelen we die Fiets voor Karin zolang haar Fazer in de kreukels ligt of voor Anja als die nog zonder zit???

na??

nope..

ikke?  als wat?  Als "ex motorfreaks redacteur" of als "Bitubo-Raceservice"?

Nope..is een MFL initatief dan toch?

ik ken niemand meer persoonlijk bij aprillia...t'is tegenwoordig van "moto-tricolore" dat weer onderdeel is van de louwman groep die ook weer "nimag-suzuki" doen..bij suzuki ken ik ze en kennen ze mij, bij appie niet. (ja weet ik..ik ga deze week een RSV persfiets halen maar dat is niet bij appie NL...fiets is al bij iemand van freaks...kom dus niet bij appie)

Zo'n aprillia zal bovendien opgehaald moeten worden in Vianen en normaal gesproken zit er op persfietsen een beperkt eigen risico..(bij persgebruik en dat is het in dit geval niet)

ik heb rond die periode geen tijd om vanalles te regelen , fiets te halen of zo..t'is slechts een paar dagen voor de superbikeweek in assen en dat is de "de drukste van het jaar " voor mij.

wil wel sponsoren hoor...geen probleem


Je zou er imo dan een "MFL initatief" van moeten maken..kan toch..voor een goed doel, met aandacht voor die arme kinderkes, voorMFL en voor aprillia..één van de MFL meiden als rijdster...stukjetekst schrijven...fotokes maken..alé..hubke..

net MFL mailtje opstellen, ff uitleggen wat de bedoeling is en opsturen naar appie nederland.

degene die je moet hebben:

Pepijn Schoemaker
Marketing & PR Moto Tricolore BV

zou je zijn (GSM)telefoonnummer willen hebben , heb ik ook voor je..

:wink:

DeWitte

wil er best een telefoontje tegenaan gooien: proberen waard: helaas tegen die tijd ook hartstikke druk met de Ride 4Fun (die auto's lopen nog nie zo lekker, qua inschrijvingen :? )
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away