Uit Tonnie's Grote Verhalenboek

Gestart door Busaberke, 04 juli, 2006, 15:05:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

die man zal een normaal postuur hebben, Tonnie is echt groot :shock:  ook in  woord en daden trouwens 8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Road Racing Tonnie

*********Het mooiste kerstgeschenk********

Vanmiddag werd ik blij verrast, met een pakket, en hetgeen ik al vermoedde, bleek juist te zijn, het pakket bevatte de raceoverall van de zeer bekende Limburgse zijspancoureur George Knevelman, waar hij in 1976 zijn laatste wedstrijd mee heeft gereden, en hij wist van mijn racebezetenheid, en het verzamelen van oude racespullen, die overall spontaan aan mij beschikbaar stelde, voorwaar een uniek gebaar,
George bij deze nogmaals mijn grote dank, ook wetende, wat het voor jou heeft betekend, om onder moeilijke financieele omstandigheden, onbevangen de volgende wedstrijd, te gaan bedwingen, los van het feit, om de combinatie maar weer up to date te krijgen, en er regelmatig de nachtrust moest worden opgeofferd..
George ik vind het een SUPER gebaar, hij krijgt bij mij een mooie plaats, bij mijn andere zo dierbare oude racespullen.




Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Steefke™

Ma Racing heeft nog wat te stellen met die verzamelwoede :wink:
Smells like rubber

DeWitte

ja idd, je ontkomt er niet aan om een expositie te organiseren voor MFL Tonnie 8) mss leuke voorjaarsrit ri achterhoek :wink: na??
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Road Racing Tonnie

Binnen afzienbare tijd, komt er nog iets moois, het staat nu nog in een (motor) museuem, maar de beroemde tuner motorcoureur, heeft mij de toezegging gedaan, "Tonnie die is voor jou" ga het museum bellen, dat ik, of wij hem gezamelijk het gaan ophalen, begin volgend jaar, ik kan het nog niet geloven, dat worden weer onrustige nachten.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

Citaat van: "Steefke"Ma Racing heeft nog wat te stellen met die verzamelwoede :wink:

Nou Steefke, Ma Racing, weet al zeer lang van mij bezetenheid, en ze vindt het ontzettend leuk voor mij, staat er voor 100 % achter, leuk toch :D  :D
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

Citaat van: "Dwars"ja idd, je ontkomt er niet aan om een expositie te organiseren voor MFL Tonnie 8) mss leuke voorjaarsrit ri achterhoek :wink: na??

No Prob Hub. :D
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

Vandaag ben ik naar Rene geweest, wonende in de buurt van Deventer, en hij heeft alle machines van Herman Meyer (Hemeyla) gekocht, jullie weten misschien wel, Herman Meyer, de geniale technicus coureur, die ik ook voor een paar weken terug een bezoek heb gebracht, in het Noorden des lands.
Werdt daat zeer prettig ontvangen, evenzo was er een oud buurman van Herman, en gezien ze allebei in het verre grijze verleden, bij Herman veel in zijn kleine, werkplaats zijn geweest, en hem wel hebben geholpen, met het tot stand brengen, v/d unieke Hemeyla racers, was er aan gesprekstof geen gebrek, echt uniek, wat voor mij ook van onschatbare waarde was, dat ik de machines heb bekeken, waar hij  dag en nacht aan heeft gewerkt, en daar altijd iets unieks wist mee te maken, en droomde ik weer ruim 35 jaar terug, van de man met weinig of geen scholing, maar
een techn verstand, waar je stil van wordt.
Tevens kon ik genieten van een leuke verzameling oude racers, die nog regelmatig de piste op gaan Internationaal, door Rene en Willem
Nadat ik na 3 uur afscheid nam, kreeg ik als aandenken mee, roterende schijven, versnellingsbakas enz, die door Herman zijn ontwikkeld, die bij mij een mooie eervolle plaats krijgen.
Bij deze wil ik Rene en Willem dank zeggen, voor de zeer gezellige middag, en zijn we weer heerlijk terug gegaan in de ouwe racetijd.








En dit is voor mijn verzameling.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie







Wie kent de man met de baard nog?????????????????
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

DeWitte

:?  :?:  :roll: komt me wel bekend voor :? ? vertel??
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Hakinnen

alé...egbert streuer toch he?
die is "uh ......wel wat ouder geworden"..
woont toch in Grollo he Tonnie?

Joepie1958

Ik dacht al dat het vadertje tijd was :shutup:  :shutup:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Road Racing Tonnie

Citaat van: "Hakinnen"alé...egbert streuer toch he?
die is "uh ......wel wat ouder geworden"..
woont toch in Grollo he Tonnie?

Helemaal correct Hakinnen.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

In 1955 heeft Drikus Veer voor de Empo fabrieken geposeerd, bij een Empo Carley bromfiets, ten bate van het maken van een folder.
vandaag ben ik met hem naar een eigenaar van zo,n Empo Carley geweest, om wederom een foto te maken, die eigenaar had mij daarover benaderd, dat hij dat zo leuk zou vinden, nu 51 jaar later, en er nog wereldwijd maar 3 van zulke bromfietsen zijn.
Zal eerst de originele folder plaatsen uit 1955.




Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********