Uit Tonnie's Grote Verhalenboek

Gestart door Busaberke, 04 juli, 2006, 15:05:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Road Racing Tonnie

Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

Vrijdagmiddag, brengt Ma Racing me naar Hans Koopman, de beroemde coureur uit Heino, hans heeft 20 jaar over de Int nat pistes, velen het snot voor de ogen gereden, en 1998 werdt hij kampioen van Nederland, en is hij ook gestopt, Hans een uniek iemand, met het racehart op de juiste plaats.
Ik sprak Hans in Oldebroek, en hij wilde graag, zijn o.a overall -bekers afstaan voor mijn verzameling.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

#227
De Duitser Alex hofmann is gisteren op staande voet ontslagen, bij het team van Pramac D,Antin, de reden is, dat hij Zondag al laatste reed bij de Gp, en vondt hij het nodig om de pitbox op te zoeken, dit tot groot ongenoegen van het team management, en was het gisteren einde oefening voor de Duitser.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

#228
In de wandelgangen gaat het gerucht, dat volgend jaar de 250cc klasse gaat verdwijnen v/d Ned circuits, de reden, te weinig deelname, langzaam maar zeker blijft er weinig over, hetgeen er vroeger aan de start kwamen, 50-125-250-350-500-formule-zijspannen o.a, klassen met meer dan 40 deelnemers.
Wat wel in opkomst is, dat zijn de veteranen races, zoals ook afgelopen Zaterdag in Oldebroek, zowel de aantal rijders, alswel toeschouwers.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Joepie1958

zo zie je maar, de oudjes doen het nog goed :worship-cool:
Voor de toekomst natuurlijk niet echt bevorderlijk, dus kom op en maak de kids enthousiast :yes6rs:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Road Racing Tonnie

Vandaag een bezoek gebracht, aan de zeer bekende oud coureur Hans Koopman, de man die meer dan 20 jaar over de Int Pistes heeft geboendert, met deelname aan 57 GP,s en totaal meer dan 400 wedstrijden heeft gereden, Hans was ook zo,n echte karaktercoureur, nooit opgeven, strijdend tot de laatste meters, een echte vechtjas, waar ik zo gecharmeerd van ben, kom daar later op terug.
We hebben heel gezellig gepraat, en Hans weet alles nog vlijmscherp, echt uniek.
Voor mij had Hans, ook iets unieks, zijnde 2 overalls-laarzen-bekers-foto,s- en een lauwerkrans, van de laatste 80cc wedstrijd, want die ging toen ook verdwijnen, helaas, en die wedstrijd won Hans.
Hans Je was een topper, en je bent nog steeds een topper, gezien hetgeen, ik van je kreeg voor mijn zo dierbare verzameling.
Binnenkort komt Hans dit zelf aanschouwen, ik verheug me op zijn bezoek.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

QuattroFrits

Tonnie, waarom sta jij toch altijd met liliputters op de foto.  :lol:

Kies ook eens iemand van je eigen formaat.  ;)
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Road Racing Tonnie

Citaat van: QuattroFrits op 21 september, 2007, 21:26:56
Tonnie, waarom sta jij toch altijd met liliputters op de foto.  :lol:

Kies ook eens iemand van je eigen formaat.  ;)

Tja beste QuattroFrits, ligt het aan mij, offffffffffffffffffffffff :lol: :lol: :lol:
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

DeWitte

Die rooie R4 op de achtergrond is ook VET  :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Road Racing Tonnie

Citaat van: Dwars op 22 september, 2007, 10:50:19
Die rooie R4 op de achtergrond is ook VET  :yes6rs:

Dat is zijn specialiteit, het restaureren van R4,s :yes6rs:
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

Citaat van: QuattroFrits op 21 september, 2007, 21:26:56
Tonnie, waarom sta jij toch altijd met liliputters op de foto.  :lol:

Kies ook eens iemand van je eigen formaat.  ;)

Nog even terugkomen op deze vraag.

Nou beste QuattroFrits, coureurs die wat kleiner zijn, kunnen zich veel beter achter de kuip opvouwen, en dat lukt bij mij niet zo goed, daarom rij ik ook geen deuk in een pakje boter, helaas  :cry: :oops: :lol: :lol: :lol:
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

Vanmorgen bij de oud coureur Henk van Beek op bezoek geweest, een unieke man, met een tweetakt kennis, om jaloers op te worden, bouwde zijn 50 cc racers zelf, ook het frame
Bij zijn eerste wedstrijd in 1963 in Tubbergen, ging hij gelijk als eerste over de finish
Henk had een grote doos voor mij klaar staan met bekers enz.
Henk mijn dank is zeer groot, en binnenkort kom je bij mij, om alles te bekijken, want ook dankzij jou, wordt het steeds mooier.

Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Toledo

De enigste coureur die ooit bij mij thuis is geweest, was Joey Litjens (125cc Molenaar team) Hij kwam met z'n moeder op kraamvisite toen mijn dochter geboren was. Mijn vrouw heeft jaren bij z'n ouders gewerkt ze runde een supermarkt in Maasbree. Hij was toen iets van drie jaar oud, het enigste wat hij me naliet toen hij ging was een lege koekjestrommel en een glas omgevallen limonade.
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

Road Racing Tonnie

Binnenkort met Ma Racing naar het Brabantseland, alwaar een groot oud coureur woont, die ook nog wel het e.e.a had voor mijn verzameling, komt goed.
Wie het is blijft nog een verrassing.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********