Uit Tonnie's Grote Verhalenboek

Gestart door Busaberke, 04 juli, 2006, 15:05:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

Citaat van: Road Racing Hayabusa op 03 december, 2007, 15:34:24
Vroeger was wegracen best wel gevaarlijk, en sex best wel veilig.
Tegenwoordig kun je wel stellen dat het precies andersom is, i.i.g sex KAN gevaarlijk zijn.

tsja vroegah zat het bier ook nog in houten kratten en moest je flink doorzuipen om de kachel aan te houden in de winter: :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Road Racing Tonnie

Citaat van: Suzuki-GirlĀ© op 03 december, 2007, 17:31:54
Citaat van: Road Racing Hayabusa op 03 december, 2007, 15:34:24
Vroeger was wegracen best wel gevaarlijk, en sex best wel veilig.
Tegenwoordig kun je wel stellen dat het precies andersom is, i.i.g sex KAN gevaarlijk zijn.

:rofl: en wegracen kan dan dus best wel veilig zijn...  ;)

Maar ff terugkomen op Evel knievel...
Zelfs mijn zoon van 14 zegt: shit, is die dood, die was behoorlijk cool hoor mam.
Dan denk ik : als je het zover schopt dat zelfs de jeugd van die leeftijd nog weet wie je bent, ben je echt een uniek persoon geweest. :yes6rs:


Het was i.d.d een unieke man, die vele motor uitdagingen aanging, ondanks dat "experts"hem probeerden te overtuigen, van gekkenwerk, maar Evil bepaalde zelf wat in zijn beleving wel of niet zou kunnen, en dan is het vaak zo, of je maakt springt heel hoog en heel ver, of je valt heel hard en diep.
Evil voor mij was je een zeer unieke man, die misschien maar 1 keer in de 100 jaar geboren worden, met een heel groot motorhart, die niet bang was, het onmogelijke mogelijk te maken.

R.I.P.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

#302
Ben zojuist uitgenodigd, door een RadioTV zender uit de Achterhoek, om volgende week Donderdag, in hun studio te komen, om te praten over????? nou ja, jullie raden het al, motoren motorsport, het gesprek zal een 2 uur duren, tjonge tjongen 2 uur, heb ik wel zoveel gespreksstof :lol:
Kump waal good :yes6rs: :yes6rs:
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

DeWitte

eey, klasse :worship-cool:, je wordt nog wereldberoemd als wandelende motor-sport- encyclopedie   :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

SuzukiLimburg

Volgens mij heb je eerder te weinig aan die 2 uur!!  :yes6rs:
Misschien kun je zelfs een quiz houden onder de kijkers  ;)
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Road Racing Tonnie

Citaat van: SuzukiLimburg op 04 december, 2007, 13:23:40
Volgens mij heb je eerder te weinig aan die 2 uur!!  :yes6rs:
Misschien kun je zelfs een quiz houden onder de kijkers  ;)

:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :yes6rs:
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

BMWhub

Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

Road Racing Tonnie

Ik ga vanmiddag naar de zeer bekende Brabantse Achterhoeker, Harry Muyen, inmiddels 82 jaar, maar nog zeer vlot v/d tongriem gesneden, Harry heeft jaren op de racepistes vertoefd, en ook een mooie BMW-Honda motorzaak opgebouwd in Borculo.
Ik verheug mij er echt op.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

Een top middag gehad bij Harrie Muyen, bij binnenkomst zag ik daar een accordeon op een voetstuk staan, op mijn vraag of hij daar op gespeeld had, pakte Harrie de accordeon, en gaf daar een stukje muziek weg, om stil van te worden, echt uniek, in 1959 uit Someren (Brabant) naar Enschede verhuist, om daar chef monteur te worden in een motorzaak, wat hij maar een half jaar heeft gedaan, daar hij toen een bestaande motorzaak in Borculo kocht, met als dealerschap BSA Triumph, wat voor Harrie, op termijn toch niet kon bekoren, en hij voor BMW koos, waar hij een grote naam in opbouwde, met in de jaren zeventig ook Honda toevoegende, daar BMW toen maar heel mondjesmaat motoren leverde.
Harrie heeft 10 jaar op de racepistes vertoefd, o.a de eerste 24 uurs race in 1969 in Oss, zijn chef werkplaats was de beroemde coureur Hans Hutten, die jammerlijk om het leven is gekomen, bij de 24 uurs race in 1975 in Oss, waar hij het nog steeds moeilijk mee heeft, gezien dat hij regelmatig het grote "Hans Hutten"plakboek inkijkt.
Bij het weggaan zei Harrie, "Tonnie jij krijgt van mij mijn zeer oude raceoverall, en ik heb ook nog wat bekers van Hans Hutten, het ligt nu bij mijn dochter, maar ik kom het je brengen"nou mensen mijn dag kan niet meer stuk.
Harrie bedankt.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

Door een toeval, toeval??????, kwam ik in contact met Eef van Mil, sinds 1968 vertoevende op de Int racepistes, en nu nog steeds bij de veteranen.
Op mijn vraag aan Eef, nadat ik hem het e.e.a had uitgelegd, heb je nog wat voor mijn verzameling???,
zei hij, "Tonnie ik heb nog een heel goed gebruikte raceoverall en laarzen, is dat wat voor jou??.
Nou mijn dag kan niet meer stuk toch????
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

Maandagmiddag naar Gerry van Rooyen, die ook jaren op de Int racepistes heeft geboendert, ook zei kent de racekneepjes, als geen ander.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

Binnenkort komt de zeer bekende oud coureur Armin Zeh bij mij op bezoek, nu woonachtig in Belgie, Armin wil heel graag een bijdrage leveren aan mijn verzameling, o.a een oude raceoverall, ik ga voor hun een overnachting regelen, Armin op voorhandt mijn grote dank, jij was een topper.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

Vanmorgen naar Bennie Slagers in Enter geweest, om de raceoverall op te halen, die mij in een eerder gesprek was toegezegd, Bennie mijn dank is groot, en de koffie smaakte heerlijk.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

Vanuit Enter doorgereden naar Coevorden, enwel naar Dick Fokkma, die vanaf 1969 11 jaar op de racepistes heeft vertoefd, heb daar een uur of 4 doorgebracht, en gepraat gepraat gepraat, over?????????????? echt uniek, kom daar later op terug, van Dick kreeg ik ook een oude raceoverall, en div oude Tubbergen vaantjes, Dick mijn dank is zeer groot.
Dick vertoefd nog regelmatig op de racepiste, bij de CRT waar hij een zeer geziene coureur is.
In de woon kamer heeft hij een unieke 50 cc Riga racer staan, in een vitrine.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********