Uit Tonnie's Grote Verhalenboek

Gestart door Busaberke, 04 juli, 2006, 15:05:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Road Racing Tonnie

Morgen vroeg uit de veren, want ik heb om 9.30 uur een afspraak in het hoge Noorden, Nieuwe Pekela, met geen nader introductie hoefende, Aalt Toersen, een man met een enorme racestaat van dienst, aalt heeft nog div spullen voor mij, o.a overalls, daarna rij ik door naar Stadskanaal, waar Bert Smit woont, ook zo,n coureur, met raceolie in zijn aderen, als laatste ga ik naar Hoog halen, waar de motor staat van de beroemde Alan North, en toevallig heb ik de outfit van Alan, dus die neem ik mee, en maak er een mooie foto van, toch mijn grootste wens is om Alan uit Zuid Afrika, over te laten komen, en hem weer in mijn overall helm en laarzen, op de motor plaatst te laten nemen, die in Hoog halen staat, moet een keer gaan lukken.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Road Racing Tonnie

Gisteren naar Aalt Toersen geweest, hoef daar denk ik geen verdere uitleg aan te geven, een man met een enorme racestaat van dienst, echt uniek, en 2x vice wereldkampioen 50cc.
Van Aalt kreeg ik een oude raceoverall, waar hij in de GP van Zweden, een giga klapper mee heeft gemaakt, tevens een beker van zijn eerste 50cc wedstrijd in 1965 in Tubbergen die hij gelijk won
Aalt mijn dank is groot.
Aalt een man met gouden handen, die een unieke werkplaats heeft, waar de mooiste racecreaties ontstaan.
Tevens heeft aalt een unieke verzameling racers, waaronder een Jamathi, en Aalt vroeg aan mij, om daarop plaatst te nemen, zo gezegd zo gedaan, en dat voelde perfect aan, precies mijn maat :yes6rs: :oops:, en zoals het er nu uitziet, gaan we een team vormen, en zal ik die mannetjes eens laten zien, hoe je een bocht moet nemen met die ranke racers, :lol: ;), dus de anderen, welke?? ZIJN GEWAARSCHUWD. :yes6rs: :oops: :-X
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

Aansluitend naar de fam Mulder geweest, die een mooie verzameling racers heeft, o.a de Alan North Yamaha, en ik had de totale outfit van Alan meegebracht, die in mijn bezit is, en wat schetst mijn verbazing, niet veel later liep de uit Zuid Afrika overgekomen Alan in zijn oud racespullen, en nam hij plaatst op zijn oude racer, waar hij zoveel succes mee heeft behaald :lol: :lol: ;)
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Joepie1958

je maakt wat mee op je ouwe dag :D
maar die brommer lijkt wel voor jouw postuur gemaakt, je bent nog nauwelijks zichtbaar achter het kuipruitje :mrgreen: :mrgreen:

maar waar kwam die afrikaander nou plotseling vandaan (ja, uit zuid-afrika) :-X
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Road Racing Tonnie

Citaat van: Joepie1958 op 27 januari, 2008, 15:29:22
je maakt wat mee op je ouwe dag :D
maar die brommer lijkt wel voor jouw postuur gemaakt, je bent nog nauwelijks zichtbaar achter het kuipruitje :mrgreen: :mrgreen:

maar waar kwam die afrikaander nou plotseling vandaan (ja, uit zuid-afrika) :-X

I.d.d., hij is speciaal op mijn maat gemaakt, alles is in perfecte harmonie :yes6rs: :oops: :lol:
En waar Alan zo plotseling vandaan kwam, ik weet het echt niet, moet dat nog eens navragen :-X :oops: :lol:
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

Best wel jammer, dat Yamaha dit in 1972 ontworpen model, nooit heeft uitgebracht, het blok hebben ze later gebruikt voor hun beroemde TZ 700 racers

motor
750 cc
4 cil
tweetakt.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Toledo

Wat een mooi ding (op het witte zadel na)  :yes6rs: moest zeker de tegenhanger zijn van de gt750 van suzuki
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

Road Racing Tonnie

Citaat van: Toledo op 01 februari, 2008, 13:31:41
Wat een mooi ding (op het witte zadel na)  :yes6rs: moest zeker de tegenhanger zijn van de gt750 van suzuki

Helemaal correct.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

Ook had men bij Yamaha de V4 viertakt 1000cc racer ontworpen, om de competitie aan te gaan met o.a Honda, deze zeer slanke Endurance racer heeft helaas ook nooit de piste gezien.
Het blok hebben ze wel gebruikt, daar is later de V Max uit ontstaan.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********