Uit Tonnie's Grote Verhalenboek

Gestart door Busaberke, 04 juli, 2006, 15:05:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

stuurweggetjes? Daaro?? voor scania's, suzuki's en caravans zeker, die krijg je toch geen hoek om :mrgreen: 






;) :lol:


Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

 :roll: :roll: :roll:

Nee die Benz van jou zeker......

en nu weer ontopic, voor wij met ons gesteggel Tonnie zijn topic verzieken  :-X
You may own the bike, but the bike possesses you.

Road Racing Tonnie

Citaat van: Dwars® op 12 februari, 2008, 18:17:35
stuurweggetjes? Daaro?? voor scania's, suzuki's en caravans zeker, die krijg je toch geen hoek om :mrgreen: 






;) :lol:




:-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :D
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

Vandaag contact gehad met een oude motorsportfotograaf uit de zestig zeventiger jaren, en hij wil graag zijn archief met motorsportfoto,s uit die jaren aan mij afstaan.
Mijn dag kan niet meer stuk.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Herr Tod

Dat is ruig :cool: Allemaal inscannen en op verzoek laten uitvergroten voor mede forummers? :yeah: :D
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Road Racing Tonnie

Citaat van: Herr Tod op 15 februari, 2008, 20:21:26
Dat is ruig :cool: Allemaal inscannen en op verzoek laten uitvergroten voor mede forummers? :yeah: :D

Tja, dat is een overweging. :lol:
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

DeWitte

hoeveel foto's zijn dat dan niet wel Tonnie?

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Road Racing Tonnie

Citaat van: Dwars® op 18 februari, 2008, 19:15:07
hoeveel foto's zijn dat dan niet wel Tonnie?



Nou Hub, daar heb ik nog geen zicht op, de overdracht moet nog plaatsvinden.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

A.s Donderdag naar het Brabantseland, door minder prettige familieomstandigheden, is de afspraak 2x verzet, met Ad Kremers, ik verheug mij er op.


En volgende week Dinsdag naar de oud coureur uit de zeventiger jaren Maco Bonke, ook zo,n karaktercoureur, waar je stil van wordt, hij is samen met Gerry van Rooyen, de enigste ned coureur geweest, die een Int 24 uurs race in het buitenland heeft gewonnen, enwel in Italy.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

Hier wat foto,s van mijn bezoek aan Ad kremers vandaag, kreeg van hem zijn uit de zestiger jaren raceoverall en helm, kom er later nog op terug, maar het was een hele hartelijke ontvangst.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

********Door 750 TL buizen********

Gisteren heeft de Hardenberger Bennie Hultink wederom een nieuw wereldrecord gevestigd, ook het 22 jarige oude record stond op zijn naam, met 500 TL buizen.
Gisteren heeft hij zijn record verpletterd, om door 750 Tl buizen te rijden met zijn motor.
Niemand durft die gevaarlijke uitdaging aan, wat wel blijkt uit het oude 22 jarige record.
Bennie is nu van plan, om met zijn broer een stuntschool op te richten, voor o.a acteurs enz.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

QuattroFrits

#401
Zo te zien op de foto raakt hij de bovenste buizen helemaal niet, die vallen dus kapot.
Dan zal het record ook niet op 750 buizen komen te staan maar een flink deel minder, of toch niet ?
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Road Racing Tonnie

Gisteren een super middag, gehad, bij het afscheid van Jan Thiel, heb heel prettig met hem gepraat, Jan de man die 25 coureur,s aan een Wereldtitel heeft geholpen,  en meer daar 300 GP overwinningen, iets wat nog niemand gepresteerd heeft.
Binnenkort verhuist hij met zijn Thaise vriendin naar Thailand, om daar zijn oude dag te slijten.
Jan bedankt voor alles, en voor je handtekening, die me erg dierbaar is.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

Citaat van: QuattroFrits op 02 maart, 2008, 11:14:13
Zo te zien op de foto raakt hij de bovenste buizen helemaal niet, die vallen dus kapot.
Dan zal het record ook niet op 750 buizen komen te staan maar een flink deel minder, of toch niet ?

Ik heb helaas daar geen idee van, het record van 750 stuks wordt bijgeschreven, in het Guiness boek, en als zodanig moet er controle zijn geweest tijdens de recordpoging.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

@Nippon

Citaat van: Road Racing Hayabusa op 02 maart, 2008, 11:08:25
********Door 750 TL buizen********

Gisteren heeft de Hardenberger Bennie Hultink wederom een nieuw wereldrecord gevestigd, ook het 22 jarige oude record stond op zijn naam, met 500 TL buizen.
Gisteren heeft hij zijn record verpletterd, om door 750 Tl buizen te rijden met zijn motor.
Niemand durft die gevaarlijke uitdaging aan, wat wel blijkt uit het oude 22 jarige record.
Bennie is nu van plan, om met zijn broer een stuntschool op te richten, voor o.a acteurs enz.


wat 'n mafketel  :shock:
zeker alleen lagere school gehad  :mrgreen:

hier moet je de tl buizen als chemisch afval behandelen  :roll: