Uit Tonnie's Grote Verhalenboek

Gestart door Busaberke, 04 juli, 2006, 15:05:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Road Racing Tonnie

Citaat van: BoxerQ op 02 maart, 2008, 12:16:48
Citaat van: Road Racing Hayabusa op 02 maart, 2008, 11:08:25
********Door 750 TL buizen********

Gisteren heeft de Hardenberger Bennie Hultink wederom een nieuw wereldrecord gevestigd, ook het 22 jarige oude record stond op zijn naam, met 500 TL buizen.
Gisteren heeft hij zijn record verpletterd, om door 750 Tl buizen te rijden met zijn motor.
Niemand durft die gevaarlijke uitdaging aan, wat wel blijkt uit het oude 22 jarige record.
Bennie is nu van plan, om met zijn broer een stuntschool op te richten, voor o.a acteurs enz.


wat 'n mafketel  :shock:
zeker alleen lagere school gehad  :mrgreen:

hier moet je de tl buizen als chemisch afval behandelen  :roll:

Nou BoxerQ, wees niet bevreesd, deze TL laten, waren speciaal gemaakt voor deze stunt, en van giftige stoffen was totaal geen sprake.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

Gisterenavond op bezoek geweest bij Marco Bonke, ook zo,n karaktercoureur uit de 70-80 jaren.
de ontvangst was allerhartelijkst, en even later geurde de koffie al door de kamer, en kwam het gesprek al snel over zijn racesuccesen en alles wat daar bij hoort, ik kom daar later op terug.
En Marco had een hele mooie verrassing voormij, bij het weggaan had hij in een hoekje zijn overall hangen en een beker, die hij gewonnen had bij de 24 uuurs race in Imola in 1982, teven nog een beker v/d beroemde Bol d, OR , en terloops sprak Marco de woorden, "Tonnie die zijn voor jou" nou toen stond ik even perplex, ben er ontzettend blij mee, Marco bedankt.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

#407
Mij bereikte het trieste bericht, dat oud coureur en supertuner Ton Daleman (ROTON) is overleden.
Ik wist dat hij al heel lang ziek was, maar toch overvalt je zo,n bericht altijd.
Ik wens de familie veel sterkte, Ton zal altijd in mijn gedachten blijven.
Heb nog een paar unieke dingen in mijn verzameling van Ton, en dat doet mij heel erg goed.
Ton
R.I.P.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

B-Witch



2de van links is Ton Daleman (R.I.P.)

http://www.rotonracing.nl voor meer info  ;)
You may own the bike, but the bike possesses you.

Road Racing Tonnie

Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

Morgen ga ik op bezoek bij Theo Timmer, een zeer gerespecteerde 50 en 80 cc coureur, met 3 GP overwinningen, heeft o.a met Jamathi de Int pistes bestreden, Theo wil graag wat afstaan aan mijn verzameling.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

Van Theo zijn oude racehelm gekregen, en een hele mooie ingelijste actie foto.
Theo mijn dank is groot.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

Van de week contact gezocht met de huidige bewoners, van het huis waar vroeger Herman Meyer (Hemeyla) woonde, en gevraagd of ik de schuur waar Herman, in het verleden zulke sublieme racecreaties deed ontstaan, mocht fotograferen, en dat was geen enkel probleem, werdt daar allerhartelijkst ontvangen, en als grote verrassing hadden ze ook nog een paar unieke foto,s van Herman zijn Caraco racebus, die daar voor de schuur staat, foto,s zijn uit 1971, zijn mij erg dierbaar.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

Vanmorgen werd ik blij verrast door iemand die een tas vol oude vlaggen had, die langs de circuits hebben gehangen, Hij zei, "Tonnie die zijn hier het beste op zijn plaats".
Sjaak mijn dank is groot.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Herr Tod

Cool :cool: Heb je niet toevallig een Michelin vlag? Ruilen voor een krat Brand bier? :lol:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Road Racing Tonnie

Citaat van: Herr Tod op 24 maart, 2008, 15:16:30
Cool :cool: Heb je niet toevallig een Michelin vlag? Ruilen voor een krat Brand bier? :lol:

Helaas (nog) niet, heb je een speciale Michelin vlag in gedachten???????, ik kom nog wel eens ergens. :yes6rs:
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Herr Tod

Maakt niet zo veel uit, is gewoon een stukje eerbetoon in de garage aan het merk dat mijn huid al meerdere malen heeft gered :worship-cool: maar ik ga binnenkort toch vreemd met Bridgestone :oops:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Road Racing Tonnie

Vandaag met Drikus Veer naar www.startrick.nl geweest, daar kwam een Gilera 4 cil racer uit de vijftiger jaren, om opnieuw afgesteld te worden, op zulks een motor, heeft drikus in 1954 en 1955 mee over de Drentse heide geboendert, onder vlag van Gilera Italy, samen met Geoff Duke, hij behaalde in 1954 een 8e plaats, en in 1955 een 4e plaats.
Nu 54 jaar later, heeft Drikus weer op zo,n motor plaats genomen, en als een jonge kerel gooide hij het been over de Gilera, echt uniek.
Het geluid bij 10.000 tp/m is echt onbeschrijfelijk, zelfs met oorkleppen op.
Drikus vondt het prachtig, op de terugweg zei hij, "Tonnie dat was weer genieten he"
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

Maandagmorgen, krijg ik voor mijn verzameling een unieke uitbreiding, het gaat om een origineel fabrieks Eijsink raceblok, waar de beroemde Dik Renooy, zulke succesen mee heeft behaald, eind 40 tiger jaren.
Ben er al een tijd mee bezig geweest, om het tot mij te krijgen, en ineens ging het toch nog heel snel.
Div personen hebben geprobeert, om het blok te kunnen kopen, maar altijd werdt hun de deur gewezen
Nog 2 nachtjes slapen, en dan ga ik het blok ophalen, ben heel erg benieuwd.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********