Uit Tonnie's Grote Verhalenboek

Gestart door Busaberke, 04 juli, 2006, 15:05:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Road Racing Tonnie

Ik ben gisteren op bezoek geweest, bij Robert Kleinherenbrink, de manager van het Kawasaki GP team, (wat nu onder de vlag van Hayate opereert) wat gevestigt is in Heerlen.
Het was een heel fijne ontvangst bij hem thuis, en hebben een ontzettend goed gesprek gehad.
Bij het afscheid, kreeg ik van Robert, de handschoenen van Anthony West, en van Robert himzelf zijn oude monteurs handschoenen en zijn Kawasaki racingteam pet, alsmede een zuiger en drijfstang van het Yamaha WCM Redbull GP team, waar hij in het verleden veel werk voor heeft verricht
Robert nogmaals ontzettend bedankt.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

BMWhub

Tonnie weer een mooie aanwinst voor je verzameling :thumbsup:
Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

Road Racing Tonnie

Citaat van: BMWhub op 11 mei, 2009, 00:42:18
Tonnie weer een mooie aanwinst voor je verzameling :thumbsup:

Zeker BMWhub, ben er ontzettend blij mee.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

Gisteren kwam spontaan de onder de rook van Amsterdam wonende oud dragracecoureur, en tegenwoordig actief in de 50cc veteranraces bij mij op bezoek, gezien hij graag mijn verzameling wilde aanschouwen.
Rene is een man met gouden handen, heeft div 50cc raceblokken zelf gebouwt en met succes, zijn ultieme uitdaging is, om een 50cc GPP Suzuki racer copygetrouw na te bouwen, de mallen maakt hij zelf, alleen het gietwerk besteedt hij uit.
Wat hebben we ontzettend fijn gepraat, Rene is een man zonder franje, gewoon recht door zee.
Voor mij had hij zijn oude beschadigde dragracehelm meegebracht, waar hij in 1994 een giga crash mee heeft gehad op Santa Pod, toen zijn 900 pk 1300cc Nitro Kawa blok ontplofte bij 345km p-u ,en hij nogal gewond raakte, gezien hij niet in een Engels ziekenhuis wilde worden opgenomen, is hij zo goed als het ging, naast zijn motor gaan liggen in het busje, en heeft zijn monteur (zonder rijbewijs) de terugreis ondernomen, om hem in het AMC af te leveren.
Teven had Rene een oud 50cc racezije voor mij, en voor Ma Racing een fraai boeket bloemen.
Rene nogmaals bedankt.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

Ook had hij ter bezichtiging een zomaar eigenbouw 50cc raceblokje meegebracht, met een paar weken is hij klaar, en moet dan 18 pk gaan leveren.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

Al in de eerste ronde v/d vrije training, op het circuit van Kyalami, is de symphatieke SBK coureur, Regis Laconi, zeer zwaar te val gekomen, hij heeft ernstige hals en hoofd letsel, en ligt in diepe coma, voor zijn leven wordt gevreest.
Heel erg triest, hoop van ganse harte, dat deze door de wol geverfde coureur, toch weer zal herstellen.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

DeWitte

Citaat van: Road Racing Tonnie op 15 mei, 2009, 19:12:55
Al in de eerste ronde v/d vrije training, op het circuit van Kyalami, is de symphatieke SBK coureur, Regis Laconi, zeer zwaar te val gekomen, hij heeft ernstige hals en hoofd letsel, en ligt in diepe coma, voor zijn leven wordt gevreest.
Heel erg triest, hoop van ganse harte, dat deze door de wol geverfde coureur, toch weer zal herstellen.



Laatste update: Via het Italiaanse GPone> Laconi is ontwaakt is uit zijn coma en in staat om zowel armen als benen te bewegen
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Road Racing Tonnie

Citaat van: Dwars® op 17 mei, 2009, 08:08:27
Citaat van: Road Racing Tonnie op 15 mei, 2009, 19:12:55
Al in de eerste ronde v/d vrije training, op het circuit van Kyalami, is de symphatieke SBK coureur, Regis Laconi, zeer zwaar te val gekomen, hij heeft ernstige hals en hoofd letsel, en ligt in diepe coma, voor zijn leven wordt gevreest.
Heel erg triest, hoop van ganse harte, dat deze door de wol geverfde coureur, toch weer zal herstellen.



Laatste update: Via het Italiaanse GPone> Laconi is ontwaakt is uit zijn coma en in staat om zowel armen als benen te bewegen

Nou Hub, dat is heel goed nieuws, het zal best nog wel een heel lang genezingsproces worden, maar dit hoort zich al heel goed aan.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

Vandaag naar Alphen a/d Rijn geweest, waar ik een zijspankuip kon ophalen, v/d bekende oud zijspancoureur Pieter Isken, deze kuip is bereidwillig afgestaan door Eef van mil.
Ben er ontzettend content mee, een hele mooie aanvulling voor mijn verzameling.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

BMWhub

Mooi stukje alleen jammer dat er geen onderbouw bij zit ( maar een gekregen paard moet je niet in de bek kijken ) :worship-cool:
Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

Steefke™

Smells like rubber

Road Racing Tonnie

Joey Litjes is vandaag ernstig gewond geraakt in Hengelo, hij kwam in aanraking met een andere coureur, en is onderuit gegaan, zijn longen zijn gekneusd, zijn rechterschouder gebroken, en een hersenschudding, hij ligt nu op de intensive care te Doetinchem, maar zal op termijn naar Leiden gaan, om daar geopereert te worden.
Vanaf deze kant wens ik hem een snel en algeheel herstel toe.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********