Uit Tonnie's Grote Verhalenboek

Gestart door Busaberke, 04 juli, 2006, 15:05:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Tonnie, wat kost dat nou zo'n "Floret" ?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Road Racing Tonnie

Citaat van: Joepie1958 op 31 december, 2009, 21:06:08
wow, in 2010 moet MFL toch nog maar eens excursie naar jouw verzameling organiseren, ik zal zeker proberen mee te komen, dat wil ik niet missen :worship-cool: :worship-cool:

Eenieder van MFL is van harte welkom :yes6rs:
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Steefke™

Smells like rubber

Road Racing Tonnie

Gisteren 11 unieke boekjes gekregen, die, handmatig geschreven, alle racestanden, zijnde snelste ronde, baanrecord, eindstanden enz bevatten vanaf 1968 tot 1980 over de Nat, Int nat, Gp, wedstrijden, duizenden en duizenden namen, en cijfers, keurig gerangschikt, dit moet een giga klus geweest zijn voor Jan Beverdam, ben heel erg blij, met deze nogmaals zeer unieke boekjes.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Road Racing Tonnie

Vanavond een raceoverall kunnen scoren v/d Italiaanse 125 cc coureur Stefano Bianco.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

Vandaag mijn lederen broek naar Verheul in Vroomshoop gebracht, had hem voor 4 jaar terug laten maken, met een opdruk erop, en deze opdruk is door omstandigheden niet meer nodig ;), en wordt vervangen door RRT.
Tijdens het gesprek met de Hr Verheul over mijn racegebeurenm kwam hij met een raceoverall van de bekende SBK coureur Bas Winkel, die daar in 2008 in Assen nogal hard mee gevallen is, en door het medisch personeel helemaal los geknipt is, en hij vroeg aan mij, of ik er wat mee kon voor mijn verzameling, en dat kan ik zeker, het is wel niet het prettigste aangezicht, maar helaas horen zulke dingen ook bij het racen, dus nu hangt hij bij mij.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

DeWitte

Citaat van: Road Racing Tonnie op 27 januari, 2010, 20:08:31
dus nu hangt hij bij mij.

:shock: die overall hoop ik toch? niet die jong? :?


:mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Road Racing Tonnie

Citaat van: Dwars® op 28 januari, 2010, 07:14:39
Citaat van: Road Racing Tonnie op 27 januari, 2010, 20:08:31
dus nu hangt hij bij mij.

:shock: die overall hoop ik toch? niet die jong? :?


:mrgreen:

Helemaal correct Hub :yes6rs: :lol:
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

Heb weer div raceoverall,s aan mijn verzameling kunnen toevoegen, en twee unieke foto,s van de beroemde Helmuth Fath, (zijspancoureur en motorbouwer) en van de bouwer van de toemalige unieke Munch motoren, zijnde friedl Munch.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

Kortgeleden kreeg ik zeer onverwachts bezoek, er parkeerde een voor mij niet bekende auto voor de deur, en een zeer charmante jongedame stapte uit, die zich verplaatste naar de bijrijderskant, en hielp daar een wat oudere man bij het uitstappen, wat schetst mijn enorme verbazing, het was niemand minder dan de beroemde 91 jarige 7 voudig Ned kampioen Piet Knijnenburg, die mij met een bezoek kwam vereren, en graag mijn verzameling wilde zien, gezien dat ik vorig jaar contact had gelegd, en van hem een mooie beker had gekregen uit 1946, van de gewonnen 500cc wedstrijd te Chimay (B)
Hebben ontzettend fijn gepraat, en bij het afscheid sprak hij de woorden "Tonnie tot volgend jaar"
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Joepie1958

Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Road Racing Tonnie

Vandaag een paar racelaarzen van de bekende Randy Mamola ontvangen, allemachtig prachtig.
Gisterenavond bij Hugo v/d Berg op bezoek geweest, van hem een raceoverall-handschoenen enz gekregen
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

#658
Spontaan aangeboden gekregen, een gesigneerd Tshirt van de Wereldkampioen Doug Polen

Tevens een overall van de bekende Paul Mooyman mogen toevoegen aan mijn verzameling
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

Van het Sindorf racingteam (Stef Sindorf) een raceoverall

Evenzo van de oud Ducati coureur Pieterse een overall
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********