Uit Tonnie's Grote Verhalenboek

Gestart door Busaberke, 04 juli, 2006, 15:05:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Road Racing Tonnie

Ik heb weer het e.e.a aan mijn verzameling kunnen toevoegen, o.a een overall v/d 2008 SS600 kampioen Swen Ahnendorp.
Een overall uit de tachtiger jaren, v/d toen bekende coureur Herwie Peters
Een overall van v. Boxtel motoren, waarvan ik nog niet precies weet welke coureur die gedragen heeft, maar dat wordt uitgezocht.
En een paar speedway laarzen, van het jonge talent Remmelts, is wel geen wegrace, maar vondt het toch leuk, om ze toe te voegen.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

Van Martin Domburg heb ik zijn overall en helm van vorig jaar gekregen.
Van de bekende zijspancoureur Wim Verweijmeren, zijn racelaarzen, de beker uit 2000, van de gewonnen zijspanwedstrijd in Hengelo, en een mooie pentekening, van zijn combinatie.
Van 4 voudig Ned kampioen Mar Scouten, een oude raceoverall, die binnenkort wordt opgestuurd.
Al met al, ben er super content mee.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

Zaterdag kreeg ik een grote doos via TNT, met daarin een raceoverall en helm van 4 voudig Ned Kampioen Mar Schouten, uit 1986, wat schetst mijn verbazing, ook zat er een overall in van zijn zoon Raymond Schouten, die ook tot de Ned topcoureurs behoort op dit moment, echt uniek, een overall krijgende zowel van Vader als zoon, je snapt wel, mijn weekend kon niet meer stuk.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

#664
Vanmiddag werd ik gebelt, door de bekende Marcel Ankone, met de vraag of ik morgenvroeg thuis was, dan wilde hij graag komen, want ook hij wilde graag een bijdrage leveren, zijnde een overall en helm, voor mijn verzameling, dat is allemachtig prachtig.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Mounty

Zeg Tonnie, dat kawasaki racing hier in de Beitel.... is dat weer weg of gaan ze daar weer weg ? Voorheen zag ik daar wel wat groen en zo maar al een hele tijd niks meer...op een kleine sticker na..
Jij bent toen daar geweest..mischien dat jij iets meer weet ?
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Motzippaldy

Citaat van: YZF_Ron op 31 mei, 2010, 21:58:54
Zeg Tonnie, dat kawasaki racing hier in de Beitel.... is dat weer weg of gaan ze daar weer weg ? Voorheen zag ik daar wel wat groen en zo maar al een hele tijd niks meer...op een kleine sticker na..
Jij bent toen daar geweest..mischien dat jij iets meer weet ?

Ze zijn al lang weg ,pand staat te huur  ;)
Proud on the South  

Road Racing Tonnie

Citaat van: YZF_Ron op 31 mei, 2010, 21:58:54
Zeg Tonnie, dat kawasaki racing hier in de Beitel.... is dat weer weg of gaan ze daar weer weg ? Voorheen zag ik daar wel wat groen en zo maar al een hele tijd niks meer...op een kleine sticker na..
Jij bent toen daar geweest..mischien dat jij iets meer weet ?

Ron, het gehele Kawa team is opgedoekt, eerst waren ze in de fabriekskleuren, en later door sponsor Hayate.
Vrachtwagens zijn te koop. of reeds verkocht, evenals het pand, ik betreur het nog steeds, dat ze de handdoek in de ring hebben gegooit, mede door het feit dat ik het merk nog steeds een warm hart toedraag.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

Heel gezellig met Marcel gepraat, hij bracht zijn Daytona overall mee, en een helm, schitterend.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Busaberke

Tonny, ben je al met Ma Racing in onderhandeling om ook een gedeelte van de woonkamer als museum in te richten ?  ;)
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Road Racing Tonnie

Citaat van: Busaberke op 02 juni, 2010, 09:06:50
Tonny, ben je al met Ma Racing in onderhandeling om ook een gedeelte van de woonkamer als museum in te richten ?  ;)


Robert, we gaan intern verhuizen, de verzameling wordt verplaatst naar de woonkamer, en wij gaan in de garage wonen, moet het nog wel overleggen met de vrouw des huizes :-X :oops: :roll: :lol:
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Timeeh

Citaat van: Road Racing Tonnie op 02 juni, 2010, 09:48:45
Citaat van: Busaberke op 02 juni, 2010, 09:06:50
Tonny, ben je al met Ma Racing in onderhandeling om ook een gedeelte van de woonkamer als museum in te richten ?  ;)


Robert, we gaan intern verhuizen, de verzameling wordt verplaatst naar de woonkamer, en wij gaan in de garage wonen, moet het nog wel overleggen met de vrouw des huizes :-X :oops: :roll: :lol:

:schater: Gewoon doen!

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Road Racing Tonnie

Vanavond een prachtige aanvulling gescoort, zijnde 3 overall,s, van de volgende coureurs,

Jasper Iwema  Barry Veneman en van de Engelsman Gino Rea
Allemachtig prachtig.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********