MFL Fotoshoot

Gestart door DeWitte, 08 juli, 2006, 09:41:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

waar een verjaardag van je schoonmoeder al nie goed voor is  :oops: iig me zwager heeft een nieuwe fotocamera. zo'n supersnel klikderdeklik Canon Eos Digi spiegelreflexding met 8 miljoen pixels oid :roll: . Iig heb hem overgehaald (was nie veel voor nodig hoor :wink: die is al blij al ie de hut uit kan) om een MFL fotoshoot te doen:

het plan: in augustus of september een beetje bewolkte avond uit te zoeken (voor het beste resultaat :wink: ) en zowel statische foto van iedereen apart @ MFL te maken als zowel een actiepiccie van jezelf in een mooi bochie: laptop mee om resultaten gelijk te bekijken en eventueel nog eens overdoen? Kost nix dus behalve paar koppen koffie voor die lange en mss wel leuk om een mooie foto van jezelf met je moto te hebben en boven je bed te kunnen hangen.  8)

Nu een geschikte en mooie locatie in de buurt zoeken; iemand Ideeën???
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

WhomBom

action pics? avantis  :yes6rs:  voor statisch moet je gewoon een leuk achtergrondje hebben... btw wel een strak plan  :thumbsup:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Mounty

mmm....blijven we allemaal wel plakken ??
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

karz

Ik heb dezelfde cam, goede keus ;) canon eos 350d
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Motzippaldy

Proud on the South  

AngelInMe

Ik heb geen motor meer :roll: misschien die van de pap :lol:

WhomBom

img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

DeWitte

na 9 september zal ik hierin actie ondernemen :wink: ga jij in de tussentijd ff naar de kapper :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Desmo-devil

Goed plan, altijd leuk een mooie foto.

Busaberke

Citaat van: "Dwars"
Nu een geschikte en mooie locatie in de buurt zoeken; iemand Ideeën???

Misschien die lange, linkse bocht tussen Withuis en Mariadorp?

Die is heel overzichtelijk, geen bomen etc.
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

B-Witch

Waar ligt in godsnaam Withuis en Mariadorp :shock:

enne zeg het ff op tijd...kan ik nog naar de kapper :rofl:  :rofl:


:mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

Citaat van: "suzuki-girl"Waar ligt in godsnaam Withuis en Mariadorp :shock:

enne zeg het ff op tijd...kan ik nog naar de kapper :rofl:  :rofl:


:mrgreen:

in de buurt van Eijsden zeg maar..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Citaat van: "suzuki-girl":

enne zeg het ff op tijd...kan ik nog naar de kapper :rofl:  :rofl:

:laughing49so:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

melskeh

Ik wil ook mee... Mag da :(
Geneet van 't leave, Du leafs mir eine kier

DeWitte

tuurlijk :P hoe meer zielen hoe meer vreugde :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away