Buell CityX speciale versie

Gestart door suzuki-girl, 12 juli, 2006, 20:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

B-Witch

Speciale versie Buell CityX




CiteerBuell heeft een speciale versie van de XB9SX Lightning CityX op de Europese markt gebracht. Deze nieuwe versie heeft onder andere een doorzichtig oranje bodywork, beschermers voor je handen, een grill op de koplamp en zwarte wielen.

Van de speciale XB9SX zullen er voor heel Europa 300 geproduceerd worden. De prijs zal naar verwachting ongeveer dezelfde zijn als die van de normale CityX.
Bron: motormagazine
You may own the bike, but the bike possesses you.

Motzippaldy

Proud on the South  

Herr Tod

Op zich wel stoer... alleen weer dat typische Amerikaanse, er zit veel te veel op en aan. "I have a problem, let's add something to get rid of it" :roll:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

Citaat van: "Herr Tod"alleen weer dat typische Amerikaanse, er zit veel te veel op en aan.

ja wat dan ?? :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

PatSpinner

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Herr Tod"alleen weer dat typische Amerikaanse, er zit veel te veel op en aan.

ja wat dan ?? :?

Dat roostertje voor de lamp en die handbeschermers :shock:
..Listen!...........It's getting closer.....Can you hear me?  8)

B-Witch

Ik vind hem echt wel mooi  8)
Zou best wel eens op zoiets willen rijden, vind alleen de nieuwprijs van Buell ontzettend aan de prijzige kant :?
You may own the bike, but the bike possesses you.

Herr Tod

Citaat van: "Dwars"ja wat dan ?? :?

Open your eyes and see.... 20 uitsteeksels :shock: Een motor hoort strak te zijn :!:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Schmetzke

Ja man, idd. Dit is echt zo van... "oh shit we zijn de uitlaat vergeten... Moa, onder het blok is nog wel wat plaats"
En dat eigenlijk met álle onderdelen  :roll:

DeWitte

Citaat van: "Herr Tod"
Citaat van: "Dwars"ja wat dan ?? :?

Open your eyes and see.... 20 uitsteeksels :shock: Een motor hoort strak te zijn :!:

van wie ? :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Zoals ik zei, je ziet er aan dat het een Amerikaanse motor is vanwege die dingen en die manier van denken. Dat feit staat helemaal los van smaak / voorkeur. Het blijkt dat het niet mijn smaak / voorkeur is. Kent uw Nederlandsche taal :wink:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


B-Witch

misschien niet zo strak gestyled, maar dat maakt hem in mijn ogen erg apart, je kan zeggen wat je wil tis iig geen 13 in een dozijn motor :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Busaberke

Citaat van: "suzuki-girl"misschien niet zo strak gestyled, maar dat maakt hem in mijn ogen erg apart, je kan zeggen wat je wil tis iig geen 13 in een dozijn motor :wink:

:stupid:

Lepel d'r een Japanse V-twin in, en je hebt een dijk van een motor!
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

WhomBom

zitten in ieder geval een paar leuke ideetjes in verwerkt, tank in het frame, bevestiging van de remschijf  8)
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Desmo-devil

Citaat van: "Schmetzke"Ja man, idd. Dit is echt zo van... "oh shit we zijn de uitlaat vergeten... Moa, onder het blok is nog wel wat plaats"
En dat eigenlijk met álle onderdelen  :roll:

Zoals altijd roep je maar weer wat.
Dit is een bewuste keuze vanwege het lage zwaartepunt, zie de nieuwe
Suzuki's die hebben het ook ontdekt ( nagemaakt)  Jullie kunnen roepen wat jullie willen  maar Erik Buell is iemand die echt wel nadenkt voordat hij iets maakt of het mooi is moet iedereen voor zichzelf uitmaken maar het is absoluut functioneel.
Hetzelfde geld voor de tank in het frame en oliereservoir in de achterbrug , allemaal vanwege het zwaartepunt.
Ik heb gereden op deze ketel en ik zou hem vandaag nog in mijn garage willen hebben. Met deze machine kan je echt heel hard en haaks de hoek om.
Misschien moet je het ook eens  proberen  , met jou rijkunsten zou je echt wel een potje kunnen breken met deze American Bike. Ik ben ervan overtuigd dat je dan anders over deze motor zal denken.

QuattroFrits

Citaat van: "Desmo-devil"ik zou hem vandaag nog in mijn garage willen hebben.

:twisted: Desmo-devil toch, wat een duivelse gedachte. :twisted:

Die mooie dingen zijn gemaakt om op te rijden en niet om de garage op te sieren. :nana9oi:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.