Hoofdmenu

21 augustus croix

Gestart door The Dominator, 15 juli, 2006, 19:56:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

The Dominator

croix is me afgelopen week zo goed bevallen dat ik dit jaar eigenlijk nog wel es op dat mickeymouse baantje wat rondjes wil maken.... nu heeft wouterke nog nne dag gepland op maandag 21 augustus, nog iemand zin om mee rondjes te gaan draaien?? mr G van team orange??  (of ben je dan nog met vekansie??)


anyway heb Wouter net nog nne mail gestuurd kijken of er nog plek over is daaro!! nu ik die MPR's heb wil ik ze gebruiken ook!! :mrgreen:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Gieskes

Citaat van: "The Dominator"croix is me afgelopen week zo goed bevallen dat ik dit jaar eigenlijk nog wel es op dat mickeymouse baantje wat rondjes wil maken.... nu heeft wouterke nog nne dag gepland op maandag 21 augustus, nog iemand zin om mee rondjes te gaan draaien?? mr G van team orange??  (of ben je dan nog met vekansie??)


anyway heb Wouter net nog nne mail gestuurd kijken of er nog plek over is daaro!! nu ik die MPR's heb wil ik ze gebruiken ook!! :mrgreen:

Mr G hèt 'r waal zin in, det is 'n goot baantje veur de Cbr  8)

Effe kieke of ich nog get aan verlof euver hub dan.  :wink:

Edit; busse tegenwoordig auch unne hacker? In miene agenda in Lotus Notes steit op de 21ste al det ich op Croix goan rieje  :shock:

Enne...ich riej op de 14de auch al op Zolder
oFast! Racing @ Honda CBR600FSi
Aprilia RSV 1000 R

The Dominator

Citaat van: "Gieskes"
Citaat van: "The Dominator"croix is me afgelopen week zo goed bevallen dat ik dit jaar eigenlijk nog wel es op dat mickeymouse baantje wat rondjes wil maken.... nu heeft wouterke nog nne dag gepland op maandag 21 augustus, nog iemand zin om mee rondjes te gaan draaien?? mr G van team orange??  (of ben je dan nog met vekansie??)


anyway heb Wouter net nog nne mail gestuurd kijken of er nog plek over is daaro!! nu ik die MPR's heb wil ik ze gebruiken ook!! :mrgreen:

Mr G hèt 'r waal zin in, det is 'n goot baantje veur de Cbr  8)

Effe kieke of ich nog get aan verlof euver hub dan.  :wink:

Edit; busse tegenwoordig auch unne hacker? In miene agenda in Lotus Notes steit op de 21ste al det ich op Croix goan rieje  :shock:

Enne...ich riej op de 14de auch al op Zolder

pomptiedomtiedom!! (hoe denk je dat ik mn middelbareschooldiploma gehaald heb??) nu nog effe wouter zn planning positief beinvloeden......

en jawel, er zijn nog plekken vrij in alle groepen........ ik ga me snel inschijven, nog iemand???  TKRdude?? t virus te pakken??
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

The Dominator

Citaat van: "The Dominator"

pomptiedomtiedom!! (hoe denk je dat ik mn middelbareschooldiploma gehaald heb??) nu nog effe wouter zn planning positief beinvloeden......

en jawel, er zijn nog plekken vrij in alle groepen........ ik ga me snel inschijven, nog iemand???  TLRdude?? t virus te pakken??

oke, nu gaat te ver, nu ga ik zelfs mn eigen quoten......
anyway mailke van wouter teruggehad, inschrijving is rond!! nog meer gegadigden????

herr todd?? die circuitracer van je bijna klaar?
whombom?? alle begrenzingen ervanaf gehaald?
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Herr Tod

Haal ik niet voor die datum, had graag willen gaan maar voor die tijd heb ik mijn gare voorvork niet vervangen door de nieuwe :cry: Ik ben al lang blij als ik eind september, begin oktober naar Luxemburg en het Schwarzwald kan gaan :roll:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


WhomBom

begrenzing blijft er nog op tot mei  :cry:  maar met 34 of 48 pk daar wat rond tuffen zal toch wel niet zoveel uitmaken, of wel?

hoe dan ook, is me nu nog te vroeg om me al in te schrijven en al, vooral ook omdat mn pa eerst nog het karretje voor de bikes af moet maken, en ik dan ook nog ff mn broer lief aan moet kijken of ie me ff naar croix wil koetsje.... :roll:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Hakinnen

:oops:

post geedit..geblaat verwijderd

WhomBom

ok, ik ga officieel niet mee  :evil:  moet uiterlijk de 22e weer in t land zijn en als er iest spaak zou lopen haal ik dat dus niet  :cry:

volgende keer beter, dan issie misschien ook al open  :twisted:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."