Hoofdmenu

Dit is... Leo!

Gestart door Leo!, 20 juli, 2006, 15:54:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Leo!

Ben nu een paar daagjes lid op dit forum.
Ben een 34 jarige heer die nu 2 jaar geleden het motorrijden op de weg heeft opgegeven!! Te gevaarlijk... enerzijds vanwege alle gekke dingen die ik onderweg tegenkom... en anderzijds omdat ik het roze papiertje absoluut niet kan missen.

Heb sinds 1996 altijd op het circuit gereden, maar sinds drie jaar zeer frequent. Daaruit is mede door mijn inzet (en vooral ook zieke geest) dnq-dnf.com ontstaan. Bij vele motorrace-liefhebbers reeds een begrip, gezien de vele bezoekers dagelijks op onze site.

De teksten zijn op waarheid gebaseerd, maar moeten vaak met een korrreltje zout worden genomen.

Ik rijd momenteel met een 2004 Honda CBR600RR, uitgevoerd met enkele specificaties van Ten Kate. Hij is er op de testbank ook afgesteld.

Onderstaande foto... is mij in actie, afgelopen jaar op Spa Francorchamps. Daar behaalde ik tot dusver mijn enige zege in de Bridgestone dnq-dnf cup!  :wink:


omp_en_onbezonnen!

Hakinnen

welkom @ MFL leo

:wink:

hakki is wel blij met wat supersportmannen erbij hier

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Leo!

Voor 2007 zijn we druk in de weer een nieuwe (andere) CBR600RR op te bouwen, volgens het reglement van de Bridgstone dnq-dnf cup.

Zodra het geheel gereed is komt er een plaatje.
omp_en_onbezonnen!

karz

8)  keep us posted !
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Bakkertjedeeg

Citaat van: "Leo!"Voor 2007 zijn we druk in de weer een nieuwe (andere) CBR600RR op te bouwen, volgens het reglement van de Bridgstone dnq-dnf cup.

Zodra het geheel gereed is komt er een plaatje.



'we'........... :jack: