Hoofdmenu

Kawasaki Versys

Gestart door suzuki-girl, 25 juli, 2006, 13:55:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

B-Witch

Kawasaki Versys





Kawasaki heeft hun eerste nieuwe model voor 2007 geopenbaard: de Kawasaki Versys. Versys staat voor Versatile System, hetgeen de veelzijdigheid van deze allroad motor benadrukt.

"De nieuwe Kawasaki Versys geeft rijders de mogelijkheid alles uit hun individuele rijstijl te halen en maximaal plezier te beleven op alle soorten wegen, in en buiten de stad" aldus Kawasaki. "De van de ER-6 afkomstige motor is speciaal getuned om bij elk toerental direct op het gas te reageren. Vooral in de lage toeren, zodat de Versys-rijder nooit vermogen onderin tekort komt."


Specificaties van de Versys:

Motor: Vloeistofgekoelde viertakt parallell twin, getuned voor veel koppel bij lage en middelhoge toerentallen

Cilinderinhoud: 649 cm³, Voldoet aan Euro 3

Vering, voor: Upside-downvork, Volledig verstelbare schokdemper met lange slag

Vering, achter: Aluminium Gull type swingarm

Overige: 17 inch wielen, Drie "wave-type" remschijven, ABS optioneel, verstelbaar windscherm

Kleuren: New Candy Orange (oranje), Ebony (zwart), New Silver (grijs)


bron: motormagazine
You may own the bike, but the bike possesses you.

WhomBom

wat is allroad aan dat ding? imho alweer zon misfloepte city-bike, rechte zitpositie, lekker wendbaar bij lage snelheid en een blok dat loopt als een tractor  :?
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

AngelInMe

Vind hem wel wat hebben  8) Kawasaki natuurlijk  :worship-cool: Ben benieuwd hoe die eruit ziet in het oranje :lol:

Schmetzke

Wat een ketel  :shock:

karz

misschien als ze die uitlaat gewoon langzij hadden geplaatst had ie nog wat meer bodemvrijheid gehad..
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

AngelInMe




Ik ga zekers een kijkje nemen als ie er is :lol:

DeWitte

ga ik mee :wink: wil ik ook wel eens life zien 8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away