Twee Ducati evenementen in de regio

Gestart door Desmo-devil, 27 juli, 2006, 10:07:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Desmo-devil

In het weekend van 5 augustus 2006 staan er twee Ducati evenementen op de kalender.
5 en 6 Augustus Ducati days in Maasmechelen (Be)
6 augustus Ducati Specialdag in Geulle



Helaas altijd alles tegelijk, dus ik denk voor mij  zaterdag naar Maasmechelen en zondag naar Geulle !!

rsv2002

Zijn alleen Duc's welkom, of ook andere merken?
(bijv. dat andere Italiaanse merk; beginnend met een 'A' en eindigend op 'prilia'  :wink:  8) )
 dirty mind is a joy forever!!!

NrGiZeR

Citaat van: "rsv2002"Zijn alleen Duc's welkom, of ook andere merken?
(bijv. dat andere Italiaanse merk; beginnend met een 'A' en eindigend op 'prilia'  :wink:  8) )

Waarom zou dat niet mogen, zouden ze je wegjagen denk je....??
Is toch ook een Itak.

Ik denk zelfs dat motoren die met lage onderhoudskosten altijd welkom zijn op evenementen van italiaanse motoren
b]Ledenon[/b]-------->15&16 maart
Zolder----------->10 mei
Pannonia------->18t/m20 mei
Hockenheim--->11 juni
Assen------------>9 juli
Zolder----------->23 juli
Spa Franco----->23 augustus

Desmo-devil

Bij Ducati evenementen is altijd iedereen en alle merken welkom, als je maar apart parkeerd (grapje, maar feit is dat voor ducatisten meestal een aparte parkeerruimte is gereserveerd.)
Zeker Aprilia, moto Guzzi en Laverda rijders zijn veel geziene gasten op deze evenementen.

karz

HOe kansloos, een evenement op dezelfde dag organiseren in 2 plaatsen die in vogelvlucht 10 km uitelkaar liggen  :(

Maar goed, er wordt tenminste nog wat georganiseerd. Ben vorig jaar ook nog even wezen kijken op die ducati dag in Geulle. Was een beetje slapjes toen ,maar toen was het weer slecht.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Desmo-devil

Citaat van: "karz"HOe kansloos, een evenement op dezelfde dag organiseren in 2 plaatsen die in vogelvlucht 10 km uitelkaar liggen  :(

Maar goed, er wordt tenminste nog wat georganiseerd. Ben vorig jaar ook nog even wezen kijken op die ducati dag in Geulle. Was een beetje slapjes toen ,maar toen was het weer slecht.

Begrijp ik ook niet goed, je zou verwachten dat de clubs ook contacten over de grens onderhouden. Geulle viel vorig jaar inderdaad een beetje tegen. Ik verwacht daarom ook meer van Maasmechelen. Opzet is groter en beter imo.

Schmetzke

Ik heb een vraagje voor de Duc en Aprilia rijders in het zuiden:

Bij welke dealer gaan jullie meestal voor onderhoud & onderdelen  :?:  :?:

rsv2002

Citaat van: "Schmetzke"Ik heb een vraagje voor de Duc en Aprilia rijders in het zuiden:

Bij welke dealer gaan jullie meestal voor onderhoud & onderdelen  :?:  :?:

Is misschien beter om hiervoor elders een topicje te openen, aangezien het hier over een Duc-treffen gaat?

[off-topic modus aan]
bij Rosa in Eijsden
[off-topic modus uit] :oops:  8)
 dirty mind is a joy forever!!!

Hakinnen

Citaat van: "Schmetzke"Ik heb een vraagje voor de Duc en Aprilia rijders in het zuiden:

Bij welke dealer gaan jullie meestal voor onderhoud & onderdelen  :?:  :?:

Bij degene die er verstand van hebben..

frits van MTE in Echt

:wink:

Hakinnen

Citaat van: "Desmo-devil"
Citaat van: "karz"HOe kansloos, een evenement op dezelfde dag organiseren in 2 plaatsen die in vogelvlucht 10 km uitelkaar liggen  :(

Maar goed, er wordt tenminste nog wat georganiseerd. Ben vorig jaar ook nog even wezen kijken op die ducati dag in Geulle. Was een beetje slapjes toen ,maar toen was het weer slecht.

Begrijp ik ook niet goed, je zou verwachten dat de clubs ook contacten over de grens onderhouden. Geulle viel vorig jaar inderdaad een beetje tegen. Ik verwacht daarom ook meer van Maasmechelen. Opzet is groter en beter imo.

volgens mij worden beide niet echt door de clubs zelfs georganiseerd.

In geulle is het altijd kleinschalig en een echt "regio zuid" evenement

De ducati days in maasmechelen zijn dacht ik een initatief van Ducati zolder.

Ik zal op beide evenementen dit jaar niet zijn.

Dit weekend is wel "festa Ducati "op de nurburgring...das wel een groot evenement

Desmo-devil

Citaat van: "Schmetzke"Ik heb een vraagje voor de Duc en Aprilia rijders in het zuiden:

Bij welke dealer gaan jullie meestal voor onderhoud & onderdelen  :?:  :?:

Onderdelen en onderhoud bij Freddy Nijssen in Tongeren of MTE in Echt.

Hey Hakki, waar vind ik meer info over Festa Ducatit op de Nurburgring ??

Hakinnen

Citaat van: "Desmo-devil"
Citaat van: "Schmetzke"Ik heb een vraagje voor de Duc en Aprilia rijders in het zuiden:

Bij welke dealer gaan jullie meestal voor onderhoud & onderdelen  :?:  :?:

Onderdelen en onderhoud bij Freddy Nijssen in Tongeren of MTE in Echt.

Hey Hakki, waar vind ik meer info over Festa Ducati op de Nurburgring??

Via het Forum van de DCN

en als je daar niet "aangemeld" zou zijn:

http://www.ducati.de/index.php?link=/specials/festaducati2006.php

have fun..ik zou graag gaan...maar kan niet

:wink:

Desmo-devil

Zaterdagmiddag naar Maasmechelen.
Zondag naar Geulle en als dat tegenvalt weer op de brik naar Belgenland. Nog meer liefhebbers ??

DeWitte

:? heel misschien: "hingt nog in wie zek". ut weer mag wel wat beter worden :roll:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Desmo-devil

Nou net terug uit Maasmechelen, wat een aanfluiting zeg.
Toen we kwamen aanrijden zag het nog veelbelovend uit, grote parkeerplaats met allemaal mooi Italiaans spul. Motoren geparkeerd kettinkje erom en lopen maar. Lopen ? Waar naar toe ? Nog even geinformeerd bij Ducati Zolder naast de Ducati Truck: Waar is het te doen? Wat blijkt : dat was het !! Een standje van Ducati Zolder met 5 motoren waar je op mocht proefrijden. De Ducati Truck en.... niets meer.
Ik dus verhaal halen bij die man, zegt ie, ja dan moet je morgen terug komen dan is er pas een volledig programma ! Hoe kan je dan in godsnaam op die flyers groot aankondigen dat er op 5 en 6 augustus een evenement is. Er staat toch heel groot Ducati Days. Volgens mij is days meervoud voor day. Er was dus helemaal geen shit te doen. We zijn dan ook na wat frustraties uitgewisseld te hebben met andere Ducatisten, meteen weer vertrokken en lekker gaan toeren.
Mij zien ze daar niet meer ook niet op zondag, ik hoop dat morgen in Geulle meer te doen is. Ik denk dat ik toch ook nog een mailtje ga sturen naar de "organisatie" , als je die zo mag noemen tenminste.