Effe voorstellen

Gestart door musquito, 27 juli, 2006, 22:58:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

musquito

Hallo, ik ben Mattheu en woon in Grathem. Ik heb momenteel 4 motors waarvan een BMW R100 RS van 1982, Honda XR650R van 2001 met supermotard wheels en dan heb ik onlangs 2 minibikes gekocht.
Een MV Agusta (replica van G. Augustini en uniek in Europa) van midden jaren 70 en een crossertje die ook ergens uit het midden van de jaren 70 stamt.
Ik ben al jaren lid van MC Grathem waar ik nu weer een bestuursfunctie bekleed. Door mijn werk als Internationaal Chauffeur vind ik zelf wel dat ik te weinig tijd heb om motor te rijden.
roetjes, Mattheu
www.theustrucksite.nl

B-Witch

You may own the bike, but the bike possesses you.

Hakinnen

Citaat van: "musquito"Hallo, ik ben Mattheu en woon in Grathem. Ik heb momenteel 4 motors waarvan een BMW R100 RS van 1982, Honda XR650R van 2001 met supermotard wheels en dan heb ik onlangs 2 minibikes gekocht.
Een MV Agusta (replica van G. Augustini en uniek in Europa) van midden jaren 70 en een crossertje die ook ergens uit het midden van de jaren 70 stamt.
Ik ben al jaren lid van MC Grathem waar ik nu weer een bestuursfunctie bekleed. Door mijn werk als Internationaal Chauffeur vind ik zelf wel dat ik te weinig tijd heb om motor te rijden.

Welkom @MFL

Die MV minibike.......prachtig hoor..zag 'm op de foto's

:wink:

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

AngelInMe


Joepie1958

Welkom "bestuurder" in de ruimste zin des woords :D  :D  :D
(motor,vrachtwagen,motorclub)
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

bikergirl

hallo

welkom !!!!!
groetjes bikergirl

Schmetzke

Vette SM  :worship-cool:

Join the gold wheel's poser club  :lol:  :wink:

Youp

ik ben hier in roermond met mn ktm wel vaker een XR650 tegengekomen die een hels kabaal maakt (zoals het hoort  8) ) jij toevallig? :P
opeloos benzine verslaafd...

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Youp

hey Mathieu, ik heb je net op L1 gezien met je mini MVtje

tof dingetje!  :yes6rs:

en dat crossertje is ook mega stoer!
opeloos benzine verslaafd...

Toledo

Mattheu mooi ding met die 4 uitlaten, zelf heb ik er ook nog een staan met 4 uitlaten alleen een paar maatjes groter dan de MV (wel niet zo kostbaar) dan die van jou. ben er wel heel zuinig op  :)

BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

mario

welkom als nieuw forum lid  :wink:
groetjes mario
en mooie herrinnering neemt niemand je af

Motzippaldy

Proud on the South