Eerste Kinderziekte GSR

Gestart door suzuki-girl, 04 augustus, 2006, 19:55:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

B-Witch

Eerste foutje van de GSR is ontdekt!!
Is welliswaar niet zo'n hele grote maar eentje die vervelende consequenties kan hebben.
De koppelingskabel van de GSR begint nl door te slijten, er zit wel een beschermkabel om, maar ik ben bang dat als je te lang er mee blijft rijden je uiteindelijk met een kapotte binnenkabel zit, en het lijkt me niet zo leuk om ergens ineens zonder koppeling te komen staan.



Het lijkt of er bij Suzuki een beetje zuining aan gedaan is met het kabelwerk (tsja ze proberen natuurlijk overal op te besparen).
de kabel zit gewoon te strak, en is niet goed genoeg weggewerkt, zodat ie aan het ijzer tussen de voorvork komt, en dat schuurt de kabel kapot.


gaat hier om de onderste kabel, ziet er los uit, maar haalt het maar net, en als je aan het stuur draait, komt ie gewoon aan het ijzer

Volgende week toch maar eens kontakt opnemen met Suzuki Nederland, want bij Motoport loopt het een beetje langs elkaar, en wist degene die het moest regelen er nog niks van  :?
Ik ben eens benieuwd, zal wel een trugroep aktie worden, want een andere GSR Rijder had hetzelfde probleem, en allebei de motoren hebben pas 3 tot 3.5 k gelopen.
You may own the bike, but the bike possesses you.

@Nippon

Daarom koop ik nooit de eerste serie van een nieuw model   :mrgreen:

Schmetzke

Citaat van: "BoxerQ"Daarom koop ik nooit de eerste serie van een nieuw model   :mrgreen:

Nee, dan koop je een BMW.. Die hebben bij de achtmiljoenste generatie van het boxerblok nog stééds hetzelfde probleem: Het loopt nog altijd niet  :rofl:

HD4ever

Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "BoxerQ"Daarom koop ik nooit de eerste serie van een nieuw model   :mrgreen:

Nee, dan koop je een BMW.. Die hebben bij de achtmiljoenste generatie van het boxerblok nog stééds hetzelfde probleem: Het loopt nog altijd niet  :rofl:

Of koop een nieuwe Harley Davidson Dyna model waarbij bij de eerste 40.000 stuks 6-speed versnellingsbakken de groene neutraal lamp op het dashboard gaat branden en het ding gewoon nog in een versnelling staat. Lachen man als je dan de koppeling los laat  :rofl:

En als je dan toch voor nieuwe Harley met 0 km op de teller gaat, kun je na aankoop eerst de roest uit de achterzijde van de uitlaten gaan schuren. Krijg je er gratis bij. Quality from the USA laten we maar zeggen. :rofl:

Dus zo'n kabeltje wat een beetje strak langs het frame loopt. PEANUTS !  :lol:


gr. HD4ever.  :wink:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

@Nippon

Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "BoxerQ"Daarom koop ik nooit de eerste serie van een nieuw model   :mrgreen:

Nee, dan koop je een BMW.. Die hebben bij de achtmiljoenste generatie van het boxerblok nog stééds hetzelfde probleem: Het loopt nog altijd niet  :rofl:

zeg  :!:




je speelt toch geen banjo hé  :wink:

B-Witch

Net Motoshop Margraten ff gebeld, zij gingen even informeren bij Suzuki Nederland, of dit probleem al bekend is en of er mss al een oplossing voor is.
Ik zou iig nog wat van ze horen  :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

B-Witch

Probleem is dus bekend bij Suzuki Nederland, zij zijn in samenwerking met de Suzuki fabriek aan het kijken hoe dit probleem op te lossen, wordt mss toch die langere kabel, die anders weg gewerkt gaat worden.
Iig, zo gauw Suzuki met een oplossing komt, hoor ik ervan.
Zou het in de tussen tijd nodig zijn om een nieuwe kabel te monteren, kan ik dat laten doen uiteraard binnen garantie :thumbsup:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Hakinnen

Citaat van: "suzuki-girl"Probleem is dus bekend bij Suzuki Nederland, zij zijn in samenwerking met de Suzuki fabriek aan het kijken hoe dit probleem op te lossen, wordt mss toch die langere kabel, die anders weg gewerkt gaat worden.
Iig, zo gauw Suzuki met een oplossing komt, hoor ik ervan.
Zou het in de tussen tijd nodig zijn om een nieuwe kabel te monteren, kan ik dat laten doen uiteraard binnen garantie :thumbsup:

probleemke opgelost dus.. mooi

overigens..ik had je beloofd ff te informeren naar de fiets bij suzuki NL

t'is 100% zeker geen "ex-pers" fiets..

have fun..tof fietske hoor...



:wink:

B-Witch

Dank je wel Haki!!
Maar goed ingereden was ie wel :!:

enne plezier heb ik er zeker mee  :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

belsj

kun je er geen langere universele op zetten?

QuattroFrits

Citaat van: "belsj"kun je er geen langere universele op zetten?

:roll: Onder garantie kost het niks. :wink:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

belsj

maar als je een half jaar moet wachten op suzuki  :roll: