Motorrijder komt om in Brunssum

Gestart door suzuki-girl, 18 augustus, 2006, 22:15:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

B-Witch

Dit las ik net op internet...
CiteerMotorrijder komt om bij ongeluk in Brunssum
Uitgegeven op vrijdag 18 augustus 2006 om 19:34:46  

Een 27-jarige motorrijder uit het Limburgse Brunssum heeft een ongeluk in zijn woonplaats vrijdag niet overleefd. De man overleed in een ziekenhuis aan zijn verwondingen, meldt de politie.

Het ongeluk vond rond 15.30 uur plaats op de Merkelbekerstraat, toen de motor en een auto met elkaar botsten. De motorrijder kwam ten val en werd gewond overgebracht naar het ziekenhuis. De 69-jarige automobiliste uit Amstenrade kwam bekneld te zitten in haar voertuig en werd door de brandweer bevrijd. Ook zij werd overgebracht naar het ziekenhuis.


Veel sterkte voor de familie van deze man. :cry:

http://loo-tv.cname.web3.nl/upload/nieuws/180806_motorongeluk_Brunssum768K_Stream.wmv
You may own the bike, but the bike possesses you.

QuattroFrits

Hopelijk geen bekende van een van ons.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

:stupid:


da's idd geen mooi bericht. sterkte voor de nabestaanden.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

HD4ever

Citaat van: "suzuki-girl"Dit las ik net op internet...
CiteerMotorrijder komt om bij ongeluk in Brunssum
Uitgegeven op vrijdag 18 augustus 2006 om 19:34:46  

Een 27-jarige motorrijder uit het Limburgse Brunssum heeft een ongeluk in zijn woonplaats vrijdag niet overleefd. De man overleed in een ziekenhuis aan zijn verwondingen, meldt de politie.

Het ongeluk vond rond 15.30 uur plaats op de Merkelbekerstraat, toen de motor en een auto met elkaar botsten. De motorrijder kwam ten val en werd gewond overgebracht naar het ziekenhuis. De 69-jarige automobiliste uit Amstenrade kwam bekneld te zitten in haar voertuig en werd door de brandweer bevrijd. Ook zij werd overgebracht naar het ziekenhuis.


Veel sterkte voor de familie van deze man. :cry:

http://loo-tv.cname.web3.nl/upload/nieuws/180806_motorongeluk_Brunssum768K_Stream.wmv


Shit, dat zag er in het filmpje echt beroerd uit. Sterkte voor de nabestaande.

Mijn mening:
Een jonge vent op een snelle buikschuiver en een 70 jaar oud vrouwtje in een auto, die elkaar ergens tegenkomen in het verkeer, is volgens mij ook een erg ongelukkige combinatie. Het zijn elkaars uitersten als het gaat om rij- en reactie snelheid en b.v. voertuig beheersing ,en een foutje is zo gemaakt met alle gevolgen van dien.  :(

HD4ever.
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

DeWitte

Citaat van: "HD4ever"Mijn mening:
Een jonge vent op een snelle buikschuiver en een 70 jaar oud vrouwtje in een auto, die elkaar ergens tegenkomen in het verkeer, is volgens mij ook een erg ongelukkige combinatie. Het zijn elkaars uitersten als het gaat om rij- en reactie snelheid en b.v. voertuig beheersing ,en een foutje is zo gemaakt met alle gevolgen van dien.
Volledig mee eens :!:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

AngelInMe


Schmetzke

Citaat van: "suzuki-girl"De 69-jarige automobiliste

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH #(&*@)*&)@*)@*((#)#*@*@ BEJAARDEN BLIJF THUIS

:guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:

:evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:

QuattroFrits

Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "suzuki-girl"De 69-jarige automobiliste

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH #(&*@)*&)@*)@*((#)#*@*@ BEJAARDEN BLIJF THUIS

:guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:

:evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:


:shock: Vel niet te vroeg een oordeel, het zijn niet altijd de bejaarden. :shock:

:evil: Ik werd zaterdag bijna van mijn motor gereden, door een idiote motorrijder op een race-monster. :evil:

Hij kwam mij tegemoet met een rotsnelheid en zat ook nog eens op mijn weghelft. :guns:  :guns:  :guns:

Afknallen die handel. :twisted:

en nu jij weer.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

QuattroFrits

:lol: ps,  Scheuren op zijn tijd moet kunnen. :lol:
:D Maar doe het daar waar het kan. :D

:P Groetjes van een ouwe sak. :wink:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Karin

Ik ken deze jongeman wel. En wat ik gehoord heb is dat de automobiliste opeens ging keren op de weg en hij daardoor tegen de auto opgereden is.

Veel sterkte voor de nabestaanden  :cry:

Schmetzke

Citaat van: "Karin"Ik ken deze jongeman wel. En wat ik gehoord heb is dat de automobiliste opeens ging keren op de weg en hij daardoor tegen de auto opgereden is.

En nu jij weer quattro frenske  :!:  :wink:

Natuurlijk heb je gelijk, maar imo zijn die bejaarden stuk voor stuk EEN GEVAAR OP DE WEG. Heb er al meer als genoeg negatieve ervaringen mee opgedaan  :evil:

BTW, ik rij geen race monster, en je kunt ook niet oordelen over mijn rijstijl.  :wink:

QuattroFrits

Citaat van: "Schmetzke"ik rij geen race monster, en je kunt ook niet oordelen over mijn rijstijl.  :wink:

Is gewoon algemeen bedoeld, en rijstijlen beoordelen is niet direct mijn stijl. 8)

Zelfs een fietser kan ongelukkig rijden zodat anderen er last van hebben, ik bedoel maar. :?
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Schmetzke

Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "Schmetzke"ik rij geen race monster, en je kunt ook niet oordelen over mijn rijstijl.  :wink:

Is gewoon algemeen bedoeld, en rijstijlen beoordelen is niet direct mijn stijl. 8)

Zelfs een fietser kan ongelukkig rijden zodat anderen er last van hebben, ik bedoel maar. :?