Waarschuwing !!

Gestart door DeWitte, 24 augustus, 2006, 19:13:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Wou jullie ff waarschuwen tegen colporteurs die in zuid-Limburg de straten onveiligmaken en je van alles en nog wat willen aansmeren: :?

staat me net de een of ander "waggus" aan de deur die z'n brommert tegen men 2cv wil ruilen :? zoiets geloof je toch niet :banghead4rv:



ja allemaal van die stoere en gewichtige verhalen van 62 pk uit 510cc bij een rijklaar gewicht van net geen 120kg. Opgeluukt met allerlei "porno" zoals een "Marzochi" voorvork :roll: (zal wel een sticker van Italjet scooter gepeuterd hebben)



een "Sachs" (zeker van een ouwe kreidler afgesloopt :? ) achtershock :roll:



maar aan 1 kant 'n rem (wat inge billige kloemel) :roll:



Hier de hele brommert van dichtbij :? gebouwd door Zweden in een grasmaaierfabriek in Italie :?: je vraagt je toch af wat die jeugd bezield :lol: zoveel drank krijg ik niet op dat ik dat verzin :angel:



ow ja piccie van die "venter" die me aan de deur stond :shock: : Mijn advies na het avondeten alle bejaarden en vrouwen binnenblijven. :idea:

Vertrouwde ut zaakje iig niet :evil: Ga me fletsrodesuperdeluxerazendsnelle2cv toch nie ruilen tegen zo'n hok; zat niet eens een contactslot en knipperlichten op. Heb um maar weggejaagd met een stuk hout dat ik nog had liggen :wink:



Geintje Schmetzke :mrgreen:  Stoere brommert met een supervet geluidje  :worship-cool:  :worship-cool: Veel plezier en veilige km's ermee
en morgen @ Bilstain beetje rustig aan met het "ontmaagden" van je Husqvarna 510 SMR
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

@Nippon

zeg Dwars moet je geen leuning op je muur zetten :?:


tis diep vallen met n' GS  :mrgreen:

DeWitte

Citaat van: "BoxerQ"zeg Dwars moet je geen leuning op je muur zetten :?:


tis diep vallen met n' GS  :mrgreen:

ut ging ff niet om ut muurtje :?  :roll: : maar idd ik zoek nog iemand die me dat in RVS komt maken en uiteraard voor nop, ben nl hartstikke falliet :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Veel plezier met je nieuwe aanwinst Schmetzke:!:
You may own the bike, but the bike possesses you.

@Nippon

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "BoxerQ"zeg Dwars moet je geen leuning op je muur zetten :?:


tis diep vallen met n' GS  :mrgreen:

ut ging ff niet om ut muurtje :?  :roll: : maar idd ik zoek nog iemand die me dat in RVS komt maken en uiteraard voor nop, ben nl hartstikke falliet :mrgreen:

succes met zoeken  :!:  


     :laughing49so:

Schmetzke

:)}  :)}  :)}  :)}

Toledo

Dwars je moet volgende keer een waterpas gebruiken bij het bestraten van je oprit, er zit een klein hoogte verschil met je buren. Trek je die Citroen met een lier de oprit op ? Of doet die dat op eigen kracht

En Schmetzke vette bike, succes ermee :thumbsup:
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

TTigertje

idd heeeeeele Vette bike!  :thumbsup:
hat we're dealing with here is a complete lack of respect for the law.

Hakinnen

cool guido..

Rielexte shit..

toffe voorvork overigens.. veelbeter als die wp meuk :mrgreen:

Herr Tod

Dat is wel een verbetering ten opzichte van je vorige fiets :shock: Lijkt me ook een heftig snel dingetje, 200 moet die toch makkelijk halen? 0-100 zal ook wel rond de 3.5 seconden zitten? Kun je nog slapen? :lol:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Motzippaldy

:worship-cool:  :worship-cool:  Hou hem heel  8)
Proud on the South  

Schmetzke

Citaat van: "Herr Tod"Dat is wel een verbetering ten opzichte van je vorige fiets :shock: Lijkt me ook een heftig snel dingetje, 200 moet die toch makkelijk halen? 0-100 zal ook wel rond de 3.5 seconden zitten? Kun je nog slapen? :lol:

Danku danku  :lol:
Het mooiste is nog... dat als je 100 rijdt en je krijgt opeens zin om hem op het achterwiel te zetten, je maar een rukje aan het gas hoeft te geven, en hop, daar gaat ie 8)

Zit idd veel pornospul op ja... Maarja, kost ook wat  :?

Moet wel zeggen dat ik een grondig maktonderzoek heb gedaan voordat ik hem kocht... Zoveel geld geef je niet iedere dag uit...

Aprilia SXV550: Grootste concurent van de 510 imo. Geweldige motor, fantastich blok (V2) en héél mooi. Enkel de injectie en betrouwbaarheid spreekt me tegen. Ook is het imo geen "echte" SuperMotard.
Bovendien is het dealernetwerk incl importeur ronduit BAGGER en bovendien in opstartfase. Ben sowieso ook nooit een Aprilia-man geweest, waar ik dan ookw eer mijn reden voor heb.

KTM LC4: Out of the question. Achterhaald blok, slechte vering, lompe geometrie, niet van deze tijd.

KTM 525: Goed blok, maar toch minder vermogen dan je zou verwachten uit een +500. Bovendien is het een SOHC, welke volgend jaar vervangen wordt door de nieuwe generatie crossblokken van KTM met DOHC.
Bovendien zit er (niet al te beste) crossvering onder, en geen remmen. Te duur om volledig om te bouwen.

Husaberg FS650/550: Dat is een KTM, maar dan met een nóg slechter blok. Wel enorm veel vermogen, maar als je dat wil benutten zal je niet moeten huilen als je de carterhelften binnen 5000 km om de oren vliegen.

Honda CRF450: Maar een 450. Wel een enorm betrouwbaar en revolutionair blok met veel vermorgen. Bovendien een Honda, dat zegt genoeg. Helaas veel te duur (aanschaf én ombouw..)

Husqvarna SMR510: Doorontwikkeld fietsje. Husky kwam in 2003 met de nieuwe generatie blokken (450 en 510) als opvolging van de 410, 610 en later de 570 blokken. Sinds dien alleen maar beter geworden.
Komt nog bij dat, Husqvarna hét merk is wat betreft competitie. Eddy Seel reed jaren voor Husqvarna waar hij in 2003 ook wereldkampioen mee werd. Bovendien rijden ze nu nog steeds ver vooraan in zowel de 450 (de gebr. Chareye) als de 650 klasse (Delephine en Lazzarini).
De SMR 510 is een kant en klare competitiefiets, met ongelofelijk goed spul erop.

:arrow: Marzocchi Shiver 50mm USD
:arrow: Sachs a-schok
:arrow: Brembo radiaal (de 4-blokken versie)
:arrow: Keihin FCR41

enz...

Komt nog bij dat de Husky mij echt "past" Dat was het eerste wat ik dacht toen ik op de demo reed. Ongelofelijke wegligging, mega sterk blok (ruim 60 pk op het achterwiel), super remmen, en vering waar je u tegen zegt.

Dus zo is het gekomen zegmaar.. :lol:

Ben hem vandaag ff wezen inrijden. Carb had ik al ver goed staan, middengebied mag echter iets rijker. verder heb ik de achtervering op mijn gewicht aan gepast, dat is super zo. Uitgaande demping achter mag wat zachter, breekt nu wel héél snel uit tijdens het aanremmen  :lol: Dan de ingaande achter ook wat zachter, kan wel wat extra tractie gebruiken tijdens het uitaccelereren.
Voorvork doe ik voorlopig even niets aan, die moet eerst even lekker "los" komen.

Volgende week eens kijken hoe ie het doet op Bilstain, ben erg benieuwd.

Schmetzke

Citaat van: "Hakinnen"cool guido..

Rielexte shit..

toffe voorvork overigens.. veelbeter als die wp meuk :mrgreen:

Ja Hakki, dat is "harde-plasser-werk" he  :lol:

Ik weet iig wel al waar ik de remblokken vandaan ga halen als ze op zijn :wink:

Enneuh.. die voorvork.. Ik neem aan dat je daar ook onderdelen voor kunt krijgen? Zo ja, ik ben op zoek naar het volgende  :lol:  :lol:



Nou, laat maar weten  8)

Hakinnen

Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "Hakinnen"cool guido..

Rielexte shit..

toffe voorvork overigens.. veelbeter als die wp meuk :mrgreen:

Ja Hakki, dat is "harde-plasser-werk" he  :lol:



Ik weet iig wel al waar ik de remblokken vandaan ga halen als ze op zijn :wink:

Enneuh.. die voorvork.. Ik neem aan dat je daar ook onderdelen voor kunt krijgen? Zo ja, ik ben op zoek naar het volgende  :lol:  :lol:



Nou, laat maar weten  8)

remblokken?  brembokes..no problem..liggen klaar...
geloof het of niet...het zijn de brembo  07BB05 blokken en die zitten ook in bijvoorbeeld een Duc 999 en een Appie RSV-mille...echt waar...

voorvork..yep, kan ik krijgen..onderdelen.. doe ook Marzocchi he, zij het niet als hoofdmerk
Al moet ik daar meteen bijzeggen dat ik niet weet of ik hier in Nederland snel aan losse onderdelen kan komen..complete vorken van Marzocchi geen probleem.  maar losse onderdelen..alé..da blijven italianen he..alles is te krijgen de vraag is wanneer.
stickers iig niet of moeilijk of ik moet ze rechtstreeks uit Italia vandaan halen..
wel deze (ook rechtstreeks uit Italia):


maar die bedoel je niet he...loont zich denk ik niet...moet er dan vier tegelijk bestellen , zit je rond de 30 euro denk ik en dan zal er wel een hoop verzendkosten bij komen..whatever

als dat een 50mm "shiver" is heb ik overigens nog een "manual" van in PDF formaat...als je me ff mailt op mijn bitubo mailadres stuur ik je die wel ff terug..altijd handig..

succes met het fietske..

:wink:

edit:  oja..bij motorfreaks hadden ze een week of twee terug zo'n aprillia SM in de test...drie keer starten en de startmotor naar de kl*te..! onderdelen voorziening naar de importeurs toe schijnt bovendien een ramp te zijn wat die SM's betreft hoorde ik..

Hakinnen

:oops:  solly..dubbelpost  :oops: