Hoofdmenu

ff sturen

Gestart door DeWitte, 26 augustus, 2006, 11:59:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mounty

Ik ga met mijn vrouw morgen een stukje sturen...stukje rustig rijden en kopje koffie en een broodje kuije ergens waar we dan uit gaan komen...mischien krijg ik haar toch nog motorminded... :-X
En als ze het toch nog leuk gaat vinden moet ik volgend jaar daar rekening mee houden als ik wat anders ga kopen.. :-X :yes6rs:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

Vandaag ff lekker stukje eifel gedaan, via einruhr en schleiden naar Stadtkyl, Blankenheim en toen via Heimbach en Duren terug richting Gangelt, een kleine 350km op de teller bijgezet.
Helemaal geen last gehad van drukte, gewoon via de TomTom alternatieve strecke gereden... heerlijk rustige kleinere wegen. :yes6rs: en helemaal geen Polizei gezien vandaag :mrgreen:
Kan dus toch nog: toeren in de eifel op een "zondag" zonder je teveel te hoeven ergeren aan dagjesmensen.
You may own the bike, but the bike possesses you.

King Harley

3 dagen sued eiffel gedaan met pinksteren samen met 13 andere motoren.
1 keer polizei gezien, maar waren niet erg strijdlustig op de strecher naast de camera (gemarkeerd met pionnen langs de weg)
lekker hoteletje en ongeveer 900 km op de huur Harley erbij gezet.

"No Worries"
Better to be cool for a day, than uncool for life

Mounty

Normaal rij ik altijd zuidwaarts...vandaag, omdat mijn madame toch niet meeging, eens richting noord vertrokken..tot venlo en terug..stukje binnen door en en ook stukje snelweg omdat ik de tunnels in wilde..
Lekker stukje getuft en veel gezien.. Ook een paar adressen van in mijn dienstijd in Venlo aangedaan...wat word ik oud als ik zie hoeveel er op een paar :twisted:jaar veranderd is..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Citaat van: ducie-916 op 13 mei, 2008, 21:37:43
3 dagen sued eiffel gedaan met pinksteren samen met 13 andere motoren.
1 keer polizei gezien, maar waren niet erg strijdlustig op de strecher naast de camera (gemarkeerd met pionnen langs de weg)
lekker hoteletje en ongeveer 900 km op de huur Harley erbij gezet.



Alez, als Duc-piloot: hoe stuurt dat nou zo'n Harley??: vertel es :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

ndagh

Gaat er vanavond nog iemans rijden?

B-Witch

Citaat van: Dwars® op 14 mei, 2008, 07:36:44
Citaat van: ducie-916 op 13 mei, 2008, 21:37:43
3 dagen sued eiffel gedaan met pinksteren samen met 13 andere motoren.
1 keer polizei gezien, maar waren niet erg strijdlustig op de strecher naast de camera (gemarkeerd met pionnen langs de weg)
lekker hoteletje en ongeveer 900 km op de huur Harley erbij gezet.



Alez, als Duc-piloot: hoe stuurt dat nou zo'n Harley??: vertel es :yes6rs:

idd, ben ook wel eens benieuwd hoe je dat bevallen is enne:

:thisthreadisworthlesswopics:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Citaat van: ndagh op 14 mei, 2008, 11:24:11
Gaat er vanavond nog iemans rijden?

ik heb mijn dochter beloofd vanavond een stukkie om de kerk te tuffen als het droog blijft (kan pa gelijk weer es beetje wennen)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Wen maar goed :twisted: By the way, in Belgie net over de grens zijn ze op veel plaatsen de weg aan het vernieuwen. Onder andere bij Val-Dieu :worship-cool: Bij Voeren ook, is nu een halve crossbaan... dat breekt zo lekker de rit :mrgreen:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

Citaat van: Dwars® op 14 mei, 2008, 11:57:35
Citaat van: ndagh op 14 mei, 2008, 11:24:11
Gaat er vanavond nog iemans rijden?

ik heb mijn dochter beloofd vanavond een stukkie om de kerk te tuffen als het droog blijft (kan pa gelijk weer es beetje wennen)

sorry Gert (ik had je nog een PB terug gestuurd), ik moest al vroeger weg en dus thuis zijn. Wel ff 1uurtje met mini-Dwarske getufd (ff tanken in sippenaeken B) en dat is ook wel da-max voor me handjes (die zwellen op :?) : mja langzaam opbouwen is het devies dus :cry: woonwerk ga ik iig vanaf morgen weer doen met de brommert :cool: 2x 20 min moet kunnen :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Ik heb zonet ff een testrondje gemaakt. Heb een onderkuip aan de Bandit gehangen met links en rechts een knop er aan om mijn motordeksels te beschermen. Was echt irritant, of ik nou met 30, 90 of 120 op mn plaat ging... altijd wel een deksel naar de klote :evil: Maar ja dan moet toch getest worden of die knoppen niet zomaar aan de grond komen, neen... step eerst :mrgreen: En bijna.... bijna had ik ze ook op functionaliteit getest :-X :rofl: Binnenkort het ding weer er onderuit halen en spuiten, is nu nog zwart.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Mounty

Gisteren ff naar de vergadering op de zaak en daarna met een geleende motor en een paar vrienden de eifel in... lekker rustig op de wegen daar overdag behalve dan de gepensioneerde rijders. paar uurtjes getuft.
Laat in de middag nog ff mijn eigen motor nog maar es warm gereden..
Niks bekends tegengekomen iig..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

ahamay

Zijn hier ook mensen uit de omgeving Kerkrade/Landgraaf.  :)




DeWitte

Citaat van: ahamay op 01 juni, 2008, 22:58:43
Zijn hier ook mensen uit de omgeving Kerkrade/Landgraaf.  :)

allemaal toch?


:mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Citaat van: Dwars® op 02 juni, 2008, 07:29:50
Citaat van: ahamay op 01 juni, 2008, 22:58:43
Zijn hier ook mensen uit de omgeving Kerkrade/Landgraaf.  :)

allemaal toch?


:mrgreen:

Dat dacht ik ook al.  :yes6rs:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.