Hoofdmenu

ff sturen

Gestart door DeWitte, 26 augustus, 2006, 11:59:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Steefke™

Heerlijk rustig was het weer vanavond, :yes6rs:  :cool: lekker een kilometerje of 100 getuft. Weer wat aan mijn bochten werk gesleutelt. :yes6rs: Het begin langzaam ergens op te lijken, een crosser de bocht in gooien is geen probleem maar op de weg is dat met zo'ne Husk toch een ander verhaal. :oops:
Smells like rubber

Mounty

Was ook ff op de motor weggegaan...effe uitwaaien zeg maar (moest ff ergens een klusje gaan doen voor een kennis)
Op de terug weg rijd er eerst een motor (BMW) achter me en die laat een ford fusion o.d. opeens voor gaan rijden ??
Ik denk" klopt niet, politie ?" dus maar ff aan de snelheid gehouden. De imstenraderweg af met 70 is nooit grappig....
OP de rotonde draaide zowel de motor als de auto om....
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

vette kans dat dat de wouten waren imo
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Citaat van: Dwars® op 18 juni, 2008, 07:36:31
vette kans dat dat de wouten waren imo

imo ook...normaal trek ik het gas wel ff open op de imstenraderweg, gister dus niet. fijn 70-75 blijven rijden. :mrgreen: Waande me meteen weer 22 jaar jonger, de brommerttijd. reed ook 70-75.. :yes6rs:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

SuzukiLimburg

Ik ben bij de laatste 2 wedstrijden van het Nederlands elftal even het circuitje op gegaan tijdens de eerste helft.
Echt genieten!!! Geen mens op de weg, bijna geen auto's, geen wandelaars, geen fietsers...

Heerlijk kunnen doorkachelen. Slechts een handvol mede motorrijders tegen gekomen. Waaronder op beide avonden een donkerrode Hayabusa.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Herr Tod

Doe die met die Busa maar de groeten van die met de 400, hij kent me wel :mrgreen:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

is da niet die jong/man uit Bocholtz?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Geen idee... toen ik daar was tijdens de eerste wedstrijd was er nog iemand met een CBR bij, die heb ik zo'n MFL kaartje gegeven... maar ja...
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Varaderos

Citaat van: SuzukiLimburg op 20 juni, 2008, 10:17:18
Ik ben bij de laatste 2 wedstrijden van het Nederlands elftal even het circuitje op gegaan tijdens de eerste helft.
Echt genieten!!! Geen mens op de weg, bijna geen auto's, geen wandelaars, geen fietsers...

Heerlijk kunnen doorkachelen. Slechts een handvol mede motorrijders tegen gekomen. Waaronder op beide avonden een donkerrode Hayabusa.


Dit is helaas afgelopen, gisteren was onze laatste kans
Motorcycling is not a crime

Steefke™

Citaat van: Varaderos op 22 juni, 2008, 10:44:14
Citaat van: SuzukiLimburg op 20 juni, 2008, 10:17:18
Ik ben bij de laatste 2 wedstrijden van het Nederlands elftal even het circuitje op gegaan tijdens de eerste helft.
Echt genieten!!! Geen mens op de weg, bijna geen auto's, geen wandelaars, geen fietsers...

Heerlijk kunnen doorkachelen. Slechts een handvol mede motorrijders tegen gekomen. Waaronder op beide avonden een donkerrode Hayabusa.


Dit is helaas afgelopen, gisteren was onze laatste kans

Tis weer afgelopen met de rust :(
Smells like rubber

SuzukiLimburg

Gelukkig, want mijn voorband is helemaal op en kan niet nog zo'n snelle avond aan...  :cool:
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

B-Witch

Vanmiddag was het toch ook lekker rustig in het zuiden, lekker met Mr.Kawa samen daar wat rondjes gemaakt.
Op een paar oudjes in koekblikken na, nagenoeg niks op de weg  ;)

Alleen toen we terug reden via Baneheide nog een zwaar ongeluk met een fietser gezien, de arme man was bij het oversteken door een auto geschept, over de auto geslagen en de fiets zat vast onder de auto die finaal in elkaar zat, en 10 mtr verderop ong stond :shock:
Geen prettig gezicht.
Gelukkig mochten de motorrijders erlangs rijden van de politie, dus hoefden we niet lang staan te wachten daar, gevolg natuurlijk een mega file daar :?
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

klotefietsers, altijd maar oversteken :rofl: en die gast vast en zeker een kras op z'n koekblik?


:mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: Dwars® op 23 juni, 2008, 18:02:04
klotefietsers, altijd maar oversteken :rofl: en die gast vast en zeker een kras op z'n koekblik?


:mrgreen:

Wel meer dan een kras, total loss zo te zien, hele voorkant duchtig in puin  :shock:

nee zag er niet goed uit voor die fietsmeneer  :?
You may own the bike, but the bike possesses you.

Yvil

Ik ben idd nog langs die file doorgereden. Dacht al wat is hier aan de hand  :dunno: Son now I know  :?
Wij zijn rechtsaf richting simpelveld gegaan... 

Wel ff een dikke  :thumbsup: voor ALLE automobielisten in die file. Gingen allemaal vriendelijk
naar rechts om ons (ik was samen met nog twee motoren) langs te laten!!  :worship-cool: :worship-cool: :worship-cool: