Hoofdmenu

ff sturen

Gestart door DeWitte, 26 augustus, 2006, 11:59:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

B-Witch

#420
Citaat van: Yvil op 23 juni, 2008, 21:23:38
Ik ben idd nog langs die file doorgereden. Dacht al wat is hier aan de hand  :dunno: Son now I know  :?
Wij zijn rechtsaf richting simpelveld gegaan... 

Wel ff een dikke  :thumbsup: voor ALLE automobielisten in die file. Gingen allemaal vriendelijk
naar rechts om ons (ik was samen met nog twee motoren) langs te laten!!  :worship-cool: :worship-cool: :worship-cool:

Klopt inderdaad die mensen waren idd  :thumbsup:, ook toen ik en Mr.Kawa daar kwamen (het ongeluk was nog niet zo lang geleden gebeurt en het slachtoffer lag nog op straat), en nog een tweetal motorrijders, konden wij lekker langs de file kachelen.
Mr.Kawa wilde eerst nog omdraaien, maar toen we netjes de motoren afgezet hadden en stonden te wachten tot het slachtoffer opgeraapt en in de ambulance zou worden gelegd, floot ineens een van de hulpverleners op ons dat we door mochten rijden, zo half door de berm bij het tankstation.
Soms zijn mensen in de file en hulpverleners heel erg vriendelijk tegen motorrijders  :yes6rs:

You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

Gisteravond was het ook al zo rustig op de weg..alleen hier en daar pratsj en zand op de weg, dit door het onweer eergister...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Mounty

Zondag middag permissie gekregen om vanaf een uur of 15.30 te gaan sturen...nog iemand?
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

Mr.Kawa en ik gaan morgen ook koetsjen, alleen vertrekken wij 's morgens al om een uur of 10.
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Ik ga morgenvroeg ook, als het droog is!! met mijn dochter achterop koetsjen, up-tempo no prob (juus der pap :mrgreen:) maar als de sessies langer duren dan 30-45 min gaat die zich vervelen (juus de mam :rofl:) dus veel pauzes is de remedie: mss wel ff de ruhrsee of de bikerranch aan doen.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

heb al andere leuke bezigheden morgen overdag...dus gedoemd tot 1600 uur..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

Citaat van: Dwars® op 28 juni, 2008, 11:35:59
Ik ga morgenvroeg ook, als het droog is!! met mijn dochter achterop koetsjen, up-tempo no prob (juus der pap :mrgreen:) maar als de sessies langer duren dan 30-45 min gaat die zich vervelen (juus de mam :rofl:) dus veel pauzes is de remedie: mss wel ff de ruhrsee of de bikerranch aan doen.

Komen we elkaar mss wel tegen bij de tas koffie @ de ruhrsee.. of zo   ;)
You may own the bike, but the bike possesses you.

Yvil

Ik wil binnenkort wel eens een keer mee naar die Ruhrsee als het kan...

Maar eerst maar eens morgen de spanningsregelaar vervangen, stukje rijden en dan de achtervelg eruit halen.
Daar laat ik dan waarschijnlijk maandag de BT016 op leggen en dan ben ik helemaal klaar voor de vierdaagse!!

Dit alles uiteraard met de zeer nodige hulp  :yes6rs:

Ik zou zeggen geniet er allemaal van en misschien tot komende week bij de vierdaagse??? Mijn vriendin sponsort
de suikerwafels voor de club  :mrgreen:

Mounty

Citaat van: Yvil op 28 juni, 2008, 22:46:30
Mijn vriendin sponsort
de suikerwafels voor de club  :mrgreen:

gaat ze zelf bakken ?? :roll:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

Citaat van: Yvil op 28 juni, 2008, 22:46:30
Ik wil binnenkort wel eens een keer mee naar die Ruhrsee als het kan...

Maar eerst maar eens morgen de spanningsregelaar vervangen, stukje rijden en dan de achtervelg eruit halen.
Daar laat ik dan waarschijnlijk maandag de BT016 op leggen en dan ben ik helemaal klaar voor de vierdaagse!!

Dit alles uiteraard met de zeer nodige hulp  :yes6rs:

Ik zou zeggen geniet er allemaal van en misschien tot komende week bij de vierdaagse??? Mijn vriendin sponsort
de suikerwafels voor de club  :mrgreen:

Eey Ivil,
We nemen je graag een keertje mee naar de Ruhrsee en omstreken.
Zorg dus maar dat je motor in orde komt, en dan komt alles goed  :yes6rs:

Altijd leuk om eens met anderen een stukje te rijden ;)
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

jah, laten we nog eens met een goeie groep gaan rijden, is de laatste tijd niet echt meer gebeurt..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Yvil

#431
Citaat van: FZ_Ron op 28 juni, 2008, 23:26:11
Citaat van: Yvil op 28 juni, 2008, 22:46:30
Mijn vriendin sponsort
de suikerwafels voor de club  :mrgreen:

gaat ze zelf bakken ?? :roll:

:schater: :rofl: :laughing49so:

Die van mij bakken?!? Laat ik het zo zeggen, ik kook altijd hier  :-X

En iets afspreken ben ik zekers voor!! Wel richting Eifel dan  :yes6rs:

B-Witch

Citaat van: FZ_Ron op 28 juni, 2008, 23:31:42
jah, laten we nog eens met een goeie groep gaan rijden, is de laatste tijd niet echt meer gebeurt..

Heb je gelijk in,
Mss eens een leuk idee om met een groepje MFL'ers de eifel weer eens wat onveiliger te maken :mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.

B-Witch

Citaat van: Yvil op 28 juni, 2008, 23:37:07
Citaat van: FZ_Ron op 28 juni, 2008, 23:26:11
Citaat van: Yvil op 28 juni, 2008, 22:46:30
Mijn vriendin sponsort
de suikerwafels voor de club  :mrgreen:

gaat ze zelf bakken ?? :roll:

:schater: :rofl: :laughing49so:

Die van mij bakken?!? Laat ik het zo zeggen, ik kook altijd hier  :-X

Dan heeft die van jou het goed geregeld :yes6rs: :worship-cool:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Yvil

hahaha we zijn allemaal tegelijk aan het posten en "editten" :lol:, dus zoals ik al zei idd dan wel richting de Eifel!!



Tja, ik ben vroeger nou eenmaal verwend thuis met twee belachelijk lekker kokende ouders... (beide zeer goede koks!) En bij mijn vriendin thuis kookte ze voor mijn smaak te saai en flauw, dus kan ik maar beter zelf koken. Ze is geen keuekenprinses..... Maar ze heeft dan wel weer andere zeer goede kwaliteiten  :-X

Wie heeft het zich nou goed bekeken  :mrgreen: