Hoofdmenu

ff sturen

Gestart door DeWitte, 26 augustus, 2006, 11:59:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

The Dominator

Citaat van: "WhomBom"was inderdaad een lekker stukske raggen  :twisted:  op deze teller was ik eerst niet verder gekomen dan 170, nu wel  :shock:  en dat op die belsje weg  :?  

wat mij betreft wel voor herhaling vatbaar  8)

foutje PB hier neergezet, nu maar weer weggehaald dus.....
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Motzippaldy

Citaat van: "The Dominator"


effe een vraagske jij was met andere?? zag dat jij zo'n verlengstukje  heb , ben naar zoiets op zoek

dus mocht je een ander halen hou ik me aanbevolen voor die achterkant.......

groeten,

Marcel


ttiwwp
Proud on the South  

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Cyclebase

Zag jullie gisteravond staan op het circuitje, kwam daarna onderaan Camerig Hakki tegen plat door de bocht.
Moest helaas vroeg thuis zijn, dus maar ff alleen wat rond gesjeesd.
ILLEjaar dat ging hard .... maar deze gaat hardeR1

Hakinnen

Citaat van: "Cyclebase"Zag jullie gisteravond staan op het circuitje, kwam daarna onderaan Camerig Hakki tegen plat door de bocht.
Moest helaas vroeg thuis zijn, dus maar ff alleen wat rond gesjeesd.

wij ook.. 8)  

"dwars-asfalt"..ben maar blij dat je niet mee was..als je achter dwars aanmoet op een stug afgeveert fietske kun je zo ongeveer bij thuiskomst je ballen in het ijs leggen..

:wink:

DeWitte

Citaat van: "Hakinnen"
Citaat van: "Cyclebase"Zag jullie gisteravond staan op het circuitje, kwam daarna onderaan Camerig Hakki tegen plat door de bocht.
Moest helaas vroeg thuis zijn, dus maar ff alleen wat rond gesjeesd.

wij ook.. 8)  

"dwars-asfalt"..ben maar blij dat je niet mee was..als je achter dwars aanmoet op een stug afgeveert fietske kun je zo ongeveer bij thuiskomst je ballen in het ijs leggen..

:wink:

:roll: jong, die macadam was prima (tussen de gaten tenminste :mrgreen:) en daarbij jij had zeker van voren meer veerweg dan ik :rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Karin

Citaat van: "suzuki-girl"Was om 13.50 bij het ijsboertje heb daar een 2 peuken lang gewacht, maar geen Karin, helaas.

Klopt, ik ben uiteindelijk pas om half 3 vertrokken. Vandaar dat ik Dwars nog tegenkwam na zijn werkdag  :wink:

B-Witch

Citaat van: "Karin"
Citaat van: "suzuki-girl"Was om 13.50 bij het ijsboertje heb daar een 2 peuken lang gewacht, maar geen Karin, helaas.

Klopt, ik ben uiteindelijk pas om half 3 vertrokken. Vandaar dat ik Dwars nog tegenkwam na zijn werkdag  :wink:

Vogende keer beter, ff goed afspreken dan dus :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Herr Tod

Straks tussen 7 en 8 uur... op de bekende plaats :twisted:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Motzippaldy

Citaat van: "Herr Tod"Straks tussen 7 en 8 uur... op de bekende plaats :twisted:



In het donker  8)
Proud on the South  

B-Witch

Zonnetje schijnt, ik heb vrij....zometeen even een lekker stukje rijden. 8)
You may own the bike, but the bike possesses you.

WhomBom

kijk uit op de weg van simpelveld richting autoweg heerlen, daar flitsen ze in beide richtingen!
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

WhomBom

ik ga dalijk ff naar "de renbaan" denk ik... jiffy oppoetsen  :twisted:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

B-Witch

Citaat van: "WhomBom"kijk uit op de weg van simpelveld richting autoweg heerlen, daar flitsen ze in beide richtingen!

Had het gezien, maar net toen ik daar aankwam, zat er een ouwe taart in een veel te grote auto voor me die maar 60 reed.... :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

crazy j

hulde aan de ouwe taart dan  :D
maarja dames rijden nooit te hard
:D
living the life the way it comes